Capitolul 14 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 13

Because you live

Perspectiva lui Britney

-Capul meu!!!!Am tipat eu , intorcandu-ma pe o parte .

-Taci din gura , London-ezo ! A tipat cineva de langa mine .

Nici macar nu imi dadeam seama cine naiba e . Am deschis ochii si toata camera se invartea cu mine . Capul ma durea atat de tare incat cred ca ma tragea din ce in ce mai jos . Si ca ziua mea sa fie si mai de rahat urechile imi tiuiau ca dracu ‘ . Ce naiba ?! Ca doar nu am baut tot clubul aseara nu ? Sau da?

Am stat intinsa in pat inca vreo zece minute , dupa care m-am hotarat sa incerc sa ma ridic . M-am dat jos din pat , am facut vreo doi pasi si am cazut la pamant .

-La dracu’ ! Am injurat eu .

-Britney esti bine ?! A intrebat Enrique venind spre mine si ajutandu-ma sa ma ridic pe pat .

-Enrique , ce faci aici ? Am spus eu cand m-am asezat mai confortabil si i-am privit intreg corpul . DEZBRACAT ?!?!

-Ei bien , iubito , mi-a placut foarte mult noaptea trecuta , pe care am petrecut-o impreuna .

-AAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Am tipat eu si m-am trezit .

Ok…gata a fost doar un vis . Dar daca a fost doar un vis de ce ma durea capul si urechile imi tiuiau ?! Ohh , Doamne , spune-mi ca nu am inceput sa am viziuni . Asta era culmea ! Pentru ca a fost un vis prea ciudat . De ce mi-ar spune Enrique “London-ezo “ ? Nu imi spunea Mister Muscolo asa ? Ma uitam plictisita pe pereti in cautarea unui raspuns , dar nu imi aminteam nimic din ce s-a intamplat cu o seara inainte si amintirea visului incepea sa paleasca incet . M-am intors pe o parte incercand sa ma ridic sic and am vazut cine sta langa mien , am ramas incremenita. Era mai rau decat Enrique , era…Justin .

A deschis un ochi sic and m-a vazut a sarit ca ars din pat cu parul in toate partile .

-AAAAA!!!!!Am tipat amndoi odata .

-Ce dracu’ cauti aici ? A intrebat el .

-Eu?! Ei bine tocmai aveam cel mai frumos vis din lume pana cand m-am trezit si am dat cu ochii de un strigoi ca tine . Am raspuns tare sarind din pat trangand patura spre mine.

-Eu?! Strigoi ?! Te-ai uitat la tine vreodata !? Sau mai bines pus te-ai uitat vreodata in oglinda ?! A scuze…Nu pentru ca daca te-ai fi uiatat s-ar fi spart dracului’ oglinda ! Si bineinteles , nu iti permiti sa iti ei o oglinda noua . A spsu el apasta ultima propozitie , tragand patura spre el .

-Ce crezi ca faci , desteptu’ lu’ Peste ?!

-Nu e evident!? Incerc sa ma acopar !

-Ce dracu’ sa mai acoperi , Justin ?! Nici amcar nu ai ce sa arati ! Am spus eu tragand si mai tare patura spre mine .

-Nu pe bune ?! A spus Just tragand de cureaua de la pantalonii lui .

-Aaaa! Justin nu ! Am spsu eu acoperindu-mi ochjii cu o mana .

-Vezi ?! Atunci da-mi dracului’ patura ! A spus , tragand atat de tare patura incat ma tras si pe mine peste el .

-Nu pot sa stai departe de mine nu e asa ?! A spus el cu un zambet idiot pe fata .

-Ti-ai da tu viata , pentru asta ! Am raspuns eu apasat dezlipindu-ma de el si mergand spre bagaj de unde am luat un costum de baie la intamplare . Uuu cat de tare era costumul meu preferat de baie ( poza aici : http://www.firmeproduse.ro/pictures/p0903/romiboy1236560835.jpg )

Ca tot veni vorba de baie , am nevoie de un dus . Rapid !

Mergeam apasat spre baie in timp ce auzeam niste pasi in urma mea .

-Ce mai e acum , Justin ?Am intrebat eu intorcandu-ma cu fata la el .

Hopa , era prea aproape , era fix lipit de mine . La dracu’ !

-Nu cred ca e bine sa consumam multa apa , deci…cezici daca tu si cu mine ?! La dus ?!

-Du-te la piscina daca nu vrei sa consumi apa , New York-ezule ! AM spsu eu impingandu-l mai incolo .

-Dar eu vreau sa facu dus aici ! Si acum !

-Atunci pune-ti pofta in cui ! Am spus eu , disparand in baie .

Perspectiva lui Justin

La dracu’ ! Cum Dumnezeu sa o cucersc daca ea dispare asa dintr-o data ?! Apropo …Oare ce s-a intamplat aseara? Nu imi mai amintec nimic . Imi amintesc ca jucam “Adevar sau provocare “ si de aici nimic , negru . Frate cat de frustrant e .

Am mers repede spre una dintre valizele mele de unde am scos o pereche de pantaloni scurti albastri si m-am imbracat imediat cu ei . Mi-am luat telefonul si am iesit ca o furtuna din camera indreptandu-ma spre plaja .

Doamne , normal ca nu mi-o trageam cu Britney . Ca doar nu am inebunit de tot . Vroiam numai sa o fac dracu’ sa se indragosteasca de mine ca sa imi i-au odata banii . Farte’ , deveneam obsedat de rahatul asat cu bani. Pai …daca ma mancat undeva sa fac pariuri si m-am scarpinat cum nu mai pot da inapoi . Si nici lui nate nu ii dau 1000 de dolari . In plus eu am nevoie de ei mult , mai mult decat are el nevoie .

-Hei , omule ! A spus Taylor venind spre mine .

-Salut ! Care-i treaba ?!

-Pai…buna , deocamdata . La tine !?

-Ei bine , am inceput dimineata cu stangul si sper din tot sufletul sa nu fie asa toata ziua .

-La ce te referi , frate ?! A intrebat Tay , in timp ce ne asezam pe un prosop la soare .

Chiar atunci Britney traversa plaja si cu ce era imbaracata ?! Sau mai bine spus era dezbracata ?! Purat cel ami atre si mai minuscule costum de baie din toata istoria costumelor de baie . Ce dracu’ avea in cap !? Tarate ?!Arata bine ?! Ok…nu spun ca nu o urasc dar sunt barabat stii ? Si cand vad pe cineva care arata tare , o recunosc pur si simplu . Asta nu inseamna ca am o atractie sau ceva de genu’ . Multumesc lui Dumnezeu ca nu .

Deodata m-a laut un somn incat nu imi mai simteam picioarele .

-Omule , ma duc sa dorm putin , kei ?Am intrebat eu ridicandu-ma si indepartandu-am usor .

-Kei , see ya .

-Bye .

Am ajuns in camera mai mult mort decat viu de oboseala . Probabil din cauza ca m-am culcat la cat m-am culcat si m-am trezit la cat m-am trezit ? In fine nu conteaza .

Am pus capul pe perna si am adormit imediat .

Perspectiva lui Britney

Normal ca am adormit pe plaja pe la vreo 18:30 . Si am avut cel mai ciudat vis din toata lumea .

Mda…Enrique era iubitul meu si normal ca orice cuplu nenorocit ne sarutam . Deodata aud un strigat tare si il vad pe Justin intr-o apa mare incercand sa iasa . La dracu’ ! Se inceca sau ce?

Am vrut sa sar in apa si sa il scot la suprafata , dar nu am puteam misca . Enrique si inca un tip ma tineau legata de maini si de picioare . Ce dracu ‘ ?!

-Britney !!! Tipa Just , dare u nu puteam face nimic .

S-a inecat !

Aveam senzatia ca este vina mea si vroiam sa ma revansez . Dar nu puteam!!!Era mort!!!!

-AAAAAA!!!!!!!!Am tipat cand m-am trezit. Ce dracu’ ?! A fost un vis sau a fost real ?!

Tremuram ca naiba . Ma indreptam repede spre piscina . Trebuia sa il gasesc ,

Perspectiva lui Justin

Ce dracu’ ?! Sau ami bines pus ce dracu’ face Britney intr-o casa in flacari ?! Sie u ce dracu’ faceam cu Chris si cu Tiffany in brate ?! Eram nebun si Britney era si mai nebuna.

Am vrut sa merg sis a o scot afara de acolod ar nu puteam Chris si Tiffany ma tineau legat de maini si de picioare .

-Justin !!! A tipat Brit , dar nu puteam face nimic .

A murit , si este numai vina mea !!! Nu puteam sa ma revansez pentru ca ea era moarta !!!!

-AAAAAA!!!!!Am tipat eu cand m-am trezit , transpirat tot . Ce dracu’ a fost un vis sau a fost real ?!

Am iesit din camera si m-am indreptata repede spre piscine trebuia sa o agsesc .

Si am gasit-o . Sentimentul ca ea era moarta si ca era numai vian mea era prea insuportabil .

-Justin…A soptiti Brit cand m-a vazut .

Am mers un pic mai repede decat normal spre ea luand-o strans in brate , ea facand acelasi lucru .

Ma simteam de parca ea era sora mea mai mica si eu trebuia sa am grija de ea . Chiar daca ura era imensa , nu puteam sa nu sufar daca se intampal ceea ce s-a intampalt in visul meu .

Ma uitam adnc in ochii ei , ea facand acelasi lucru . Mi-am apropiat buzele de ale ei , sis pre miraraea mea nu a aezitat si nu s-a zbatut deloc cand am sarutat-o . Limba mea se unea perfect cu a ei , in timp ce mainile ei erau in parul meu ud , din cauza transpiratiei. Eu imi tineam o mana pe obrazul ei si una pe talia ei .

Ne-am despartit buzele , cu ochii inca inchisi , savurand acest rahat . Ca e in viata .

Si asa cred ca m-am revansat.

Perspectiva lui Britney

Si asa cred ca m-am revansat . De maine il i-au iar la pumni , De fapt…am o razbunare mult mai buna .

------------------------------------------------------------------------------

Nah....Ca i-am apropiat un piculet de tot ....Dar ei tot se urasc , ba chiar osa fie si mai rau pana cdupa capitolul 30 :)):)) Deci , v-am facut pe plac ?:)):)):))Sper ca da . Sa nu uitati de comm-uri . Xo xo Alma :)):)):))

15 comments:

primul la comm :) :D
stai putin sal si citesc, si apoi iti spun parerea

 

ce dragut:X:X
nu se poate sa nu'l mai ia niciodata la pumni:))

XOXO Symo

 

Of , of , of , Alex maniacule!!!:)):)):)):))Poate citesti maine fikul:)):))

 

tot numi convine
am spus noi ca vrem sa fie mai apropiati, si mia placut partea cand sau imbratisat si... sarutul
dar chiar si in partea aia tu ai insistat ca ei sa se urasca
sa fie ei mai apropiati, dar sa "cooperezi" si tu...
abia astept si parerile Laurei, si a Symonei

 

Bai , da tie nu iti convine nimica:)):)):))Frate , ce parte din "Nu pot sa ii apropii prea mult , si asa de odata " nu intelegi?:)):)):))Mie mi se pare mult si atat:)):)):))In fine o sa incerc peste vro cateva capitole . Ma straduiesc . :)):)) Xo xo Alma:)):))

 

sti...daca s-ar imbata si si-ar tregeo s-ar ura si mai mult pe urma...s-afr evita....nici asa nuti convine?!?!:D
mi-a placut....nu poti sa zici si d data asta k chiar nu simt ei nimic...chiar daca nu recunosc se vede de la o posta..:D:X
hmm..ce facem cu brit...cn o sa fie pana la urma?!?!:D

 

ok... pana acum mia placut ce ai scris si cred ca o sami placa si ce o sa mai scrii
deci, scrii cum vrei
imi place oricum ficul :) :X

XOXO fetele, Alex
apropo mai sunt baieti pe aici?

 

imi place costumul de baie al lui Britney
si am gasito si pe ea :)
http://stiri-sportive.com/Vedete/fete_si_motoare_2.jpg

 

Asta-i Britney?!:)):))Alex , daca nu ai observat , Brt trebuie sa fie bruneta , swet si naughty:)):))

 

pai si asta nu e sweet si naughty? eu cred ca se potriveste, chiar daca nu e bruneta (schimbi putin cap 1)
ceilalti ce cred?

 

dar ce ziceti de ashley greene
http://3.bp.blogspot.com/_NjLpYR9m3hQ/Swt-WFE1c_I/AAAAAAAAFLI/2wPTMi2ZO5o/s400/Ashley_Greene2.jpg

http://www.infidelitati.ro/wp-content/uploads/ashley-greene-maxim-2.jpg
sau
Selena Gomez(desi pare prea cuminte)
http://thefaust.files.wordpress.com/2009/10/selena-gomez.jpg
http://www.selenagomezclub.com/wp-content/themes/celebrity-club-network-v2/images/gomez6id9.png
sau
Demi Lovato
http://www.hollywire.com/wp-content/uploads/2008/07/demi-lovato.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_YzoNgr0eLEo/SY_IT6yRrQI/AAAAAAAABCI/yJmjpdrFeUc/s400/demi_lovato_1206725597.jpg
http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/demi-lovato/demi-lovato-20080716-437508.jpg
http://www.aceshowbiz.com/images/news/00020743.jpg

cred ca ultima se potriveste cel mai bine...voi ce ziceti??

XOXO Symo

 

http://www.taaz.com/beauty/images/stories/demi_lovato_hair_and_makeup_looks.jpg

Symo

 

ne-ai facut pe plac:))
mi-a placut ca i-ai apropriat macar acolo putin datorfita viselor..:))

nu-mi convine k stau asa pana dupa cap 30..sper k glumeai:|

 

ce tare faza cu visele... :)) shy sincer, imi plac mai mult knd se cearta :)) e mai amuzant:D dar asta nu inseamna, sper, ka nu-i apropi decat la cap 30 :S

 

Ce vise ciudate au o.O
Macar i-ai mai apropiat putin :> :x

 

Trimiteți un comentariu