Capitolul 29 partea a doua din fikul If is my life...I will live it in my way....

Capitolul 29

-partea 2-

Ora de matematica

Perspectiva Elenei

Ora de biologie s-a terminat cu o buna portie de ras din parte lui Chuck bineinteles.Mi-am strans cartile de pe banca si am iesit din clasa.Ma uitam prin jurul meu sperand s ail gasesc pe Andrew.Dar nici urma de el.Priveam elevii care se impingeau disperati pe holuri pentru a ajunge la dulapurile lor.Un grup mai mare de fete din clasa a XII-a , am banuit eu , radeau lasandu-si parul lung si vopsit pe spate dorind sa para sexy.Dar aratau de-a dreptul dezgustator .Oare nu isi dadeau seama in ce hal aratau?!

Vroiam sa ma indrept singura spre dulapul meu , dar deodata o mana era in jurul taliei mele , iar cealalta mana statea strans peste gura mea.Am incercat sa tip dar nu puteam pentru ca acea mana puternica ma tinea extreme , si cand zic extreme nu exagerez deloc nu exagerez deloc , de tare si de bine stransa.

-Salut , iubito!A sioptit el in urechea mea in timp ce se dadea mai in spate cu mine.

Dupa ce in sfarsit imi dadu drumul , m-am intors cu fata la el si am ramas socata nu , nu , nu , paralizata.

-David ! Am scuipat eu numele lui.

Ohh , da , am uitat sa specific cine este David nu?Ei bine , este acel tip din clasa noastra care se tot tine dupa mine incercand sa ma seduca.Scarbos!!!

Nu mi-am dat seama ca intrasem intr-o clasa goala , pana cand acesta inchise usa cu piciorul.

-Ti-a fost dor de mine?A intrebat David lovindu-ma cu spatele de peretele de langa usa.

-David….am spus eu.Intreaba-ma intai daca mi-am amintit macar de tine , pe tot parcursul vacantei , i-am replicat eu dandu-mi ochii peste cap.

-Asculta-ma bine , pustoaico , rabdarea mea are limite. A zis el zdrobindu-ma de perete .

Ok , asta chiar m-a durut . Pana aici . Si rabdarea mea are limite.

-Asculta-ma tu pe mine , idiotule! Am zis eu cuprinzandu-I obrajii cu o singura mana . In primul rans nu sunt pustoaica pentru tine , iar in al doilea rans …Care e problema ta?!?!

Si i-am tras una intre picioare , indepartandu-l repede de pe mine.

M-am intors , am pus man ape clanta sic and sa o deschid am fost prinsa de umeri si aruncata peste toate bancile din clasa , daramandu-le. Spatele ma durea si nu imi puteam misca nici macar capul.

L-am putut auzi ep David razand batjocoritor. M-am incruntat usor si am inchis ochii . Iar apoi ca din senin am auzit un marait fioros din spatele usii si apoi ceva dur lovind tabla.

Andrew ma striga tare si raspicat incat as fi putut sa jur ca daca nu era atat galagie pe hol ne-ar fi auzit toata scoala.

-Elena!Tipa el.

Apoi o bufnitura puternica.

NU PUTEA FI ANDREW.

M-am ridicat usor si m-am uitat socata la scena din fata mea.

David cazand jos langa tabla in timp ce Andrew i-a mai dat un pumn.

Perspectiva lui Andrew

Elena veni repede spre mine si ma lua in brate.Cat timp ne imbratisam am scos-o repede din clasa.

-Esti bine?M-a intrebat ea speriata , mangaindu-mi toata fata.

-Da , sunt ok , dar tu?

-Hmm , ma doare putin spatele dar in rest sunt bine.A raspuns ea.

Mi-am apropiat incet fata de a ei si am sarutat-o dulce o data , cand am auzit clopotelul sunand.

-Hai!A spus ea , m-a luat de mana si am inceput sa alergam pana la dulapurile noastre si am scos repede caietele si cartile de matematica.Iar apoi am alergat spre clasa in care se aflau si ceilalti colegi ai nostrii.

Profa nu intrase inca in clasa asa ca noi inca mai vorbeam.Stateam in clasa cu Paula , Stefan , Raluca , Cosmin , Justin , Rebeca , Anastasia , Georgina , Ioana si inca cativa carora nici macar nu le stiam numele.

-Salut ! I-am spus eu lui Justin asezandu-ma in banca cu el.

Mate , pff era singura ora pe care o aveam cu Elena si nu stateam in banca cu ea.De ce?!Ei bie , profa e cazuta din copac si ne-a asezat cum a vrut ea.De exemplu:

Elena-Paula

Andrew-Justin

Cosmin-Ioana

Stefan-Anastasia

Rebeca-Raluca

Si in plus a zis ca ne mai si muta altfel semestrul urmator.

-Hei , frate , unde te gandesti?M-a intrebat Justin.

-Ma gandesc la idioata asta de profesoara care ne-a mutat cum a vrut ea in banci.Frate , nu o lua personal , imi place s astau cu tine , dar as fi vrut sa stau cu Elena.

-Da stiu , si eu as fi vrut sa stau cu Ioana.Dar hei , am auzit ce s-a intamplat la sport azi.

-Cred ca a auzit toata scoala , am ras eu.

-Frate , Rebeca plangea de mama focului zici ca i-a luat cineva inima din piept .Cum dracu’ ai putut sa fii impreuna cu ea?

-Ma crezi ca nici eu nu stiu?Am intrebat eu razand.

Iar apoi profa intra in clasa.

-Buna ziua , elevi!

-Buna ziua , am zis noi.

-Am ceva de vorbit cu unii dintre voi , a continuat profa.Rebeca te rog intra in clasa , a zis a dojenitor.

La dracu’ am uitat ca Barbie e protejata profei de mate.

Rebeca intra in clasa plansa toata cu rimelul curgandui si cu parul ei scurt care nici macar nu ii atingea acum umerii.Acum inteleg de ce si-a pus ea extensiile alea . Parul nu ii crestea destul de repede si de asta , sa aiba parul ami lung.Am chicotit usor la gandul asta.

Profa avea o foaie in mana si incepu sa strige:

-In picioare : Elena Gilbert , Andrew Salvatore , Paula Smith , Justin Harper , Cosmin Bass , Raluca Donavan si Stefan Archibald.

Ne-am ridicat cu totii in picioare si ne-am inreptata fiecare spre perechea noastra , eu spre Elena , Stefan spre Paula , Cosmin spre Raluca si Justin s-a apropiat spre mine si spre Elena.

Ne-am laut in brate iar apoi ne-am strans toti intr-un loc.

-V-am spus eu sa va miscati?!A intrebat profa.

-Doamna profesoara , a spus Elena , credeti ca daca veniti cu Rebeca aici si ne faceti morala , o sa rezolvati ceva?In plus noi nu am facut nimic.

-NIMIC?!?!A tipat profa.DACA I-AI RUPT PARUL FETEI ASTEIA SE NUMESTE NIMIC?!

A zis profa venind spre Elena.

-Nu va mai ambalati asa , a zis Paula calma , Elena nu a facut nimic.

Ca sa nu raman pe afara m-am bagat si eu.

-Da!Am vazut singur faza.Rebeca a lovit-o prima pe Elena ce era sa faca sa stea sa o bata Barbie cu capul de plastic?Am intrebat eu.

Mi-am strans mai bine mana in jurul Elenei si am observat cum Rebecai i se aprind ochii de furie.

-Crezi ca rezolvi ceva daca plangi si ne parasti al profa de mate Rebeca?Au intrebat Raluca , Cosmin , Stefan si Justin toti o data.

Se auzeau tot felul de susoteli prin clasa.

-LINISTE TOATA LUMEA!!!!A tipat profa de mate. ELENA CERE-TI SCUZE IMEDIAT!A continuat ea.

-Nu am de ce . A zis Elena radicand din umeri dandu-si ochii peste cap.

-AM ZIS ACUM , tipa profa dandu-I o palma Elenei.

Toata clasa era socata pana si eu eram socat.Palma a fost data atat de tare incat fata Elenei s-a dus intr-o parte si parul i-a zburat un pic intr-o parte.

-De ajuns!A zis Raluca adunand toate cartile si caietele tuturor de pe banci.Plecam de aici!Hai Elena ! A continuat ea si a pus o mana peste umarul Elenei, si cu cealalta tinea toate cartile.

Noi toti am urmat-o si am iesit din clasa , lasand-o pe vaca aia de profa sa stea cu Rebeca ei acolo.

Cand am ajuns pe la mijlocul drumului spre dulapuri Elena nu scotea nici un cuvant.

-Andrew…A soptit ea…

-Ce e , Elena?Am soptit eu ingrijorat.

-Ma doare , a zis ea cazand jos din bratele Ralucai.

Aceasta a aruncat cartile pe jos si a cazut in genunchi exact ca si mine.

-ELENA!Am tipat eu.Esti ok?!

-Da…A raspuns ea incet.

Cand m-am uitat pe obrazul ei era rosu tot.Nu e de mirare ca o durea.

-La dracu’!Justin adu ceva rece.Am zis eu.

A sosit doar peste cateva minute cu o sticla cu apa rece.

Elena o tine astrans pe obraz si se uita la noi toti.

-Scuze ca v-am bagat pe toti in rahatul asta.A zis ea intr-un final.

-Acuma tu mananci rahat , Elena!A zis Paula razand.

Apoi toti am inceput sa radeam.

Nu stiu cat timp am stat acolo pe jos langa Elena cu totii si cu toate cartile aruncate pe jos.

Cosmin s-a uitat la ceas si deodata s-a ridicat repede de pe jos , iar noi ne-am ridicat o data cu el.

-Ce e ?!A intrebat Elena.

-Incepe pauza.A raspuns el simplu.

-Nu mai am chef de engleza , s-a plans Elena.

-Ok!Am spus toti o data.

-Cred ac iti ajunge pentru o singura zi.Am zis luand-o in brate.

-Ma duc sa vorbesc cu profa!A spsu Justin disparand.

In timp ce noi ne-am imbracata cu gecile noastre si ne-am bagat cartile in dulap , Justin aparu.

-Gat , mergeti acasa!Amandoi!Ne vedem diseara la sala?

-Sigur!A raspuns Elena.

Ne-am luat ghiozdanele si ne-am indreptata spre casa.Cand am ajuns aici Elena s-a trantit direct in pat si a adortmit pana cand m-am schimbat eu in niste haine de casa.Am ridicat-o un pic mai sus si m-am gandit ca i-ar prinde bine un pic de somn pana cand plecam la sala.Am invelit-o cu patura iar eu m-am asezat la calculator.

0 comments:

Trimiteți un comentariu