Capitolul 15 din fikul Feel the life of the city



Capitolul 15

Blocked

Perspectiva lui Britney

Am mers incet spre hotel si ne-am indreptat spre lift . Am urcat si am apasat plictisita pe butonul care ducea spre etajul opt . Liftul scotea un zgomot ciudat care ma scotea din minti .

Dupa aproape un minut am ajuns la etaj si am intrat impreuna cu Justin in camera .

-Ok….de ce m-ai sarutat ? A intrebat el amuzat .

-Ei bine ….nu eu te-am sarutat , tu m-ai sarutat pe mine .

-Bun…Atunci de ce m-ai luat in brate ?!

-Pentru ca…vroiams a ma asigur ca esti ok.

-Aha . Macar te-ai convins sit u ca sar….

-Nu saruti atat de bine , i-am taiat-o eu . Nu te mai infoia atat in pene .

-Iar minti , Britney ?! Stii ca nu e frumos sa minti .

-Justin , eu nu mint ! Am spsu eu asezandu-ma pe canapea , el asezandu-se pe pat .

-Sigur ca da!!!

-Uite vezi ?! Pana si tu recunosti !

-Sarcastic , London-ezo ! A spus Justin iesind pe balcon .

Eu am ramas incremenita pe canapea , gandindu-ma la ceea ce aveam de gand sa fac in seara asta . In club nu aveam chef sa ies sis a ma imbat iar . Si in camera cu Justin sigur nu stateam . Stiu ! O sa merg la focl ala de tabara cu Enrique . Si asa déjà s-a intunecat afara . Frate’ cat de mult mi-as dori sa am motorul aici . Dar…deh…Unde il mai puneam si pe ala ? Mi-l puneam in cap ? Asa deci…revenind….ma duc la focul de tabara cu E. , ar trebuii sa il sun .

M-am ridicat grabaita de pe canapea si am inceput sa imi caut telefonul prin camera, pana cand l-am gasit sub perna mea . Am tastat repede numarul si am asteptata sa sune .

Tarr.Tarr.Tarr.

-Hei , aici Enrique , momentan sunt cam ocupat , lasa un mesaj . Te sun eu inapoi ! Bye bye .

-Hei , E . Sunt eu , Britney . M-am gandit mai bine la propunerea ta sic red ca te voi insoti la focul de tabara . Suna-ma sa imi spui la ce ora incepe ? Xo xo Brit .

-Ti-a tras clapa ?! A intrebat Justin , intrand inapoi in camera .

-Nu ! E ocupat ! M-ai bine ma imbrac . Am spus eu ridicandu-ma de pe pat si mergand spre valiza mea . Am gasit toate rahaturile pe acolo , dar numai ce imi trebuia mie nu gaseam . Am gasit o rochie casual , una eleganta , blugi negri , nu , nu , nu , prea deschisa , prea inchisa , prea roz , aw prea lunaga , asta e!!!! Am gasit o pereche de blugi albastri marin si un tricou alb fara nici un model . L-am insfacat repede si am disparaut in baie .

Perspectiva lui Justin

Ce am de gand sa fac ?! Ce am de gand sa fac ?! Aaa da…sa merg la focul ala de tabara cu Chris . Mai bine o anunt ?! Neeh….Lasa….M-am imbracat cu o pereche de panatloni trei sferturi albastrii cu modele de frunzulite si un tricou alb .

“Find yourself , cause I can’t find you

Be yourself , who are you ?

Find yourself , cause I can’t find you

Be yourself , who are you ? “

Am tresarit usor si apoi am injurat in gand . “Al cui dracu’ e telefonul care urla in halul asta ? “

Britney a iesit din baie imbracata destul de decent si cu parul facut bucle lasat pe spate. Eu stateam in fata oglinzii si incercam sa imi fac o freza , super tare !

-Alo ?! A raspuns ea , punandu-si niste rahaturi in geanta .

-Britney , daca mai behai mult pe acolo nu imi mai iese freza . Am tipat eu , razand .

-Stai un pic , Enrique . A acoperit cu mana telefonul si apoi a soptit : Prostule ! Radeam macar .

-Fetele astea ….Am oftat eu terminand cu freza mea .

-Imediat cobor ! A spus ea inchizand telefonul si punandu-si geanta pe umar .

Ironia sortii ? Am iesit amadoi o data pe usa si bineinteles ca ne-am blocat , oarecum.

-Frate ‘ , da gras mai esti ! A spus Britney impingandu-se in mine pana can a iesit .

-Uite cine vorbea , Regina obezelor ! Am ras eu intrand cu e in lift , din nou o data cu ea.

“Iuhuu” ! Nu era nimeni in lift . Am apasat pe butonul pentru parter si am mers bine o perioada , pana cand liftul s-a blocat si luminile au inceput sa palpaie .

-Perfect! A spus Britney .

-Ei bien , papusa , se pare ca ne-am blocat in lift . Am spsu eu apasand butonul de alarma care “normal “ ca nu mergea .

-Frate’ termina odata cu “papusa” asta al tau ! A spus Brit usor nervoasa .

-Ok , iubito !

-Tu vrei sa te castrez si nu stii cum sa imi spui ? A intrebt ea aruncandu-si geanat pe jos si venind repede spre mine , facand liftul sa se legane incet .

-AAAA!!!A tipat ea , cazand peste mine .

-Wow ! Am soptit eu cand am facut contact cu pamantul . Usor , iubito !

-Preferam “papusa “ A spus ea asezandu-se mai conforatabil in cealalta parte a liftului , in fata mea.

Era liniste . Si era chiar super bine .Nu era incomodant , dar cam dupa cam vreo jumatate de ora a inceput sa fie super cald . Chiar…incomodant de cald . Am pus mainile la marginea tricoului si l-am dat rapid peste cap .

-Laudarosule ! A spsu Britney dandu-si ochii peste cap .

-Esti doar geloasa ca tu nu a ice arata ! Am spus eu scotand limba la ea si mutandumi privirea .

-Punem pariu ? A intrebat ea ridicandu-se in picioare .

Perspectiva lui Britney

Deja ma enrerva la culme si avand in vedere ca pe dedesupt aveam costumul de baie nu era o asa mare problema .

-N-ai tupeu ! A spsu el ochii marindui-se si zambind .

Dintr-o miscare rapida mi-am dat tricoul peste cap si m-am asezat pe jos sprijinindu-mi spatele de peretele rece al liftului . Nu era atat de rau . Era chiar super bine . Rece . Uh…la cat de cald era , cred ca as fi putut sa ma mut in liftul asta . Bineinteles daca nu era si Justin aici .

-Ce zici d eun mic joc ? A intrebat Justin venind mai aproape de mine .

-La mce te gandesti , mister Muscolo ?! Am intrbat eu dadu-l mai incolo .

-Ai tupeu ?!

-Ok. Tu primu’ .

-Ai tupeu sa fumezi chiar acum ?! Aici ?!

-Normal , doar ca nu ma tigarile la mine ! Le-am mai si lasat in Londra .

-Tine ! A spus el aruncand un pachet de tigari spre mine .

-Fumezi ?! L-am intrebat eu scotand o tigare din pachet .

Am aprins-o si am inceput sa trag din ea .Era….revigorand….

-Aaa…nu , doar cand n-am ce face . A ras el , amar .

-Randul meu . Ai tupeu sa…iti faci din nou lipeala cu Tiffany iar apoi sa ii dai papucii spunandu-i ca a fost doar un joc ?Am intrebat eu zambind triumfatoare .

-Nu .

-De ce? Am intrebat eu incruntandu-ma .

-Pentru ca nu vreau sa imi i-au bataie . A ras Justin venind si asezandu-se lanag mine .

-Frate ‘ cald , s-a mai facut ! A oftat el .

-Ohh , nu , Justin , am spus eu ducandu-ma in cealalta parte a liftului . Nu maid au haine jos de pe mine . Am inceput sa radem amandoi .

-Randul meu . Ai tupu sa imi spui cum ti-ai pierdut virginitatea ?

-Da , am inghitit eu in sec . Eram beatat intr-o seara , si eram cu cel ami tare tip din liceu Chuck . Ei bine …Ma chemat sa vorbim si ma bagat in baie . Normal ca hormonii mei au luat-o razna si m-am culcat cu el in baia de la club .

Am luat tigarea si am stins-o de parchet aruncand-o intr-un colt .

-Wow . A spsu el cand am terminat.

-Da , wow . Acum eu . Ai tupeu sa faci cel mai nebunesc lucru care iti trece acum prin cap ?

-Vino aici . A spus el punand o man ape obrazul meu si atingandu-mi buzele .

Perspectiva lui Justin

La inceput a incercat sa scape , dar apoi s-a mai linistit un pic . Da , asta era cel mai nebunesc lucru pe care l-am facut vrodata . Ma apropiam din ce in ce mai ta re de ea pana cand am lipit-o cu corpul de peretele liftului . Mana mea se afunda in gatul ei in imp ce e imi mangaia parul . Poate nu va fi asa de greu sa o cuceresc . Dar…imi placea…Macar atcea din gura . Si nici nu pot sa spun ca saruta atat de rau .

Si….Telefonul ei vibra in geanta .

-Perfect ! Am murmurat eu scotandu-i telefonul din geanta . Uuu , Enrique !

-Justin , da-mi telefonul ! A spsu ea venind spre mien si incalecandu-ma .

Hopa , joca dur pentru ca ma excita . Lasa ca vede ea .

-Nu ti-l dau ! Raspund eu ! Alo?!

-Buna , papusa mea e pe acolo ?

-Ohh , hei Enrique , nu stiam ca ai o papusa , am spsu eu chicotind in timp ce ma uitam la Britney care incearca sa ajunga la telefon dar nu putea pentru ca o tineam cu o mana strans de talie , si nu s eputea micsca deloc.

-Stii ca ma refer la Brt , desteptule .

-Ohh , pai pentru cultura ta generala ea nu este papausa ta !

-Aaa , nu si atunci a cui papusa este ?A intrebat E. infuriat.

-A mea . Am raspuns eu simplu .

Lui Brit ii cazuse maxilarul pana in pamant in timp ce Enrique tacea din gura . Enervata a inceput sa ma calareasca si mai tare . Ce dracu era frate asat ?! Cursa calarelili ?!

-……..AHA…UU..A….

Spunea ceva E. dar nu eram atent , ma uitam la Brit care incearca sa ma bata .

-Brit , nu ma ami calari atata , sa ma inteleg si eu cu omul asta , am spus eu ducandu-ma peste ea .

-Ce?! A tipat Enrique . Cum adica ?! Ce faceti ?!

-Ei pai eram pe punctual de a ne-o trage ! Dar ne-ai interrupt tu ! Am ras eu . Uite tresa’ ma intorc inapoi al treaba mea ! Pa !

Si am icnhis telefonul .

-Poftim ! Am ras eu dandu-I telefonul lui Brit .

-Ce naiba ai facut ?!A intrebat ea .

-M-am razbunat ?!

-Pe ce?!

-Nu stiu…pentru ce va urma ?! Am intrebat eu .

Deodata toate luminile s-au aprins si liftul a inceput sa mearga .

Ca de obicei nu am scapat fara o lovitura asa ca B. mi-a tras una intre picioare .

-Acum ridica-te ! A spus ea , int imp ce isi punea tricoul inapoi pe ea . Nu vreau sa merg pe holurile hotelului cu tine dezbracat .

M-am ridicat si m-am imbarcat inapoi .

-Stii ceva?! A intrebat Brit deodata apasand pe butonul care ducea la etajul noua . Duap ce i-ai zis lui Enrique nu pot sa dau ochii cu el in seara asta . Si ca sa nu te distrezi tu , mergi cu mine ! A spus ea tragandu-ma de ureche pana in camera .

A incuiat usa si a disparut in abie . Off Domne era nebuna!!!! Ma imbracam in pijamale In timp ce ma gandeam la discutia cu Enrique . Chiar nu imi placea sa ii spuna el “papusa” era replica ema . Eu am spus-o primul si tot a mea va ramane .

Brit a venit si s-a asezat in pat . Eu m-am asezat langa ea si imi cadeau ochii in gura .

-Noapte buna ‘ , Brit!

-Naopte buna , Justin .

------------------------------------------------------------------------

Nah ca iar i-am apropiat . Da ,da, da , am mintit ca nu ii mai apropii pana in capitolul 30 dar ce sa ii faci ?! Viata ! Sper sa va placa capitolul si sa lasati comm-uri ! Pana data vitoare...Xo xo Alma

9 comments:

vai...kred k e unul dintre cele mai tari cap:X
mi-a placut super mult:D:X
hai mai rep cu next...si app...mai facut curioasa la faza cu virginitatea:D

 

mia placut sarutul din lift :X
deci pentru asta iti trebuia poza :))) noroc cu mine :))
neeeext \m/ (cu un ton din ala ca la auditii, un next plictisit si lung)

 

Cand apare urmatorul capitol?

 

acum, ca sau adunat trei comentarii, il va posta, abia astept si eu :)

 

e cel mai tare cap:X:X
in sfarsit ti'sa facu mila de noi si iai mai apropiat :X:X

XOXO Symo

 

hy ti-am lasat un premiu pe blogul meu…mai multe detalii acolo..>:D<

 

soooooooooooooooooper :X :D

 

Wow,cat am ras cand a sunat Enrique :))
A fost prea tare faza =))

 

Trimiteți un comentariu