Capitolul 3 din fikul Feel the life of the city

Capitolul 3

Fuck! I can not believe this!

Perspectiva lui Justin

Bine ca a plecat ! Duca-se la dracu sa o ia ! Mai bine o sun pe Tiffany sa ma intalnesc cu ea.

Mi-am scos BlackBerry-ul din buzunar si am sunat-o pe Tiffany.

-Alo?A raspuns ea.

-Hei , iubito , ce zici de o plimbare prin parc cu skate-ul?

-Justin , tu stii ca mie imi place sa ma plimb cu skat-ul ?! Daca era acum vreo ora poate dar.. oricum nu am chef de tin….de plimbari azi.Vorbim maine , pa!

-Pa…

Am zis eu dar era prea tarziu , déjà imi inchisese.

Cred ca ma duc si eu acasa…Nu prea am chef de plimbari prin New York , azi.

Britney o sa mi-o plateasca fiindca m-a facut sa alerg dupa ea jumatate de oras , in loc sa ma intalnesc cu Tiffany.E numai vina ei!O sa vada ea ce pateste!

Perspectiva lui Britney

Am ajuns in camera mea si m-am trantit in pat un mainile peste fata. La dracu’ cu Justin si cu “bad boy-ul” lui.Se da el mare si tare sic and colo e un prost mare cat casa.Idiotul!!!Off , ce ma enerveaza .

Mi-am intins mainile deasupra capului si am dat de un bilet.Ce dracu’?!M-am ridicat in capul oaselor si am inceput sa il citesc :

“Draga Britney ,

Eu si Logan am plecat pana la bunica mea , care este foarte bolnava …Stam aici pana maine dupa-amiaza …Televisorul ti-l-am montat deasupra patului(m-am uitat in sus si am vazut televizorul cu plasma deasupra patului , si am zambit), speram sa te descurci.Ne vedem maine!

Te pupam ,

Jena si Logan

-YESSS!!!!Am spus eu sarind in sus si in jos de fericire.

Dupa ce m-am calmat un pic , am auzit usa de la intrare deschizandu-se si inchizandu-se la loc.Sau mai bine spus trantindu-se .Probabil era Mister Muscolo s-a infuriate din nu stiu ce motiv.

Stateam si ma uitam la tavan cand aud usa de la camera mea izbindu-se de perete.

M-am ridicat in capul osalor uitandu-ma in jurul meu sperita.

-BRITNEY!!!Tipa Justin la mine urcand in pat si cuprinzandu-mi obrajii cu o singura mana.DIN VINA TA , NU MAI POT IESI CU TIFFANY AZI!!!A urlat el urcandu-se peste mine.

-Ce dracu’?!Am tipat eu.Si cine naibii e Tiffany?!Am intrebat eu rostogolindu-se asa incat eu eram deasupra lui.

-Iti place pozitia asta , papusa , nu?!A intrebat el zambind.

M-am gandit ca nu avea rost sa ma cert cu el pe sensul cuvantului “papusa” folosit spre mine , pentru ca boul asta nu va intelege niciodata .

-Bineinteles ca imi place pozitia asta , am zis eu apropiindu-ma usor de el.

Fata lui s-a luminat si a venit un pic mai aproape de mine.

-DAR NU CU TINE!!!Am tipat eu la el ridicandu-ma de pe pat si mergand spre dulap.

Perspectiva lui Justin

Ok , deci planul meu genial er sa o fac sa se indragosteasca de mine , si apoi sa o parasesc , pentru a vedea si ea cum e sa vrei sa fi cu cineva si acel cineva sa zica ca nu are chef de tine.Nici cu Tiffany nu aveam sa mai stau pentru ca stiam ce a vrut s spuna “Ca nu are chef de mine azi”.Toate erau la fel.

Se plictiseau de tine , iar apoi iti dadeau papucii.In niciuna nu puteai sa ai incredere , mai ales in Miss “Bad girl” , aici de fata.

M-am ridicat de pe patul ei si am vazut cum se indreapta spre dulap.

Am sarit de pe pat si m-am indreptat incet spre ea.Spre surprinderea mea a facut ceea ce trebuia sa faca si a inchis usa dulapului . Eram fix in spatele ei cand s-a intors cu fata la mine se uita socata .

-Nu imi zice ca nici asta nu iti place!

Am zis eu trantind-o de dulap si frecandu-ma de ea. Britney a zambit si apoi a devenit din nou serioasa , dandu-mi una intre picioare si impingandu-ma eu cazand pe jos.

-Vezi?!A spus ea lasandu-se pe vine , la nivelul meu acum.Asta e diferenta dintre noi doi , boule!Eu sunt mai….tare!

A spus asta iar apoi a plecat spre baie cu niste haine in mana.

Aoleu ! Testiculele mele!Ah ce ma doare!

M-am ridicat incet , incet , de pe jos avand mare grija , iar apoi m-am dus pana in camera mea.

Perspectiva lui Britney

Mi-am facut un dus , de care aveam foarte mare nevoie , pentru ca déjà ma simteam nasol cand Justin s-a frecat de mine.Aveam nevoie sa ma curat , sa scap de senzatia aia oribila de pe pielea mea.Era….dezgustator!

Apa calda imi mai calma un pic nervii , dar nu de tot.Hopa!Uite si ideea . In New York se organizeaza tot timpul curse cu motocicletele nu?Sa fiu a dracului’ daca nu ma duc.Dar stai un pic…Ma gandeam eu in timp ce imi stergeam parul cu prosopul si ma uitam in oglinda vazand cu suvitele imi cadeau peste ochi.

Am infasurat un prosop in jurul meu si am iesit repede din baie deschizand leptopul.

Am cautat pe “Google” curse de motociclete in New York , si am descoperit ca era una chiar in seara asta pe la 1:00 dimineata. Dar…cum puteam iesi din camera mea fara ca Mister Muscolo sa isi dea seama ca plec la curse?

Poate imi va veni o idée mai incolo. Am zis eu inchizand leptopul si alergand spre baie de unde am adus , crema de fata , de maini , de picioare , feon , si tot felul de rahaturi din astea , iar mai pe la sfarsit , treningul meu negru si un tricou alb pe dedesupt.

Dupa ce mi-am terminat toata rutina , cu cremuitul si toate rahaturile m-am imbracat cu treningul si am iesit din camera. M-am indreptat spre bucatarie de unde am luat o cana cu ceai , iar apoi , m-am indreptat din nou spre camera mea.

Am deschis usile balconului si am iesit cu cana de ceai in mana.

Perspectiva lui Justin

-Ce dracu’?!Am intrebat amandoi o data uitandu-ne uimiti unul la altul.

-Ce naiba cauti aici?A intrebat uimia Britney.

-Aaa , FYI(for your information-pentru informatia ta) , Britney , stau pe balconul meu.

-Ha?!Dar stai …wow….asta e camera ta?!A intrebat ea aratand spre mine.

-Da?!Am intrebat eu ca si cand ar fi evident.

-Shit! A soptit ea , luand o gura mare de ceai , sau ce dracu’ era in cana aia a ei.

-Ok , eu am plecat…Am zis eu intrand in camera mea.

M-am uitat la ceasul din camera mea care acum indica ora 16:00 .

Ar trebuii sa dorm un pic , daca vreau sa merg la cursa aia diseara. Asa ca mi-am dat bluza de trenning jos si m-am bagat sub paturi si am adormit imediat.

Cand m-am trezit era aproape 22:30. Wow am dormit ceva….Dar cu atat mai bine. Voi putea sta treaz mai mult timp acum.

Mi-am facut un dus rapid , dupa care m-am imbracat cu o pereche de blugi negri , un tricou alb si geaca mea de piele neagra.

M-am mai uitat la un film , dupa care am observant ca era aproape 1:00. Ohh , super , voi intarsia , din nou…

M-am incaltat cu adidasii negri si am pasit pe balcon , dupa care in copac , iar mai apoi pe jos , pe pamant.

M-am suit pe motocicleta , si in mai putin de 10 minute era la locul unde se tineau cursele.

Am intrat acolo si am observant ca déjà era in desfasurare o cursa.

-Hey , Mike ! Am zis eu apropiinudu-ma de prietenul meu.

-Salut!

-Cine concureaza ?Am intrebat eu prijinindu-ma de bara.

-Jenny …si cu una noua cu numele …B…nu mai stiu.

-Blair?!Am intrebat eu.

-Eee rahat…nu…nu imi amintesc..dar o sa iti zica ea dupa ce se termina cursa.

Am urmarit cursa dintre cea mai buna motociclista a noastra , Jenny , si tipa cea noua.

Si….OMG…Tipa cea noua a batut-o pe Jenny.

Fetele si-au dat castile jos si si-au strans mana politicos.

Nu am putut vedea cine este nou venita ,pentru ca era cu spatele la mine , dar in orice caz era satena.

Si cand s-a intors cu fata la mine , am ramas prost.

-Britney?Am intrebat eu confuz.

3 comments:

Normal ca mereu uit cate ceva:)):))Din ce perspectiva vreti sa fie urmatorul capitol?Xo xo Alma

 

tare..tare...tare.... cap 4 vin :D

 

S-au intalnit la cursa:>
Interesant,sa vedem ce parere va avea Justin:>:))

 

Trimiteți un comentariu