Capitolul 30 din fikul If is my life...I will live it in my way....

Capitolul 30

Seara

Perpectiva Elenei

Dormeam atat de bine….Ca un bebelus…Si auzeam o voce placuta pe fundal care ma striga…

-Elena , Elena !

Dar nu am mai putut dormi , pentru ca déjà cunoasteam acea voce pe derost si imi era aproape imposibil sa dorm sau sa fac orice altceva cand ma striga atat de dulce.

-Mmmm , m-am intins eu deschizand usor ochii , si vazandu-l pe Andrew uitandu-se la mine zambind.

-Cum te mai simti ? A intrebat el uitandu-se la obrazul pe care am fost plesnita pe nedrept.

-Bine…Am zis eu ridicandu-ma in capul oaselor.

-Ma bucur ! A soptit el zambind si s-a ridicat de pe pat , iesind din camera.

Am oftat si m-am lasat pe spate. M-am uitat in sus si am observat becul aprins , iar cand m-am uitat pe fereastra era intuneric afara. Mi-am mutat ochii spre televizorul care era dat pe mut si apoi spre calculator , care era deschis pe LookBook.

Andrew veni inauntru cu doua cani cu ceai si s-a asezat langa mine in patura .

-Mi-ai citit gandurile ! Am zis eu luand o cana si gustand ceaiul care avea gust de menta.

-Da , stii , seman cu Edward Cullen la partea asta. A zis el razand dand televizorul pe Mtv , unde Lady Gaga canta “celebra” ei melodie “Bad romance”.

-Ce dracu’ sunt toti inebuniti dupa Lady Gaga?!Am intrebat eu .

-Ma crezi ca nu stiu?A intrebat Andrew , schimband postul , la un film romantic , unde doi oameni nu stiau cum sa isi spuna cum ca se iubesc si cand si-au spus a devenit prea siropos.

-Scarbos ! Am spus eu si Andrew impreuna , schimband canalul , pe unul cu niste stiri despre nu stiu ce , ca nu eram atenta.

-Andrew?Am intrebat eu.

-Hm?A zis eu cu cana la gura.

-Cat e ceasul?Am intrebat eu.

S-a uitat la telefonul ei si apoi ochii I s-au marit un pic , a mai stat doua secunde iar apoi a inceput sa rada.

-Ce e ? Am intrebat eu zambind.

-Citeste , a zis eu , tot rosu la fata dandu-se jos din pat si dandu-mi telefonul.

Cand m-am uitat era un mesaj , de la Rebeca.

Vai sa imi bag picioarele . Deja incep sa rad si fara sa citesc mesajul.

Scria :

“Andrew , aratai super sexy azi la sport , transpirat tot , si ...ah….imi venea sa te mananc acolo . Frate cum poti arata atat de bine? Auzi.eu te i-au direct….Imi e foarte dor de tine , vrei sa ne intalnim undeva candva?”

Si eu am inceput sa rad cu gura pana la urechi.

Mi-am baut tot ceaiul si apoi m-am dus la bucatarie unde Andrew se uita prin frigider.

-Pot sa ii raspund eu , te rog?Am intrebat eu punand cana goala in chiuveta si sprijinindu-ma de dulap.

-Esti invitata mea! A spus el gesticuland cu mana si iesind din frigider.

Si asa am inceput sa scriu:

“ Rebeca , ce zici daca ne vedem , in cimintir , la miezul noptii in seara asta?”

Aveam un plan acum , unul bine pus la punct.

Aveam de gand sa o sperii pe , tarfa asta , sa o sperii calumea.

Am ras unsor malefic si Andrew se uita la mine zambind cu o spranceana ridicata.

Ma uitam un pic la mine , si am observat ca inca eram in uniforma de la scoala.

-Mergem la sala?Am intrebat eu indreptandu-ma spre dormitor.

-Sigur!A zis Andrew , venind in urma mea.

In timp ce eu ma schimbam intr-o pereche de blugi negri si un pluover alb , Andrew ii anunta pe prietenii nostril ca mergem la sala si ca ne intalnim intr-o jumatate de ora la noi in apartament.

Telefonul lui Andrew vibra din nou si eu m-am aplcat.

-Pot?Am intrebat eu.

El isi dadea tricoul alb jos inlocuindu-l cu unul albastru mulat cand a raspuns:

-Nu mai intreba , i-al si gata.

-Sa vedem , am zis eu trantindu-ma in pat.

“De ce in cimintir , iubitule?”

A intrebat Rebeca.

“Pentru ca am o surpriza pentru tine , si pentru ca e mai romantic”

Am trimis eu inapoi.

“Ok , ne vedem la mormantul strabunicului meu , la miezul noptii.”

A raspuns ea.

“Perfect!”

Am trimis eu inapoi.

Eu radeam cu gura pana la urechi in timp ce imi puneam in geanta pentru sala , treningul alb , un tricou roz si tenesii roz.

-Vreau si eu sa stiu ce e amuzant.A zis Andrew in timp ce isi inchidea geanta.

-Ei bine , ne vedem diseara cu Barbie in cimintir , la miezul noptii , la mormantul strabunicului ei.

-Glumesti…A zis el razand…

-Ba chiar deloc.Am zis eu razand , puanndu-mi geanta mare pe umar si iesind din dormitor.

-De asta te iubesc eu pe tine , A spus Andrew luandu-am in brate pe la spate.

-Si eu te iubesc , i-am zis eu.

Chiar atunci am auzit o bocanitura in usa , si ne-am dat seama ca prietenii nostrii erau déjà aici , asa ca ne-am incaltat repede , ne-am luat gecile pe noi si am iesit din casa.

-Hei!Mi-am intampinat eu fetele.

Erau toate aici in afara de Gaby si Roxy , care invatau pentru maine , sib la bla bla bla .

Cat timp mergeam spre sala le-am povestit tuturor planul meu , de diseara si toti mi-au spus ca ma ajuta.Chiar si Justin , care totusi e frasu.

Cand am ajuns la sala , baietii s-au dus sa traga de fiare , iar noi ne-am dus sa alergam putin.

-Trebuie sa ne intoarcem acasa pana la 21:00 , a zis Raluca serioasa.

-Da stiu!Am zis eu alergand si mai repede.

-Cu ce o sa ne imbracam?A intrebat Paula.

-Hmm , poate are Ioana o idée care se holbeaza acum la Justin.Am zis eu.

-IOANA!!A tipat Raluca

-Te aud , intelligent-o ! A tipat Ioana inapoi la Raluca. Si cred ca stiu cu ce o sa ne imbracam.

-Cu ce?!A spus Paula curioasa oprindu-se din alergat.

-In calugarite , ne acoperim fata si nu av stii niciodata cine suntem!A zis Ioana zambind.

-Super!Am zis eu.Dar eu o mica problema….

-Care?!A intrebat Raluca exasperata.

-Baietii in ce se imbraca?Am intrebat eu ca si cand era evident ca am uitat de ei.

-Pai….In preoti….tot cu fetele acoperite.

-Super atunci , mai zabovim putin pe aici o jumatate de ora iar apoi mergem la mine acasa sa mancam , a zis Paula razand.

-Ok , am raspuns noi in cor.

Am mai alergat un pic , pana cand atentia imi fusese atrasa de Andrew care se uita la mine intes , band niste apa dintr-o sticla tip termos care tinea apa rece.

Dintr-o data o roscata se urca peste el , nu , nu , nu , il incaleca. O blonda se suie peste Cosmin , o bruneta peste Stefan si inca o bruneta peste Justin.

Toate patru erau vulgare , purtau niste pantaloni scurti care nici macar asa nu se puteau numi si niste maieuri transpirate care , aratau ca dracu’.

Le-am facut semn fetelor sa se uite si sunt mai mult decat sigura ca era la fel de furioase ca si mine.

Perspectiva lui Andrew

Tipe mai .dezgustatoare decat astea nu am mai vazut in viata mea. Roscata din bratele mele palavragea ceva despre nu stiu ce camera de hotel in seara asta , dar intr-o parte am vazut-o pe Elena venind furioasa si dandu-si bluza de trening jos si ramanand in tricoul ei roz cu decolteu.

Mi-a cazut falca , si am aruncat-o pe roscata de pe mine , asta facusera si baietii , si se pare ca prostituatelor nu le placu asta.

-Hei!!!!Ripostasera ele.

Eu m-am indreptat serios spre Elena , am luat-o in brate si apoi am sarutat-o cu toata pasiunea pe care o simteam chiar in acel moment.

Tarfele plecasera si noi toti ne uitam la Ioana si la Jutin care ezitau.

-Hai , bai ! A zis Elena . Nu va param , a continuat ea .

Justin se uita intens in ochii Ioanei si ea facea acelasi lucru.

-Hai sa ne schimbam , am zis eu si mi-am pus un brat peste umarul Elenei.

-Parca ar face oua! Comenta Raluca .

Si noi toti am ras.

Perspectiva Elenei

Si dupa ce s-a intors gainusa speriata de Ioana , avea pe fata un zambet idiot.

Am mers toti acasa la Paula si am mancat o cina excelenta iar apoi am asteptat-o pe Ioana , care a mers pana la ea acasa si a adus costumele.

Cand mama Paulei le-a vazut , a spus ca si ea a facut farsa asta o data.

-Pe bune?!Am intrebat eu in timp ce ma imbracam cu costumul de galugarita.

-Da!Si a fost foarte amuzant . Ce credeati ca lucrurile pe vremea mea au fost mereu roz?Nup.Si eu am avut o Barbie pe atunci.A spus mama Paulei razand.

Noi am ras si am iesit din camera Paulei , care era imensa , la fel ca a mea si ne-am intalnit cu “preotii nostrii” pe hol.

Am mers incet spre cimintir cu lanterne si toate alea.

Eu si fetele ne-am ascuns dupa mormantul strabunicului Rebecai , si baietii erau langa mormant.

Noi chicoteam si eram rosii la fata , dar trebuia sa ne aptinem.

Rebeca , aparu repede imbracata cu o fusta mini alba si un maiec scurt roz.La minus 15 grade. E nebuna.

-ANDREW!!!!!!!Striga ea.

-Scuze batrane!Am soptit eu batand usor mormantul chicotind.

-CE CAUTI AICI REBECA HARPER?!?!?!A intrebat Justin mergand spre ea.

-CE DRACU’ FACI?!A intrebat Rebeca Speriata.SI CINE PANA MEA ESTI?!

-Eu sunt , slujitorul vesnic al strabunicului tau . A spus Andrew calm mergand tot spre Rebeca care se dadea inapoi si a cazut peste mormantul strabunicului ei , incercand disperata sa se ridice.

-Maica stareta , si maicutele sa vina aici ! Au strigat tefan si Cosmin impreuna.

Noi am iesit de dupa mormant si am inconjurat-o pe Rebeca.

-Voi cine sunteti?!A intrebate a speriata.

-Fantomele trecutului tau!!Am tipat eu si ea tresari.

Aproape nu mai aveam aer sa respire de la atata chicotit si ras.

-Bun ! Acum spune-ne de ce il necajesti pe strabunicul tau?A intrebat Ioana

-Ce dracu’?!Intreba Barbie.

-NU IL POMENI PE NECURATUL AICI!!!!!!!Am tipat toti o data.

-Ce vreti de la mine?!A intrebat Rebece ridicandu-se.

-Adevarul! Tipa Paula.

-Ce adevar?A intrebat confuza Rebeca.

-De ce esti aici?!A urlat Raluca incat ma sperie un pic si pe mine.

-Nu am nici un adevar de spus , am venit la mormantul strabunicului meu!A tipat Rebeca la noi.

-Daca nu spui adevarul , vom face ceva pentru a spune adeavrul , a zis Stefan si noi am inceput sa danzam in jurul mormatului spunand cuvinte fara sens.

-AER !APA!CRENWSTI!BRANZA TOPITA!GALUSTI!FULGER!RAU!VAMPIRI!DEMONI!1256!

Radeam de nu mai puteam si Rebeca a tipat.

-Nu ami pot !!!!!!!!Da bien , am venit aici pentru a mi-o trage cu Andrew , s ail despart de Elena sis a le fac viata amara!

Am ramas amutiti cu totii.Si apoi eu am spus:

-Inceteaza sa mai faci pacate , fica a Iadului ai inteles?Altfel te vom bantui toata viata!Pana cand vei termina cu acasta razbunare fara rost!

-Da am inteles!

-PLEACA DE AICI!!!!!!!!!!!Tipa Andrew furios.

Dup ace am fost siguri ca nu ami era aproape de noi am inceput sa radem si sa ne luam in brate.

Apoia m mers cu totii fiecare acasa la el si ne-am culcat.

Imi faceam dus maine dimineata , sunt prea obosita acum , mi-am spus eu puanndu-mi capul pe pieptul lui Andrew si adormind.

3 comments:

Odata cu primavara sper ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel... sa radieze ca un soare... sa ofere caldura si iubire... si, nu in ultimul rand, sa ramana mereu tanar. Un martisor mic si dulce pentru o fiinta deosebita!

 

Multumesc mult Valy , la fel si tie! Xo xo Alms :*:*:*

 

vai ce capitol tare :X :)))

"-AER !APA!CRENWSTI!BRANZA TOPITA!GALUSTI!FULGER!RAU!VAMPIRI!DEMONI!1256!"
bine faza ast a fost penala rau sa moara taca :)))
foarte tare cap :*:* bv! :*:*
pwpiki :*:*:*

 

Trimiteți un comentariu