Capitolul 10 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 10
End of the weekend
Perspectiva lui Britney
Era dimineata si ma durea capul ingrozitor…Simteam cum imi bubuie tot capul.Auzeam voci de jos.Cesti de cafea lovindu-se de niste farfurii.Ma enervau la culme.Eram mahmura…Asta era sigur…
Am deschis usor ochii si aveam tot bretonul pe ochi .L-am dat la o parte frustrate si am murmurat usor :
-Ma simt de parca m-am drogat…
-Hmm…Am auzit o voce langa mine.
M-am intors cu fata inspre voce si am ramas mai mult decat uimita .
-JUSTIN!!!Am tipat eu acoperindu-ma cu patura.
-AAA!!!A tipat el ridicandu-se .CE DRACU ‘ CAUTI AICI?!?!
-Ce caut eu aici?!Ce cauti tu aici?!Am intrebat eu ridicandu-ma din pat.
-Aaa…ce spui de raspunsul…SUNT IN CAMERA MEA!!!Urla el.
-Ei nu ma innebuni…Am spus eu strambandu-ma…Si de cand camera ta este portocalie si arata leit cu a mea?!
-Cum adica?!A intrebat Justin uitandu-se mirat in jurul lui…Observand ca era intradevar in camera mea s-a uitat ingrijorat la mine…Adica noi doi am facut se…
-Nu am facut nimic , Justin!I-am taiat-o eu.
Numai gandul ca m-as fi putut culca cu Justin era ingrozitor…Adica sa fim seriosi era scarbos…In fien nu mai scarbos decat felul in care mi-am pierdut eu virginitatea…
Ok…eram beat ape masura in acea noapte ce sa mai?Mai bine o lasam balta…
Nu trebuie sa ma gandesc la rahatul ala acum…
Perspectiva lui Justin
-Britney…esti ok?
-Aaa…da..acum sunt ok…A zis ea .
Ce naiba se intamplase?!Trebuia sa aflu…Ca doar de…Nimeni nu atce din gura si cade pe ganduri in mijlocul unei certe nu?
-Britney asteapta …Am spus eu in timp ce o prindeam de mana.
-Ce dracului vrei Justin?
-Ce s-a intamplat?
-Asta nu te priveste pe tine…Dar…Noi am facut cumva sex noaptea trecuta?A intrebat ea ingrijorata.
-Aaa…nu cred…Adica daca as fi facut asa ceva cu o persoana ataat de dezagradabila ca tien mi-as fi amintit si m-as fi salat de 100 nu , nu , nu , nu , nu , nu , de 200 de ori mai bine…Am zpus eu enervand-o.
-Dute-n mata.
-Scuze , papusa dar nu mai incap inapoi.
-Stii ceva?Mai bine ia-ti catrafusele si cara-te.A zis ea dandu-mi geaca de piele , sau mai bine aruncandu-mio.
-Bien , bine , am plecat . Dar nu uita , daca te-ai fi culcat cu mine numai vazandu-ma te-ai fi mangaiat singura…Am spus eu razand.
-Da , da , sigur…Viseaza inca la asta…
-Crede-ma daca te-as fi visat pe tine ar fi fost un cosmar.
-Ha ha ha….Foarte amuzant , iar acum iesi!!!A spus ea dandu-ma afara din camera.
Mi-am dat ochii peste cap si m-am indreptat repede spre parter.
-Neata!Am zis eu asezandu-ma pe canapea.
-Neata , Justin!M-a salutat James.
-Dragul meu unde ai fost?A intrebat mama.
-Aaa….
Acum e acum!Ce dracu’ ii spun?
-Ei bine?!A intrebat tata.
-Britney , m-a chemat sa o ajut la o tema de la scoala….
-Dar , nu spunea mama ta aseara ca nu ami mergeti la scoala vreo 2 saptamanii?Si ca plecati in Dubai?A intrebat Matt suspectandu-ma.
La dracu’!
-Pai…ii place sa isi faca temele dinainte. Am spus eu aparandu-ma.
-Da , Justin are dreptate….A spus mama….Mereu isi face toate temele.
Dupa vreo nu stiu cate priviri ucigatoare , Matt a renuntat si s-a intors spre cana lui cu cafea.
Sa fim seriosi…Doar nu credea ca eu sunt cu londoneza nu?!Adica…wow…nuami gandul asta ma infioara…
Perspectiva lui Britney
Am coborat jos imbracata intr-o pereche de blugi albi stramti , o bluza albastra draguta si o pereche de tenesi bleu in picioare.
-Neata ! Am spus eu asezandu-ma la picioarele canapelei pe parchet.
-Cafea , Britney?M-a intrebat Jena.
-Aaaa…sigur…merci…
In timp ce imi sorbeam linistita cafeaua Justin se gandea intns la ceva , Matt sorbea nervos cafeaua , James avea un zambet idiot pe fata in timp ce trimitea niste mesaje si ceilalti se uitau la niste stiri.
-Ce spuneti daca mergem la un film in seara asta?A intrebat Matt deodata.
-Aaa…sigur…Am spus eu zambind.
-La ce film sa mergem ? A intrebat Justin.
-Ce Spui de “2012” ?
-NU!!! Am tipat eu si Justin impreuna.
Nu vroiam ca toti adultii din acasta sufragerie sa planga dupa film sis a vina si sa imi spuna ceva de genul : “ Trebuie sa ne iubim si blah , blah , blah….”
Chiar eram satula de rahaturile de genul asta.-Vai , chiar mi-as dori sa merg l afilmul acesta…A spus Jena venind in sufragerie.La cat ruleaza?
-Pe la vreo 18:00.A raspuns Matt simplu.
-Ohh , Doamne adica in doua ore?A intrebat Logan.
-CE?!Adica eu cat timp am dormit ? Am tipat eu.
-Pai te-ai trezit acum o ora deci pe la vreo 14:00.
-Ohh…
-Apropo de ce ai dormit atat de mult?A intrebat Matt curios.
-Pai…
Acum chiar ca am pus-o.
-Matt , nu ti-am spus ca am fost sa o ajut pe Britney cu temele?A intrebat Jusitn…
Oare de ce a mintit pentru mine?
Perspectiva lui Justin
Nu am mintit pentru a o apara pe Brit.Bineinteles ca nu! Am mintit sa ma apar pe mine.Pentru ca daca astia descopereau ca am mintit si ca am dormit in acelasi apt cu londone-za imi puteam lua adio de la ….TOT!
-Aaa…da…A spus Britney uitandu-se curios la mine. Pe Justin pe la vreo 10:00 cand m-am trezit sa am ajute cu temele de la scoala.
-Atunci Justin de ce esti imbracat ca sic and ai fi gata sa iesi pe usa?A tot insistat boul de Matt.
Frate’ ma seaca tipul asta ! Dracu’ ! Nu intelege ca nu am nimic de a face cu tarfa asta?
-Ei bine..eu tocmai ma duceam sa ma plimb un pic…Sau asta vroiam sa fac…Am spus eu enervat.
-Dragule , ne pregatim sa mergem al film…Crezi ca poti merge mai tarziu?A intrebat mama.
-Kei…
Am vazut cum Brit se ridica de pe canapea usor si urca repede scarile.
-Unde mergi ? A intrebat Matt ridicandu-se de pe canapea si urmand-o.
-In camera mea.
-Ok…si eu vreau sa merg in camera t…mea ! S-a corectata el .
Sa imi abg picioarele…Asta vroia sa stea singur cu Britney . Si la ce hormoni are asta in cap sunt mai mult decat sigur ca o sa vina jos cu bilutele in mana.
Perspectiva lui Britney
-Matt nu te mai tine dupa mine ! Am spus cand am deschis usa de al camera mea .
-Dar vreau sa iti vad camera si pat…si…aaa…pat…Adica pantofii de seara…
Frate ‘ vroia sa zica cumva “patul” ? Oh my gosh…Nu se poate sa fie un nebun din ala obsedat dupa mine nu?
-Aaa….poate altadata. Am spus eu hotarata intrand in camera mea . Dar fix cand sa inched usa piciorul lui a blocat-o.
Mi-am dat ochii peste cap si m-am uitat spre el.
-Dar insist !
-Nu mai insista...I-am taiat-o eu.
Am inchis usa si am mers sa imi fac un dus.
In timp ce imi faceam dusul aveam senzatia ca cineva cunoscut mai spusese o data rahatul asta cu “ Nu mai insista “ . Dar oare cine?In fine nu conteaza asta acum…
Am iesit din baie infasurata intr-un prosop , si m-am indreptat spre dulap fara a ma mai uita spre pat .
-Hei , papusa ! Am auzit o voce din spatele meu .
Ohh , Doamne ! Scap de unul , dau de altul ! Ajuta-ma te rog !!!
-Justin . Am spsu eu intorcandu-ma . Ce dracu’ vrei?
-Vroiam sa te intreab cum a fost partida cu Matt . A zis el radicand din umeri.
Ohh doamne , te rog ! Te implore spuen-mi ca Justin nu crede ca m-am culcat cu scarbosul de Matt nu?
-Ei bien , pentru cultura ta generala , nu m-am culcat cu Matt.
AM-am intors cu fata la dulap si am scos de acolo o pereche de blugi albastru inchis , un tricou roz si o jacheta alba .
-Ce?!A intrebat el uitandu-se incruntata la mine.
-Ohh , Doamne ! Ce ai fi vrut sa ma culc cu tine , te pomenesti ? Am intrebat eu aruncand hainele pe tamburete.
-Teoretic si practic te-ai culcat cu mine.
Nu m-am mai putu abtine si i-am frecat o palma de toata frumusetea.
Vedeam in ochii lui furia , dar stia foarte bine ca nu ma impresioneaza.
A venit spre mine m-a luat pe sus , m-a trantit pe pat sia venit deasupra mea.
-Justin , da-mi drumul ! Am tipat eu la el zbatandu-ma . Idiotule ! Du-te dracu ‘ in mata si lasa-ma in pace !
-Asculta-ma bine , tarfulito , pe mine nimeni nu am jigneste si nu am palmuieste ! A spsu el radicand o mana spre mine .
-Si ce o sa faci Justin ? O sa am lovesti ? Hai loveste-ma sa vedem daca esti barbat…Loveste…
Perspectiva lui Justin
Nu stiam ce sa fac…Trebuia sa fac ceva sa taca din gura…Dar ce?
Mana mea era inca in aer gata sa o loveasca , dar ea a inceput sa tipe si nu aveam nici cea mai vaga ideea despre ceea ce eram pe cale d e a face .
-Ce o sa faci Justin? O sa ma lovesti ? Hai loveste-masa vedem daca esti barbat…Loveste…
Dar nu am mai lasat-o sa termine . Singurul lucru la care m-am putu gandi a fost asta . Si asta am si facut . Am sarutat-o . Si a fost extra , mega , hiper , super , giga scarbos .
-Britney , esti gata ? Se auzi vocea lui Matt de pe hol .
Oops am dat de dracu’ !
Britney se uiat la mine ingrijorata in timp ce eu faceam acelasi lucru.
-Si acum ce? Am intrebat-o eu in soapta .
-Balconul ! A spus ea repede impingandu-am spre balcon.
-Ce?!Am soptit eu , incercand sa ripostez .Esti nebuna ! Nu merg pe balcon.
-BRITT!!!HAI ODATA !!!
-IMEDIAT!!!A tipat ea inapoi . Justin te rog? Daca nu te duci o sa avem probleme amandoi .
-Off , bine ! Am oftat eu pasind pe balcon . Si acum ce?
-Sari .A spsu Britney simplu.
-Ce?! Esti nebuna ?! Nu sar ! Sunt doua etaje ce naiba ?!
-Atunci te imping eu ! A zis asta , si m-a impins .
Si cand corpul meu a facut contacat cu pamantul simteam cum am doare tot spatele si nu ma mai puteam misca .
M-am uitat in sus si Britney se uita ingrijorata la mine cu un deget in gura pe care il rodea incet .
M-am ridicat intr-un final si simteam cum imi pocnesc toate oasele.
-Scuze …A soptit ea…
-O sa imi platesti pentru asta …Am spus eu serios si am plecat .
Perspectiva lui Britney
-MATT DU-TE LA MASINA , VIN SI EU IMEDIAT !
-INTRU IN CAMERA TA SA TE ASTEPT ! A raspuns el .
-NU , NU , NU , NU , SUNT DEZBRACATA !
-BINE SUNT LA MASINA ATUNCI !
-KEI…
M-am imbracat repede , mi-am indreptat parul pe care l-am prins intr-o coada la jumatatea capului si am coborat la masina .
Am urcat in masina si bineinteles …Firar a dracului de soarta…am stat langa Justin pe tot parcursul drumului.
Cand am ajuns la casa de bilete Jena a inceput sa vorbeasca cu cei de acolo :
-10 bilete la filmul “2012” va rog…
-Desigur , a spus femeia de acolo . Dar vor fi separate . Adic aunul colo unul colo intelegeti ?
-Da.
A lut biletele si am intrat in sala , pentru a ne strange cu totii intr-un loc .
-Bun deci avem biletele . Britney , James si Matt , ultimul rand locuriel 189 . 190 si 191 . Justin randul 7 locul 176 . Eu si cu logan andul 3 locurile 45 , 46 . Si ceilalti randul 4 locurile 54 , 55 .
Am plecat cu totii spre locurile noastre (cu Justin care abea se mai misca) si filmul a inceput . Parerea mea era ca este un rahat de film . Interesant nu zic ca nu dar totusi compania langa care stateam nu era chiar cea pe care mi-o doream . Adica sa fim seriosi cine ar vrea sa stea intre Matt si intre James .
Pe la mijlocul filmului Matt se preface ca casca si a pus o mana prin spatele meu si un ape piciorul meu . Doamne era atat de classic . Clasic la mine fiind egal cu plictisitor .
La dracu’ ! Si acum ce fac ?
Am vazut cum barbatul de langa Justin isi i-a bagajele si pleaca .
Asa ca m-am ridicat si eram gata sa plec.
-Unde te duci ? M-a intrebat Matt.
-La baie .
Am fugit repede printre randuri asezandu-am incet in scaunul de langa Justin , fara ca Matt sa observe , spre norocul meu .
-Tu chiar nu poti sa stai departe de mine nu asa , papusa ? A intrebat Justin cu un zambet superior pe fata .
-Nu te infoia asa , am venit aici pentru ca nu vreau sa ma mai pipaie Matt.
-Si cam cum te pipaia ?
Nu am raspuns .
-Asa? A spus el punand o mana pe piciorul meu si urcand din ce in ce mai sus .
L-am apucat starns de par si m-am rastit in soapta la el :
-Aculta bine Smith vrei sa ramai fara oase de tot ?
-Nu.
-Ok…I-am dat drumul si el a facut acelasi lucru.
Filmul a decurs bine pana in momentul in care toata lumea cu care am venit la film inclusive Matt plangeau .
Toti plangeau ce sa mai ? Inafara de mine si de Justin .
-Mergem acasa?Am intrebat eu cascand.
-Da , a raspuns Logan stergandu-si lacrimile .
Am ajuns destul de greu acasa datorita traficului , dar important este ca am ajuns .
-Merg la mine in camera ! Am spus eu in timp ce urcam la mine in camera .
Am facut un dus si am iesit un pic pe balcon . Toata lumea dormea.
Am auzit un ciocanit usor la usa si am deschis-o repede .
Ohh , Doamne nu din nou .

9 comments:

cum sa fie scarbos sarutul?
macar s-a bucurat de el cum trebuia?:)))
eram sigura ca si idiotul ala de matt o sa planga=))

cum indrasneste sa o pipaie?
ohh..il urasc:)))


"Ohh , Doamne nu din nou ."
aici ori e matt care iar vrea sa-i vada "pat..pat..pantofii" ori justin care vrea sa doarma cu ea=)))adik intelegi tu..nu sex=))

 

De-abia astept continuarea :x

 

ha...foarte tare....desi eu abia astept sa se intample cv intre ei:))nush dc...vreau sa vad cum o sa se poarte pe urma...si hai mha mai repede cu cap urm:D

 

foarte tare....astept capitolul urmator:)

 

esti geniala...chiar nu am acezut ca imi va placea acest fan fic atat de mult avand in vedere ca a devenit unul dintere favoritele mele ji credema ca nu sunt multe...intotdeauna ne surprinzi cu idele tale bestiale si ne faci dependenti de cea ce scri:X:X..ji cap acesta este deovala a tot ce am spus :*.... imi place cicaleala asta continua intre justi ji brit...chiar imi imaginez cum este in viata reala ji ma bufneste rasul....deabia astep urmatorul cap:X

XOXO Symo

 

Ms Symo , Chiar ms mult :*:*:* Xo xo Alma . Urmatorul capitol cel tarziu in seara asta .

 

foarte interesant!:*:*

 

chiar dak e deja 2 nhu ma pot opri... ai un stil de a captiva o persoana.. e sooooooooper :X il ador!!!

 

Ce tare a fost faza in care Brit l-a impins pe Justin pe balcon=))Ma mir ca nu a ajuns la spital:))

 

Trimiteți un comentariu