Anunt !

Ok...deci...nu ma omorati , nu ma taiati in bucataele , nu ma aruncati la caini si nu ma injurati fiindca nu am pus capitolul urmator din Feel the life of the city . Imi apre nespus de rau dar am o inspiratie nebuna spre un "One shot" . Asa ca ma voi ocupa intai de "One shot"-care apropo nu are nici o legatura cu Twilight sau fik-uri - inainte sa mi se termine inspirataia iar mai apoi ma voi ocupa de Feel the life of the city . Spuneti-mi ca ma intelegeti , macar putin ? Multumesc mult , oricum. Xo xo Alma

3 comments:

cat timp te misti repede nu ne deranjeaza :)))
ok, abia astept
deci asa se numea... one shot
eu ma gandeam la wall ... :))

 

Oficial o sa te bat...!!!ma omori....!!!nush ce sa zic...sper sa merite...dak nu ai incurcat.o!

 

eu te inteleg..dar vreau cap:|:((

 

Trimiteți un comentariu