Chestie noua ....:)):))

Ok...Deci m-am gandit sa fac o chestie noua si sa pun programul fikurilor...:)):)):))Funny , nu?!
Ei bine m-am gandit sa pun If is my life ... I will live it in my way... in weekend , si Feel the life of the city in timpul saptamanii , deoarece imi este mai usor asa , If is my life...I will live it in my way...ese mult mai greu decat Feel the life of the city...deci...m-am gandit ca asa este cel mai bine...;)Sper sa fiti de acord cu mine...
P.S.-In weekend va intalniti cu un nou capitol din If is my life...I will live it in my way...de data aceasta din perspectiva Rebecai....
Xo xo Alma...:-*:-*
NORMAL CE SE PUTEA SA UIT NU UIT EU CEVA?!:)):))VA ANUNT CA S-AR PUTEA CA FOSRTE CURAND SA PRIMITI UN POSTER OFICIAL AL FIKUL IF IS MY LIFE...I WILL LIVE IT IN MY WAY....
DAR PANA ATUNCI...
Xo xo Alma...:-*:-*

1 comments:

sunt de acord cu decizia ta:X:D

 

Trimiteți un comentariu