Capitolul 8 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 8


Good news…

Perspectiva lui Britney

Am ajuns la scoala chiar mai repede decat ma asteptam. M-am dat jos de pe motocicleta si mi-am fluturat usor parul in aer . Ma uitam prin parcarea scolii si am vazut-o pe Emma iesind din masina ei .

-Hei , Emma …Am spus eu mergand sprea ea zambind.

-Salut , iubita’ , a spus ea sarutandu-ma pe ambii obraji.Deci…de ce esti asa de zambitoare astazi?

-Asa sunt eu mereu. Am raspuns eu simplu ridicandu-mi umerii.

-Hai la ore!A spus ea razand in timp ce isi punea o mana peste umarul meu.

Am mers usor spre cladirea a doua , unde erau dulapurile noastre si eu imi cautam incet dulapul.

Dupa cei sute de ani de cautare l-am gasit …Era numarul 103…Doamne multe dulapuri mai sunt in scoala asta , am gandit eu dandu-mi ochii peste cap. L-am deschis usor si am gasit in el o hartie impaturita cu grija :

Draga domnisoara Allen ,

In acest plic vei gasi orarul pentru restul anului scolar si clasele in care se vor preda orele respective…Mult success , si bine ati venit la scoala noastra.

Cu stima , Doamna Directoare.

Super!Nici macar nua trebuit sa merg eu sa imi i-au orarul.Am aruncat o privire spre el si am vazut ca prima ora aveam Istorie…”Yuhuu”!!! Nu imi palcea istoria , dar asta nu insemna ca nu ma duceam macarn la primele ore.

-Hei , papusa!

Eram cu spatele…Dar imi putea da seama foarte repede cine era boul care ma striga.

-Justin…Am spus eu intorcandu-ma cu fata la el…De ce nu iti vezi tu de treaba ta si am lasi pe mine in pace?!Am intrebat eu iritata de prezenta lui in apropierea mea.

Ave ape fata cel ami idiot zambet pe care l-am vazut in toata existenta mea.

-Nici mie nu imi convine sa stau in prezenta ta…Dar directoarea m-a pus sa am grija de tine…

-Minte-ma frumos , Justin!Am spsu eu dandu-l la o parte si trecand pe sub mana lui.

Am trantit usa de la dulap si apoi a vrut sa ma indepartez sis a merg spre clasa mea dar Justin m-a prins de mana.

-Justin , lasa-ma in pace , te rog…M-am smiorcait eu incercand sa imi scot mana dintra lui.

-Si daca nu o fac ce imi vei face?A intrebat el radicand o spranceana si sambind strengareste.

-Aaa…Cred ca asta…

Si i-am dat un pumn in fata , care l-a daramat pur si simplu.

M-am indreptat incet spre sala 23 unde aveam Engleza…

Am intrat in sala si m-am asezat in banca mea in care trebuia sa stau cu boul de Justin.

Proful a intrat in clasa urmat e Justin care s-a asezat langa mine.

-Proasto!A spus el in timp ce isi scotea cartile.

-Uite cine vorbea!Regele prostilor…Am spus eu deschizandu-mi caietul.

Pe la jumatatea orei de plictiseala proful ne-a pus sa scriem ceva , iar eu normal ca mi-am scos toate pixurile colorate din penar si le-am imprastiat pe jumatetea mea de banca.

Capul meu era bagat in caiet cand dintr-o miscare fluida Justin imi darama toate pixurile pe jos.

Perspectiva lui Justin

M-am aplecat sa o ajut sa isi stranga pixurile exact cand ea a facut aelasi lucru deci ce a rezultat?!Ne-am dat , bineinteles , cap in cap pe sub banca.

-Boule!e ce nu puteai sa te dai mai incolo?!

-Probabil pentru ca nu am unde sa am dau ma incolo?!

-E numai vina ta!

-A mea?!Am intrebat eu soptind.Nimic dintre astea nu s-ar fi intamplat daca tu nu iti insirai toata rahaturile pe aici!

-Aveti ceva se ne imparasiti ?!Domnule Smith?Domnisoara Allen?

-Nimic domnule professor…Am spus noi ridicandu-ne si asezandu-ne din nou in banca.

-Asa credeam si eu…Deci revenind la ceea ce vorbeam despre …

-Idiotule!Spuse Britney uitandu-se urat la mine.

-Uite cine vorbea…Iar te alinti singura!?

-Dute-n mata , Justin!

-Ha ha ha!

Ora a trecut tot ciondanindu-ne pentru niste rahaturi micute , dar pur si simplu nu aveam ce face …Cum o vedeam ma si infuriam.

Am auzit um clopotelul suna , asa ca m-am ridicat din banca si am isit val , vartej din clasa dind bot in bot cu Tiffany.

-La dracu’!Tiffany ti-am spus sa ma lasi in pace.Am zis eu oftand.

-Da , dare u nu te-am ascultat.Sunt prea indragostita de tine.

-Pe bune!?Esti indragostita de mine sau de cardul meu?!Am intrebat eu dand-o al o parte si trecand pe langa ea.

Perspectiva lui Britney

Bine ca a doua si a treia ora nu le-am avut cu Justin , pentru ca altfel as fi putut sa jur ca il bateam de ii zburau toate fitele de “bad boy” din el.

Acum stateam la masa de la cantina impreuna cu Jenny , Emma , Ash , Nate , Vanessa si Taylor.

-Deci , Britney vrei sa nit e alaturi?A intrebat Vanessa.

-In ce?

-Pai vrem sa facem o scurta excursie cu cortul prin padure in weekend vii cu noi?

-Probabil ca nu…Vin nu stiu ce rude..indepartate in vizita si nu o sa prea am timp de nimic , nah stiti cum e …Sunt noua in familie si blah , blah , blah , am raspuns eu strambanduma.

Am auzit un zgomot ciudat de genul “ra , pam , pam ,pam”

-Ce asta?Am intrebat-o eu pe Emma.

-Vorbeste directoarea la radio…

-Aha…

“Dragi elevi , va anuntam ca am descoperit trei cazuri de gripa AH1N1 in scoala si ca se vor intrerupe cursurile momentan…In timp ce scoala va fi inchisa voi veti avea o scurta vacant de aproximativ doua saptamani in Dubai”

Acestea fiind spuse toata lumea a izbucnit intr-un raset enorm si si-au aruncat mainile in sus.

“Asta nu este tot…Veti pleca in vacant abea lunea viitoare…Pana atunci se vor face numai trei ore pe zi…Sa aveti o zi buna”

-Super tare!Am spus eu batand palma cu Jenny.

-Total!

-Maxim!

-Nemaipomenit!

-Extrordinar!

-Cool!

-Misto!

Au spus prietenii mei , fiecare cate ceva.

Am auzit cum clopotelul suna asa ca m-am indreptat linistita spre ultimele doua ore …

Se apre ca aveam Fizica si Matematica….

-“Super !!Materiile mele preferate!!”Am spsu eu dandu-mi ochii peste cap , in timp ce mergeam pe hol cu Vanessa spre clasa.

Am intrat in clasa dar se pare ca profa era foarte punctual pentru ca déjà era la ccatedra.

-Unde ati fost , domnisoarelor?!Domnisoara Allen intarzii din prima ora?!Si tu domnisoara Abrams intarzii din nou?!A intrebat ea venind spre noi.

-Oh , haideti !Am spsu eu. Se mai intampla!Doamne parca am facut o crima!

Vanessa incerca sa se abtina sa nu rada iar eu faceam acelasi lucru in timp ce incercat sa pastrez o privire serioasa.

-In banca acum!A zis profa incercand sa para calma.

Am mers in liniste spre banca si m-am asezat luandu-mi caietul si incepand sa scriu pe el cu un pix mov , in timp ce Vanessa sria pe al ei cu un pix roz.

Pe la jumatatea orei , profa a trecut pe langa noi dupa care a tipat tare:

-Sa fiu a naibii!!!De cati ani predau aici nu am mai pomenit sa scrie elevii mei pe caiete cu alte culori in afara de albastru si negru.

-Ati vazut acuma!A spus Vanessa ridicandu din umeri.

Eu chicoteam incet in timp ce profa imi lua caietul din fata si il arataintregii clase.

Eu mi-am dat ochii peste cap si am cascand in timp ce ea tipa :

-Ce parere aveti , elevi , despre acest caiet?!

-Wow , cat tare e!A spus o fata roscata cu parul lung.

-Chiar super misto!A acompanbiat-o un baiat blondut.

-INAPOI LA SCRIS TOPATA LUMEA!!A tipat profa din nou.

Farte , era nebuna!Asta stia numai sa tipe si sa urle.

Ora s-a terminat dupa vreo 1000 de ani si am iesit din clasa indreptandu-ma spre clasa de matematica.

Am inrat in sala urmata de profesoara.

-Elevi , va anunt chiar acum cum veti sta in banci.

Bine ca nu era Justin si in clasa asta ca altfel jur ca il omoram aici pe loc.

-Britney va sta cu Tiffany.

Eu am ridicat din umeri si m-am asezat lanaga Tiffany.

Nu aveam nimic cu ea , chiar nu aveam de impartit nimic cu ea.Dar se pare ca ea a vea ceva cu mine deoarece imi trimitea priviri intepatoare mereu cand ma privea , dare u pur si simplu tartam cu indiferenta.Vazand ca nu fac nimic a renuntat intr-un final.

Clopotelul a sunat iar cu mi-am luat cartile si am mers spre dulapul meu une mi-am facut bagajul.

Perspectiva lui Justin

Nu am mai vazut-o pe Londoneza dupa prima ora.Si faptul ca aveam vacant si ca nu o mai vedeam ma facea sa ma simt perfect.

Orele s-au terminat iar eu intram in casa.

-Buna mama , tata!Am zis eu urcand scarile.

-Buan fiule!Unde mergi?

-Aaa…sa invat….?Ooops a sunat ac o intrebare nu?

-Ok…A si era sa uit….Sa fi al 19:30 jos pentru cina ok?

-Sigur!

Am urcat in camera mea si mi-am facut temel(ciudat dar chiar am facut-o)dupa care am coborat la cina.

M-am asezat la masa dar Britney nicaeri.

-Unde e Britney mama?Am intrebat eu.

-A spsu ca are mult de invatat pentru maine , asa ca i-am dus masa in camera ei.

CE?!Imposibil!!!Sa minta atat de bine incat sa o creada si ai mei?!

Am amncat repede fara sa spus vreun cuvant si am urcat scarile in graba batand ca un disperat in usa de la camera lui Britney.

-BRITNEY!!!Tipam eu…Dar nimic…

Apoia m apasat pe clanta si am intrat.

Tipa era culcat peste toate cartile de matemartica , inca avand un ceion in mana.

Se pare ca ea chair invata.Era imbracata in “pijamalele” ei daca puteai sa le numesti asa.

Perspectiva lui Britney

Am auzit cum niste foi fosnesc sor in jurul meu si cum doua brate ma cuprind si ma baga sub patura.

Eram pea adanc adancita in somn incat sa ii multumesc , nici macar nu stiam cine este .

-Multumesc… Mi-a iesit usor printer buze..

Si apoi am adormit intr-un somn adanc.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Am sa va anunt ca nu o sa mai pun capitolul urmator pana cand nu vad trei comentarii...Cand le vad am si postat urmatorul capitol, daca nu sunt atunci nu voi mai posta pana cand nu apar.Fac asta pentru ca ma impresia ca nimeni nu il citeste trebuie sa ma asigur ca macar cativa o fac...Multumesc...Xo xo Alma

10 comments:

Superb fan-ficul!!
astept next ul:D
kisses

 

foarte tare capitolul...pixuri colorate:X
hai mai repede cu next-u!:P

 

ft tare ficul:x
can.t wait for the next:D

 

cum sa nu cititm ft?:|
e superb:X

imi place cand se ciondanesc:))
dar vreau sa fie impreuna:X
sa-si dea seama ca se plac:)

ast nextul:D

 

Multumesc mult!:*:*O sa fie impreuna stati linistite dar mai incolo:))

 

bha...sunt deja 4 com....unde e cap urmator?!?!:>

 

Maine promit ca il postez...trebuie sa il scriu in seara asta...:))Nu sunta masina....:)):))

 

ficul e foarte misto. foarte tare frate!sunt sigura ca citesc mai multi ficul dar sunt mai lenesi, asa ca mine :D.

 

probabil ca n-o sa ntelegi nk din ce voi scrie, e cam greu sa nimeresti literele pe intuneric dupa atata pauza.... cap e sooper. trec la next

 

Capitolul e tare:X
Desi sunt cam multe greseli de ortografie:-?

 

Trimiteți un comentariu