Capitolul 19 din fikul Feel the life of the city

Capitolul 19

Back to school…

Perspectiva lui Britney

M-am trezit dimineata urmatoare …nu exact asa cum m-am culcat .Ok…deci imi amintesc destul de clar ca m-am culcat cu capul pe perna iar acum observ ca in loc de perna am pieptul lui Justin. Hmmm…interesant ! Am oftat si am deschis usor ochii . Era inca intuneric afara …Inseamna ca m-am trezit eu mai devreme . Am inchis ochii si m-am culcat inapoi . Mdea…mai bine mai dormeam un pic . Mi-am bagat nasul in pieptul lui Justin , oftand usor .

Perspectiva lui Justin

Dimineata sosi din nou . Poate mai bine decat niciodata . Un proaspat miros de pepene galben imi inunda rapid narile . Am zambit cu ochii inchisi iar apoi i-am deschis . Am fost intampinat de o mare de par saten / blond ( in functie de cine este Britney ) . Mi-am dat seama ca este Brit asa ca am oftat fericit infundandu-mi nasul in parul ei .

-Buna dimineata si tie ! A spus ea bland .

-Te-ai trezit , déjà ? Mi-am dat capul usor intr-o parte pentru ai vedea fata un pic mai bine .

-Aha . Cat e ceasul ?

S-a ridicat de pe pieptul meu , si a cascat intinzandu-si mainile in aer . M-am ridicat si eu sprijinindu-ma de brate pe spate . M-am uitat incruntat la ceasul d epe noptiera iar apoi am mormait :

-Hmmm…6 : 50 .

-La dracu’ ! A injurat B. dandu-se jos din pat . Crezi ca avem timp sa ajungem macar la jumatatea primei ore ?

-Daca nu te muti in dressing , probabil ! Am ridicat eu din umeri , razand .

-Taci din gura ! A ras si ea impingandu-mi capul in joaca .

Sarea usor in fata patului asezandu-si hainele si parul . Se uita la mine iar apoi a intrebat :

-Arat decent ?

Tocmai era sa deschid gura si sa spun nu , dar m-am abtinut si am raspuns:

-Aaa….cred ca da…Te conduc ! Am spus repede sarind din pat si fiind imediat in spatele ei .

-Daca nu as stii ca ma urasi probabil as crede ca esti….amabil !

Mdea …am uitat ca ea inca crede ca eu o urasc . Ce am dovedit asata am primit , nu ? Daca ar stii ea tot ceea ce simt in momentul de fata cred ca m-ar castra fara ca macar sa clipeasca .

-Mergi , London-ezo ! Nu ma enerva .

S-a lipit cu spatele de usa si si-a dat ochii peste cap .

-Mdea…Oi fie u London-eza dar chestia asta nu te opreste sa faci ceea ce vei face chiar acum.

-Si ce voi face ? Am intrebat-o eu punandu-mi mana deasupra capului ei , sprijinindu-ma .

-Hmm…

M-a tars de tricou si si-a lipit buzele de ale mele . Nu ma deranja . Chiar deloc ! Ma surprins doar . Nu se presupune ca ar fi trebuit sa ma urasca , si eu sa sufar ca un prost dupa ea si alte rahaturi din astea ?! Ei bine…se pare ca nu totul se intampal ca in filme , nu ?!

Mainile ei se incalceau in parul meu , tragandu-ma mai aproape . In fine….Daca se mai putea mai aproape .

Am ridicat-o pe perete incolacindu-si picioarele in jurul taliei mele .

-Cred ca ar trebuii sa trezim copii ! Am auzit vocea mamei din hol .

Ohh , Super ! Nu putea sa astepte si ea macar inca zece minute ?!

-Te rog , spune-mi ca nu au venit chiar acum ! A mormait Britney .

-Ba ei sunt !

-Si acum ce facem ?! Avand in vedere ca eu sunt in camera ta ?! Trebuia sa fiu in camera mea ! Justin ce ma fac ?

Perspectiva lui Britney

-Arunca-te pe fereastra ! A spus el asezandu-se lejer pe canapea .

-Cum sa ma arunc pe fereastra ?! Sunt vreo doua etaje , Justin ! O sa ma omor !

-Justin….Se auzi vocea lui Logan , de pe hol ! Pot sa intru ?

-Asteapta un pic !

-Ce ma fac , Justin ?

-Geamul ! A spsu el deschizand geamul .

-Ce ?! Nu !

-Justin , intru , acum !

-Patul !

-Ce?!

-Baga-te repede sub patura !

Am facut ceea ce mi-a spus aruncandu-ma la propriu sub patura . Justin m-a acoperit bine aruncandu-se peste mine . Adica peste patura , si peste mine .

-Au !

-Scuze , papusa ! Intra , tata !

-Ce se intampla , Justin ? De ce nu raspunde Britney ?

-Aaa….e la dus ? Stii ea e fata si e sclifosita si nah sta mai mult la dus .

Sclifosita , nu ?! Lasa ca vezi tu sclifosita !

-Ohh , pai atunci ar trebuii sa ma duc sa o scot de acolo !

-NU ! Tipa Justin . Adica…Tata , o sa faca urat ! Mai bine o sun eu ! Stii ? Ca noi ne intelegem bine ? Prieteni ? Foarte buni ?

-Ohh , da , ai dreptatae , fiule ! Mai lauti micul dejun ?

-Aaa….cred ca nu ! Dar tu pleaca , pleaca la service cu mama ca noi mergem la scoala !

-Bine , pa fiule !

-Pa tata !

-Sclifosita nu !? Am tipat eu iesind de sub patura .

-Ohh , haide , papusa ! Ti-am salvat pielea , fi si tu putin mai recunoscatoare ! A spus J. venind spre mine .

-Mdea…dar daca tu nu imi cereai sa raman azi-noapte aici , nua r fi trebuit sa imi mai salvezi pielea acum …Nu ca nu mi-ar fi placut … Ok am cam soptit ultima propozitie .

-Ce?! Mi s-a parut mie sau era prea multa bucurie in vocea lui ? In fine …nu conteaza .

-Nimic ! Acum cum fac ca sa ajung la mine in camera pentru a ma imbraca si a merge la scoala ?

El s-a dus spre dulap , la deschis si mi-a arata cu mana spre el . Nuuu , nu o sa o fac ! E nebun la cap daca , crede ca o sa o fac !

-Ce dracu’ , Justin ?! Nu am imbrac cu hainele tale ! Mi-am dat ochii peste cap .

-Off , papusa ! Vino aici !

M-a luat de mana si m-a asezat fix in fata dulapului . Puteam simti mirosul de menta , emanat de hainele lui . Si-a dat ochii peste cap si a dat cateva umerase intr-o parte si alte cateva in cealalta parte . A tras de un manaer si a deschis…O usa ?! ( : O )

-Si ce vrei acum sa ma plimb prin dulapuri ?! Am ras eu punandu-mi mainile in solduri .

-Tzu , tzu , tzu ! Chiar crezi ca te-as pune sa faci asa ceva ?! La ce m-ar ajuta ?!

-Ok …si eu ce trebuie sa fac ?

-Sa intri , sunt fix in spatele tau !

Am intrat in dulap si am puttu simti cum mirosul lui ma invaluie peste tot unde mergeam intr-o doza dublata .

-Justin ?!

-Sunt chiar aici ! A spus el punandu-si mainile pe talia mea indrumandu-ma in fata.

Deodata am simtit un miros de pepene galben , care clar era al hainelor mele si am vazut cu Justin deschide o usa .

Am mai facut un pas si am calcat in camera mea .

-Wow…Cum ai facut asta ? L-am intreabt eu .

-Hmm…sa spunem ca am descoperit-o prima oara cand ai venit aici . Ok….acum ca esti in siguranta si nu iti mai e frica de doua dulapuri cred ca ma duc sa ma schimb pentru scoala . Bine….doar in cazul in care nu vrei sa stau aici sa observ cum te schimbi sau sa tea jut sa iti faci un dus ?

-Treci la tine in dulap ! Am ras eu puannd man ape capului lui si impingand-ul in dulapul lui .

-Ne vedem jos in zece minute , jos ? A intrebat Justin.

-De ce?

-Conduc eu azi … Cu masina mea …Vrei ?

-Aaa….sigur !

-Grabeste-te !

-Iesi ! Am ras eu .

Am ales niste haine oarecare si le-am aruncat pe pat . Vroiam sa fac un dus dar imi palcea prea mult mirosul lui amestecat cu al meu . Era…magic . M-am imbracat rapid cu o pereche de blugi negri stramti , o camasa mov care trecea de fund si mi-am prins parul intr-o coada la jumatatea capului . Mi-am luat paltonul de Toamna , cel negru si ghiozdanul . Era cat pe ce sa uit de telefon si de iPod , asa ca m-am intors si le-am bagat in buzunarele blugilor si am iesit din camera mea .

-Wow ! Ai reusit sa fi punctuala ! A ras Justin cand am coborat scarile .

-Eee…ce sa iti povestesc ! Am ras si m-am incaltat cu perechea de cizme negre , subtiri care erau la usa .

Am iesit din casa si am observat ca afara era innorat ba chiar mai mult . Picura ! Ohh , Super ! O sa ploua !

-Mergem ?! Sau ti-e frica si de ploaie acum ? Ce te transformi in sirena ? A ras J .

-Da…sigur ! Am ras si eu cu el urcand in masina .

Jumatatea drumului spre scoala a fost tacut . Nimeni nu a spus nimic . Liniste deplina . Priveam cum picaturile de ploaie e lovesc de parbrizul masinii .

-Si…ce ai priam ora ? A rupt Justin tacerea .

-Mmm….Chimie ! Tu ?

-Cea mai plictisitoare ora dintre toate…Istorie !

-Cu boul ala de professor ? Am intrebat eu intorcandu-ma cu totul spre el .

-Aaa…nu cred ca exista altul . In fine…Daca imi mai spune inca o data daca trebuie sa port sau nu cravata la ora lui cred ca il impusc .

Masina s-a oprit eu coborand din ea .

-Sti…mai bine nu ai face-o ! Nu vreau sa iti aduc pachetel dupa gratii ! Am ras eu trantind usa de la masina .

-UITATI-L ACOLO !!!! Au tipat o gramada de fete alergand spre Justin .

Oh , oh , si acum ce a mai facut ?

-Nuuu !!! A tipat el fugind , si el fuga , fuga dupa el !

Puteam sa jur ca au ridicat toata apa de pe strada .

-Hei , B. ! A spus Vanessa venind spre mine .

-Neata’ ! Ce e cu tipele alea ? Am intrebat eu aratandu cu degetul in spate spre fetele care alergau si acum ca nebunele .

-Ohh , au vazut pe internet bataia dintre el si Enrique si acum s-au indragostit toate de el !

-Yuhuu ! Crezi ca vor sa ii faca mostenitori ? Am intrebat eu mergand cu V. spre dulapurile noastre .

-Probabil ! Inca nu s-a adus vorba despre asta . Repet inca . Dar tot ce e posibil ca vor !

Mi-am scuturat parul de apa si am ras . Ok , toate fetele astea sunt super-mega-extra-giga-hiper nebune !

Clopotelul s-a auzit si eu m-am indreptat spre clasa mea de chimie .

-Buna dimineata , elevi ! A spus profa intrand in clasa . Azi vom face …

Nu am mai auzit ce vom face azi , déjà eram pierduta cand telefonul imi vibra din buzunar . L-am lasat sa vibreze in buzunar ca sa vad daca este un mesaj sau apel . Era un mesaj . L-am scos din buzunar si m-am uitat rapid pe el .

“Pot sa te rog , nu , nu , nu , sa te implor sa ne ajuti sa scapam de chimie ?

-Jenny . “

M-am uitat la ea si am zambit . A facut fata aia de Te rog , da , ce e . Toate la un loc . Am dat din cap aprobator si apoi profesoara veni spre mine :

-Domnisoara , Allen , ne puteti imparatasi si noua ceva ?

-Aaa….ca…iubesc chimia ! Si chia rin vacanta m-am gandit la…a….ceva super tare ! Imi puteti da toate sticlutele pline pe care le aveti aici ?

-Vai d ace ma bucur ca iti place imediat ti le aduc !

A iesit din clasa si cam toata lumea se uita la mine cu o fata de “WTF?!” (:O).

-Fiti atenti ! Am spus eu ridicandu-ma pe banca ! Luati fiecare cate trei sticlute si amestectile ! Iaar apoi spune-ti “Ooops am gresit “ Sau ceva de genu ‘ ! Inteles ?

-Da , Britney ! Au spsu toti in cor .

Am chicotit si m-am asezat din nou pe scaun .

-Poftim ! A spus profa asezand vreo treizeci de sticle pe masa mea . Am asteptat cu mainile incrucisate si cu un zambet urias pe fata sa i-a toti copii cate trei sticlute .

Am inceput cu totii sa amestecam sticlutele intre ele sis a le inccalzim ca dracu’ ! Deodata un miros ingrozitor impanzi clasa si profa isi dadu ochelarii jos :

-Vai ati facut ceva gresit ! Repede toata lumea afara ! Hai !

Noia m iesit razand de ne-am intins pe parchetul holului in timp ce ne uitam la profesoara care incearca sa scoata fumul afara din clasa .

-Hei , papusa ! Ce se intampla ? A ras Justin venind si luandu-ma in brate pe la spate .

Perspectiva lui Justin

Nu m-am putut abtine . Am vazut-o atat de fericita incat am facut-o pur si simplu .

-Uita-te un pic la asta ! A ras ea aratand spre profa de chimie care se hiperventila prin clasa .

-Mdea uita-te un pic la masina profului de istorie .

A ras si a mers impreuna cu ceilalti la gemul opus de udne se putea vedea masina profului care era trasa in sus de o alta masina mult mai mare , pentru ca “cineva” , adica eu , i-a sunat pe cei d ela parcari si le-a spus ca a parcat illegal .

Il vedeam pe prof cum se cearta cu cei care ii luau masina in ploaie . Radeam cu totii de ne dureau obrajii .

-Ok…cel ami tare inceput de saptamana ! A spus Emma rezemandu-se de perete .

-Gata , baieti … Hai sa ne calmam putin da ? A ras Brit sprijinindu-se de mine .

Ne-am uitat cu totii din nou la profi si nu ne mai puteam opri din ras . Clopotelul a sunat , si fiecare s-a indreptat spre dulapul lui .

-Hei…Iubitel ! M-am intors cu fata sa vad cine m-a strigat si aproape ca mi-a cazut maxilarul in pamant .

-Tiffany , la dracu’ ! Imbraca-te mai fata ! Ce ai in capul ala ? Tarate ? I-am impins capul cu doua degete .

Era imbracata cu o pereche de pantaloni scurti sic and spun scurti nu exagerez deloc si un maieu cere abea ii acoperea sanii . Arata ridicol ! Adica sa fim seriosi Brit arata de o mie de ori mai bine decat parasuta asta .

-Te excita nu ? A intrebat ea .

-De fapt…NU !

Am inchis cu zgomot usa dulapului meu si am putut sa o vad pe Britney vorbind cu Jenny .

-Hei ! Am zis eu apropiindu-ma de ea .

-Hei ….aaa…B. eu trebuie sa merg sama intalnesc cu Taylor . Ne mai vedem !

-Pa , Jenny !

-Pa!

-Deci…sa vedem…ce lucru te adduce pe aici ? A intrebat B. scotandu-si niste carti din dulap .

-Sa spunem numai ca vroiam sa vad ce faci ?

-Ai vazut ce fac ! Iar acum hai la ora !

M-a impins in fata , venind in urma mea .

-Hei ce ai urmatoarea ora , Brit ?

-Hmm…muzica daca nu ma insel .

-Ca si mine. Hai sa mergem !

Ne-am intreptat spre sala de muzica unde profesorul parca o sorbea din priviri pe Britney .

-Hai , copii mai repede ! Nu avem toata ziua la dispozitie ! Astazi vom canta ! Brit chitara electrica , si Justin celata chitara ! Cantam o melodie pe care B. a scris-o !

-Scrii cantece ? Am intrebat eu neviindu-mi sa cred !

-Stii…New York-ezule , sunt multe lucruri pe care nu le stii despre mine !

-Ohh , da ? Si cand le voi afla ?

-Curand …

Proful ne-a impartit niste foi si Brit a inceput .

-Aaa…am scris numai refrenul , sper sa va palca .

Si asa a inceput . Cantam cu totii versurile ca nebunii sis pre mirarea mea ? Scria super tare ! Melodia era foarte cool ! Se intitula asa cum era ea : “Big girls don’t cry!”.

Mi-a zambit si a cantat mai departe .

(linkul cu melodia aici: http://www.youtube.com/watch?v=E6sqA9QtV5I )

Perspectiva lui Britney

Orele s-au terminat intr-un sfarsit noi toti indreptandu-ne spre casele noastre .

-Deci cum a fost ziua ta ? A intrebat Justin in timp ce conducea spre casa .

-Hmm…amuzanta ! A ta ?

-La fel !

Si cam asta a fost conversatia noastra pe parcursul drumului spre casa . Masina parca si eu am coborat din masina . Am vrut sa ma duc in casa dar Justin m,a opri .

-Ce este Justin ? L-am intrebat eu , usor ingrijorata .

-Trebuie sa fac asta pentru ca nu o sa mai am timp pentru ea in aceasta seara .

Si deodata si-a lipit buzele de ale mele sarutandu-ma incet . Ploaia a inceput din nous a cada , Justin luandu-ma in brate si invaratandu-ma prin ploaie .

Mi-a dat drumul si noi am inceput sa radem . Am intrat in casa uzi leoarca .

-Justin , Britney…ce s-a intamaplat cu voi ? A intrebat Jena .

-Nimic ! Am raspuns la unison .

-Va schimbati si coborati al cina , inteles ?

-Dap.

M-am imbracat cu o pereche de pantaloni de trenning negri si o bluza alba , coborand din nou scarile . Am laut cina in liniste povestind ce s-a mai intamplat azi la scoala , iar apoi am urcat din nou scariel apucandu-ne de teme .

Mai aveam doua cuvinte de scris pentru engleza cand deodata mintea mea fugi la un singur nume : JUSTIN !

De ce eram atat de apropiati in ultima vreme ? De ce nu ne mai certam ? De ce nu ne tachinam ? Probabil ca …am inceput sa tin la el …Nu am inceput inca s ail iubesc dar tin la el. Vreaus a il am aproape sis a il sarut .

Am terminat de scris si mi-am aruncat cartile in ghiozdan .

Nu puteam dormi ! Mirosul lui de menta era imprastiat pe pijamalele mele .

In fine….cert este ca intr-un final am adormit .

Perspectiva lui Justin

Nu puteam dormi ! Mirosul ei de pepene galben era imprastiat pe toate pernele mele . Si nu spun ca nu imi place ! Doamne il adoram !

Am inchis ochii si am vrut sa ma culc cand am auzit un strigat strident din camera lui Britney . Ce dracu ‘ ?! Am sarit din pat ca ars si am dat buzna direct in camera ei .

The next steps from Feel the life of the city :

-Shh ! Ii spune Justin lui Britney .

Sarutul dintre cei doi .

Britney raspunde la telefon : - Trebuie sa vi in Londra ; Tocmai a sunat-o mama ei .

-Ai grija de tine ! Ii spune J. lui B. sarutand-o pe frunte .

Britney il trage de tricou si il saruta pe buze .

NUUU !!!

-----------------------------------------

Nah ca i-am apropiat , v-am dat si niste chestii din capitolul urmator , am facut si capitolul lung si cu saruturi :)):))Ce mai vreti ?:)):))Glumesc...Sper sa va placa acest capitol . Nu uitati de comentarii . Xo xo Alma

6 comments:

ah:X
ma bucur ca i-ai apropriat si mai mult:X
super tari fazele cu profii:))=))
acum stie si ea de usa dintre dulapuri:)))

oare ce s-a intamplat de o cheama acasa?:-s
sigur nu e de bine:-ss
o sa-si simta lipsa atat de mult

succes la scris:*
si sper sa nu ne fierbi mult in suc propriu:D

 

aha...a fost super...mi.a super giga extra placut...a fost chiar lung...si i.ai apropiat atat d mult....
si imi place k ai pus din cap urm:D
dar pnm..o suna d akasa?!?!
hai repede cu nextu:DX:

 

esti rea ca o trimiti acasa :)))))
scrii din ce in ce mai bine capitolele. si mai faine ;)
imi place melodia si cei doi din clip nu sunt chiar Britney si Justin? :)

 

ahhh :X:X
il iubesc 8->:X:X:X.
si vreau urmatorul capitol :X:((
succes la scris :*

 

Ma bucur ca va place ! :X:) Hmmm pai hai sa raspundem nu ? Love in the force , Adika Gaby , Nu o sa iti spun de ce o cheama acasa dar o sa te fierb de acum in colo la fiecare capitol in suc propriu :)):))Laura , da ai inteles bine , o cheama acasa , si capitolul urmator sper sa il pun in seara asta :)):))Alex , nu sunt rea mai ales ca i-am apropiat dar daca vrei stii ca pot sa fiu:)):))Si nu aia din clip nu sunt Britney si Justin :))Sunt Fergie si cu inca unu :)):))Stefy , nu cred ca vrei sa il iubesti pe Justin ...Pentru ca ...ei bine poate nu vrei sa ramai fara par in cap din vina lui Brit . :)):):)):)) Da' daca tu vrei un permanent facut de ea nici o problema :)):))Da-i inainte:)):))Deci...in concluzie...Capitolul urmator sper sa il pun diseara:))Xo xo Alma

 

ce spuneam...? mereu ai idei noi :))
e soper criminal.... :X :D

 

Trimiteți un comentariu