Capitolul 4 din fikul Feel the life of the city

Capitolul 4

Oh my god! What the hell is going on here?

Perspectiva lui Britney

Am auzit o voce strigandu-ma asa ca m-am intors cu spatele de la Jenny si am intreba zambind :

-Da?

Si atunci l-am vazut…Ohh Doamne nu mi se putea intampla chiar mie nu? Sa vina domnul “bad boy” si sa imi faca morala nu?!Si eventual sa ma si parasca nu?! Te rog Doamne , spune-mi ca nu e adevarat !

-Ce naiba faci aici?!A intrebat el sarind usor gardul cel mic , care despartea locul in care se tineau cursele de locul in care stateau oamenii.

-Ce fac eu aici?! Ce faci tu aici?! L-am intrebat eu cu totul surpirnsa.

-Aaa , hello?! Sunt barbat si am venit sa ma distrez cu baietii mei?! A intrebat el gesticuland cu mana spre niste oameni din spatele lui.

-Ha! Si tu te crezi barbat?! Am intrebat eu razand.

-Nu ma cred….Sunt sigur…

-Nu zau?!Am intrebat eu razand. Si acum ce vei face?! Vei merge si ma vei spune lui taticu sau lui mamica?! Am ras eu si mai tare.

Toata lumea de acolo a inceput sa rada isteric vazand cearta dintre noi. Adevarul e ca si eu eram destul de amuzat de toata situatia asta de rahat , dar nu ma lasam batuta in fata magarului asta.

-Nu chiar…pentru ca o sa ma bag in belele singur….Si nu vreau chestia asta… Nu sunt atat de prost ….ca si tine de alt fel…A zis el razand.

Am auzit un “O ho ho “ din spate , dar l-am ignorant. Eram mult prea ocuupata cu Mister Muscolo pentru a ma enerva cu altul care se credea “bad boy” .

-Uite cine vorbea ! Am ras eu batjocoritor.Cel care a fost mai mult decat prost si m-a urmarit tot New York-ul , pentru a afla ca de fapt eu stiam orasul pe de rost.

Justin a ramas socat la ceea ce i-am zis , dar eu nu m-am miscat nici un centimetru.Puteam citi pe fata lui furia cand se apropia cu pasi repezi de mine . Ochii nici macar nu mi s-au marit , nu ma speria si nici nu ma intimidau tipul asta de lucruri. Mi-am indreptat capul intr-o parte si mi-a atras atentia ceva destul de interesant.

Un poster mare pe care scria cu litere mari “ IN FIECARE SEARA INTRE ORELE 1:00 SI 3:00 DIMINEATA SE ORGANIZEAZA CURSE DE MOTOCICLETE”

Asta s-ar putea sa fie interesant , am ganit eu. Deodata am simtit o mana care imi trage parul in jos , sic and m-am uitat la cel care imi facea asta am fost surprinsa sa vad ca era Justin , asa ca mi-am inclestat repede mana in tricoul sau alb . Ca un bou a dus mana la gatul meu si m-a strans tare.Frate era nebun! Ma sugruma ! Oare nu isi dadea seama?! Sau vroia sa faca chestia asta?!

Nu stiam ce sa fac…Cativa oameni incercau s ail i-a pe Justin de pe mine in timp ce eu ma pierdeam incetul cu incetul. “ Unde e Britney Allen?” Se auzi vocea creierului sau subconstientului meu. “Aici!” Am mraspuns eu.” Nu prea cred…Brit niciodata nu se lasa batuta …La nimic” , “Mmm da?! Si c ear trebuii sa fac ?! Nu vezi ca ma sugruma?!” M-am intrebat eu pe mine. Ok…asta pare o nebunie , dar ciar auzeam vocea aia , care de fapt era vocea mea. “ Fa ce ce stii tu mai bine!” M-a sfatuit subconstientul meu.

Si atunci m-am trezit.

-Doar atat poti sa faci?!Am ras eu batjocoritor la Justin si l-am lovit cu cizma intre picioare.

El mi-a dat drumul si , eu am facut cativa pasi in spate . Am vazut cum se aseaza in pozitie de atac si alearga spre mine.Eu m-am repezit asupra lui , dar fix cand sa se intample impactul dintre corpurile noatre , am fost opriti de toti cei de acolo.

Jenny si inca cateva fete pe care nu le cunosteam m-au luat de acolo si m-au dus spre motocicleta mea pe care am luat-o furioasa de jos.

-Unde te duci? A intrebat Jenny curioasa.

-Nu stiu , sa ma plimb…Vii si tu? Am intrebat-o inainte sa imi pun casca pe cap.

-Sigur!Te superi daca ma astepti si pe mine?

-Nu , e ok.

Am aruncat o privire spre baietii care erau stransi in jurul lui Justin , asa ca nu am reusit s ail vad…Deloc…Ce dracu’ o fi cu el azi?! Il cunosteam abea de doua zile si déjà il uram cu toate fortele mele.

-Britney , haide! A tipat Jenny conducand inaintea mea.

Mi-am pus casca pe cap si am auzit cum motorul meu face un zgomot placut , care m-a mai calmat un pic.

Am condus alaturi de Jenny , pana cand am ajuns la o cafenea din centru.

-O cafea?Sau un ceai? A intrebat Jenny parcandu-si motocicleta.

-Sigur!

Eu mi-am parcat “pisicuta” fix langa a ei , dupa care am intrat impreuna in cafenea , si ne-am asezat la o masa de langa gemul mare , cat peretele.

Am suspectat un pic meniul , dupa care ma-am decis ce vreau sa command.

-Ce comandam ?! Am intrebat-o zambind pe Jenny.

-Ce zici de….

-Ceai si biscuit?Am intrebat amandoua o data , iar apoi am ras amandoua.

Dup ace ne-a fost adusa comanda eu am muscat dintr-un biscuit , cere apropos era delicious , si am intrebat-o pe Jenny.

-Hei , tu stii ceva despre o anume Tiffany?

-Aaa , da…e iubita lui Justin…de ce?

-Mi-a facut un scandal azi cu privire la ea …spunea ceva de genul “ DIN VINA TA NU O MAI POT VEDEA PE TIFFANY “ si bla bla bla.

-Wow ! Apropo de fete de la liceu…A inceput Jenny…Tu la ce liceu mergi?

-Constance …cred…sau ceva de genul…Am zis eu radicand mana indiferenta.

-Glumesti?!A zis ea razand usor.

-Nu?De ce?

-Acolo invat si eu.

-Ohh super , vom invata in aceeasi scoala , i-am zis eu strangand-o in brate.

-Super tare! A zis ea in timp ce bateam palma.

Ne-am baut ceaiul si am mancat biscuitii in timp ce Jenny imi povestea despre elita de la Constance , care era plina de fitosi.

-Ca tot veni vorba de fitoi…a zis ea…Cam tampitel si Justin asta nu?

-Tampitel?Am intrebat eu socata. Mai bines pus tampit calumea.Batut in cap.Am zis eu razand.

-Da ai dreptate.A zis ea razand.Dar totusi…

-Uite ce e …Traim intr-o lume Funky …Pacat ca sunt prea multi care nu stiu sa se distreze , sau care sa stie macar ce e aia distractie , asa ca Justin , am spus eu ridicandu-ma.

-Pleci?A intrebat ea ridicandu-se.

-Dap…sunt un pic cam obosita…am recunoscut eu.

-Tinem legatura?A intrebat ea , intinzandu-mi telefonul ei.

-Sigur! Am zambit eu in timp ce ii dadeam telefonul meu.

Am scris in telefonul lui Jenny numarul de telefon , id-ul si emailul.

-Gata ! Am zis eu dandu-I telefonul inapoi , si ea dandumi-l pe al meu.

-Pa! Am zis eu iesind din cafenea si indreptandu-ma spre motocicleta mea.

Cand am ajuns acasa eram atat de obosita si de suparat pe ceea ce facuse Justin incat mi-a pierit cheful de a face orice.Mi-am luat “pijamaua” si m-am indreptat spre baia mea.

Mi-am facut un dus rapid , lasand apa calda sa imi desmorteasca toti muschii. Cand am iesit de la dus , m-am infasurat intr-un prosop mare si alb si cand m-am uitat in oglinda , am observant ca aveam niste urme rosii pe gat . Pff …normal…se putea ca Justin sa nu imi lase urme?

Dup ace m-am imbracat in pijamale si m-am asezat in mijlocul patului , ca un copulas care urma sa invete ceva nou.

Am oftat incet si ma gandeam la ce scuza sa folosesc..pentru a nu-l demasca pe Justin…Il urma intradevar , dar nu vroiam sa ii fac problem cu parintii lui.

Cred ca o sa folosesc o scuza tampita cum ar fi…am avut un cosmar , si m-am strans singura de gat…Merge nu?

Ce conteaza in fond?!Poate ca o sa dispara pana cand se intorc ei maine dupa-amiaza.

M-am bagat sub paturi si m-a uitam la tavan pana cand am adormit.

Perspectiva lui Justin

Ma simteam ingrozitor pentru ce i-am facut lui Britney . Si acum stateam ca prostul in camera mea si ma gandeam la ce sa fac pentru a ma ierta.Wow…cadru! Sa ma ierte ?!Ce dracu’?!De ce aveam eu nevoie de iertarea ei?! “Pentru ca nu vrei sa ao pui cu ai tai” , a raspuns subconstientul meu . Ohh , da , multumesc Justin. Ce idiotenie nu?!Vorbeam cu mine insumi.

Trebuie sa gasesc o cale sa ma ierte oricum . Am deschis usa de la dulap si nu stiu de ce am intrat acolo , cautam ceva de imbracat cum ar fi pijamale dar….am simtit un maner jicut si am tras de el.Hopa ce avem noi aici?!E o usa. Am intrat si am nimerit in alt dulap. “Ohh super , Justin! Acum ce faci? Umbli prin dulapuri?” , “Taci un pic sa gandesc , ok?” “Bine , bine” , a raspuns subconstientul.

Mirosea a parfum de fete. Am tras un pic de us ape roti a dulapului si am vazut-o pe Britney dormind linistita in camera ei. Ohh , cool , am gasit unf el de pasaj secret intre cele doa camera , care trece prin dulapuri.

Am iesit din dulap si m-am indreptat spre patul lui Brit.

Dormea pe spate cu capul intr-o parte , si arata atat de linistita cand dormea …Parca ma chema si pe mine la somn.

Deodata ceva mi-a atras atentia. Erau urme rosii pe tot gatul ei . “Ohh si mai super , Justin i-ai lasat si urme” , a zis subconstientul.”Nu strica momentul ! “ , am raspuns eu serios.

Am ridicat mana si i-am atins usor gatul cu dosul palmei , o mangaiam usor , si descopeream cat de fina este pielea ei .

M-am oprit si m-am indepartat , mergand spre dulap.

-Imi pare rau , am soptit eu si am disparut in dulap , iar apoi in camera mea.

Chiar imi parea rau . Ma purtasem ca un animal.Imi recunosteam mereu greselile , chiar daca o uram cu toate fortele mele , imi parea foarte rau , ca am …marcat-o…cred ca e cel mai bun cuvant.

Ma simteam ca dracu’ pentru tot rahatul pe care i l-am facut.

Si eu vroiam sa o ranesc sentimental , facand-o sa se indragosteasca de mine…Ha! Ce dracu’ sa se indragosteasca de mine daca eu o raneam fizic?!

Am lasat gandurile astea deoparte , dar se pare ca ele nu am lasau pe mine , fiindca nu ma gandeam decat la cat de rau imi pare pentru ce am facut. Si in timpul dusului sic and m-am bagat in pat.

Am incercat sa ma gandesc la Tiffany , dar nimic , nu functiona , gandul meu fugea la gatul acela perfect , pe care eu il lovisem.

Si asa am adormit…Cu imaginea lui Britney in mintea mea.

3 comments:

super!!!! imi place la nebunie!!!!abea astept urmatoru capitol!!!!

 

geniala ideea cu dulapul.. cap 5:D

 

Tuneluri secrete?:>Tare:p
Ma duc la urmatorul capitol:>

 

Trimiteți un comentariu