Capitolul 7 din fikul Feel the life of the city

Capitolul 7

School?!Again?!Tell me that was a joke…

Perspectiva lui Justin

Nu aveam chef de mers nicaieri in seara asta . Aveam chef de un bine meritat dus si poate o plimbare prin parc?Dar as arata cam aiurea daca as merge singur prin parc in miezul noptii nu?

Mai bine imi fac un dus si merg la culcare mai devreme . Da asta o sa fac…

M-am ridicat de pe pat si m-am indreptat spre dulap de unde am scos o pereche de pantaloni de pijama negri si un tricou alb simplu.

M-am indreptat in tacaere spre baie. Am inchis usa si m-am uitat in oglinda.

-Tz , tz , tz , tz , off , Justin cum o sa o cuceresti tu pe Londoneza daca va certati mereu?M-am intrebat eu pe mine insumi uitandu-ma in oglinda.

Trebuia sa gasesc un plan si unul rapid…Daca nu…Voi cadea drept prost , ca nu m-am razbunat la timp…

Am intrat in cabina de dus si am lasat apa calda sa imi mangaie usor pielea. Dupa care am iesit de la dus , stergandu-mi corpul si imbracandu-ma cu pijamalele mele.

Am iesit din baie si m-am indreptat spre biblioteca mea de unde am scos o revista oarecare…

M-am trantit pe pat cu revista in mana si am inceput sa o citesc…Toate rahaturile erau scrise in ea…Tot felul de barfe…Frate lumea nu ami avea ce face decat sa urmareasca vedetele?

M-am uitat la ceasul de pe noptiera si am observat ca era aproape 23:00 asa ca am aruncat revista pe birou , am stins luminile de prin camera si m-am bagat sub paturi.

Am inchis ochii si apoi i-am deschis imediat dandu-mi seama ca am uitat ceva :

-Britney…A fost tot ce am spus si m-am ridicat din pat , mergand in liniste pana in camera ei. Toate luminile din casa erau stinse asa ca m-am impiedicat de vreo doua ori injurand.

Am batut la usa lui Britney , dar nimic .

Am intrat usor si am vazut-o cum doarme imbracata cu hainele de la scoala. Ce dracu’ s-a mai intampalt acum de se culca asa de devreme?

M-am apropiat usor de patul ei si am observat ca dormea cu capul intr-o parte , incat I se vedea jumatate de gat. Vanataia nu mai era atat de evidenta dar inca era acolo facandu-ma sa am simt ca un rahat.

-Off , papusa…Am spus eu…

M-am aplecat usor , ingenunchind , si i-am atins usorpicioarele lui Britney dupa care trageam usor de fermoarul cizmelor.

Cand am auzit zgomotul facut de el m-am uitat repede la Brit , care inca dormea . nseaman ca si asta doarme ca si mine , poate cineva sa o omoare in somn ,c a tot nu aude nimic.

I-am dat cizmele jos de tot si le-am lasat langa pat.Brit s-a miscat pe o aprte si ami avea numai o bretea de al vest ape ea , asa ca i-am dat vesta jos de tot.

Londoneza statea fix peste toate paturile. Am luat-o in brate in stiulul miresei si am fost mirat la cat de usoara era…Parca era un fulg…

Am dat paturile la o parte si am bagat-o pe Brit sub ele , invelind-o .

Am laut cizmele de langa pat si le-am pus langa tamburetele din fata dulapului…Pe tamburete am pus vesta , dupa care am stins toate luminile din camera si am iesit in linste.

Perspectiva lui Britney

In aceea noapte am avut cel mai ciudat vis…Am visat ca :

“ Ma plimbam printr-o padure…Cand deodata se lasa ceata…Si il strigam inbunita pe Justin…Era ca si cum stiam ca el este acolo dar in acelasi timp nu stiam ce sa cred…Alergam , si tot alergam zici ca era descreierata cand deodata apare Chris.

-Chris ce dracu’ faci aici!?Am intrebat eu confuza.

-Am venit sa lupt pentru Justin…

-E da?!Am zis eu razand.Lupta cat vrei , pana nu mai poti eu nu o sa ma bat cu tine…Cel putin nu in visul meu…

-Off papusa …Era vocea lui Justin…

-Justin , unde dracului’ esti?Am tipat eu uitandu-ma in toate partile.

-Aici..

M-am intors cu spatele si am dat nas in nas cu Justin.

Deodata m-am simtit lipita de un perete cu Justin lipit si el de mine…

-Ce dracu’ faci?Am intrebat eu.

-Ceea e vrei tu sa fac…

-Sa te duci dracului’ de mata?!Am intrebat eu razand.

-Altceva…o dorinta ascunsa…

Am stat o secunda sia poi mi-a picat fisa…

-Aaa da stiu…

Justin s-a apropiat de mine si eu i-am tras una intre picioare si al luat-o la fuga…

-Idioato!!!A tipat el la mine.

-Nu te flata singur , Justin!!!!!Am ras eu.

Just a inceput sa fuga spre mine si m-a daramat cazand deasupra mea…”

Perspectiva lui Justin

Am avut cel mai ciudat vis din toata viata mea :

Am visat ca Tiffany si Chris se bateau pentru mine in timp ce Britney le arbitra.

Eu am mers incet spre Britney si am luat-o in brate pe la spate lasandu-mi barbia pe umarul ei…

Ea a intors capul si buzele ei erau doar al vreo cativa centimentri de ale mele iar fix cand sa…”

-Justin!!!!!!!A tipat maicamea.Haide ca intarziati al scoala!!!!!

-NU!!!!!!!!!Am tipat eu si Britney din cealalta camera impreuna.

-Ba da , hai ca noi am pelcat , voi sculati-va si mergeti la scoala.

La dracu’ cu ai mei.

Eu am inchis ochii si m-am culcat inapoi.

Peste nu stiu cat timp Britney a intrat usor inc amera mea si mi-a aruncat cu o perna in fata.

Am deschis ochii si maxilarul mi-a cazut pana in pamant.

Era imbracata cu o pereche de blugi , trei sferturi si un maieu alb , cu un decolteu care ii venea perfect.Peste maieu purta mai multe lantiri ba cu cruci , ba cu alte modele negre care ii atarnau pana aproape de a atinge pantalonii.

-Aaa , sit u unde mergi asa?!Am intrebat-o eu dandu-ma jos in pat.

-La scoala sit e astept pe tine , hai ami repede ca intarziem.

-Nu poti sa mergi imbracata asa Britney !!!Am spus eu luand niste haine din dulap si facandu-mi patul.

-De ce?!

-Vrei sa fi violate printr-o baie la scoala?!

-Aaa nu , dar nici nu vreau sa mor de cald azi sunt vreo 36 de grade afara inca…

-Stii ceva fa ce vrei…

-Asta si faceam …a zis ea dandu-si ochii peste cap.

-Dar iesi ca sa ma imbrac si eu?

-Nu am ce sa vad oricum , Justin.

-Te rog?

-Asa mai merge !A zis ea iesind din camera.

Am auzit cum motocicleta ei a zburat pe strada si am chicotit usor.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sper sa va placa acest capitol, chiar daca este foarte scurt.

Asi fi de 10 ori mai fericita daca ati lasa un comentariu...Multumesc...

Xo xo Alma...

3 comments:

mamaaaa..... ce in urma sunt....
wow..... deja vad in ceata. :))
deci am recuperat :D... -mda, in cele din urma- shy akm mi-am amintit shy de comentarii....
jti yos mai ametita de felul meu :))
ca de obicei grozav shy jtiu ca ma repet de fiecare data, dar chiar sunt oribla la comentat, dar daca zik ka e grozav.. crede-ma ca e :X

 

deci aici ramasesem ultima data? :|

 

Ce vise ciudate:-?
Dar visul lui Justin a fost cel mai comic:))

 

Trimiteți un comentariu