Capitolul 15 din ficul Esenta



Capitolul 15-Depresiv

M-am trezit a doua zi de dimineata de mirosul mirific al cafelei.Eu nu sunt adepta cafeli,beau doar de vreo 2-3 ori pe an si nici atunci,numai ca pur si simplu ador mireasma.M-am ridicat incet si m-am indreptat spre baie.Oh..minunat...tata n-are cada ci doar dus.S-a dus planul meu de a a sta in cada cu orele.Mi-am facut repede un dus,dupa care mi-am cautat niste haine.M-am imbracat si m-am asezat la masa din bucatarie cu tot cu leptop,aveam niste teme de facut.
-Neata draga!a zis tata fericit.
-Hey....!
-Asta e cafeau ta...iti pui tu zahar cat vrei!a continuat la fel de fericit.
-Tata...nu beau cafea....!am zis sfiita.
-Deloc...?!a intrebat deranjat.
-Deloc!Aaa..uite cum facem...azi o sa beau cafea,dar de maine gata cu cafeau pentru mine!am zis zambind.
-Ok...!a zis incercand sa para din nou fericit.
"Mdaa...asta-i rezultatul faptului ca n-ai stat acasa.Nici macar nu iti cunosti fiica...are aproape 20 de ani si tu nici macar nu sti ceva cat de marunt ea.Si ma mai mir cum de am esuat in casnicie.Dupa ce ca ea e cum e....nemernicul ala a facut-o sa sufere.Baiat care il consideram ca si fiul meu.Nu stiu ce sa fac sa ii readuc expresivitatea pe fata.Ea incearca sa para fericita pentru mine,dar nu ii iese....se vede zambetul ala stramb de la o posta.Si culmea si eu o fac sa se simta prost...sunt asa depasit de situatie....".
In timp ce sorbeam din cafea am auzit ce gandea tata.Recunosc ca asta am vrut.De obicei incercam sa evit sa-mi folosesc puterile dar...uneori chiar nu putam sa imi controlez sentimentele si doream sa stiu ce gandeste ca sa stiu cum sa-l fac sa se simta bine.Hmm...mereu se invinovateste.Nu are de ce....mama e o insuportabila.Pun pariu ca daca ar fi stat pe acasa erau de mult divortati.Si...chiar sunt o actrita proasta.Durea sa-l aud cum vorbeste despre el si despre mine.Dar stiam ca are dreptate.Si totusi...vroiam atat de mult sa nu se observe ce simt.
-Hey....!Esti ok....??!?I mean....nu trebuie sa te simti ciudat....chiar si mama s-ar fi incurcat...tu ai serviciul,esti mereu pe drumuri....e normal sa mai uiti...!am continuat sperand sa-l fac sa se simta mai bine.
-Mey...sti foarte bine ca nu e vorba de uitat....te am de 20 de ani si nu stiu absolut nimic despre tine....am fost prea ocupat de alte nimicuri...!a zis enervat.
-Tata...!Chiar nu-i nimic....chiar nu strica o cafea din cand in cand...!am continuat sperand sa inbunatatesc lucrurile.
-Mey...te rog...nu incerca sa-mi cauti scuze...!a continuat de data asta mai calm.
-Nu fac asta...!am zis zambind.
-Pff....frumos zambet...nu prea l-am vazut zilele astea....!a zis zambind.
-A dormit si el putin...trebuie sa se mai odihneasca din cand in cand!am zis zambind si mai mult.
-E bine....trebuie sa mai ai grija de el din cand in cand...presimt ca o sa-ti trebuiasca...!a zis zambind.
-Well...aici ai dreptate...o sa am nevoie ca el sa fie in forma maxima!am zis in timp ce m-am ridicat si l-am imbratisat.
-Ce ai de gand sa faci cat mai stai pe aici...?!a intrebat tata.
-Well....o sa imi aerisesc capul....m-am gandit sa ma plimb prin oras...aiurea de colo colo...!am zis indiferenta.
-Ok...eu o sa incerc sa stau saptamana asta cat mai mult pe...acasa...!Daca ai nevoie de ceva,cere-mi!Acum te las...trebuie sa plec...vorbim diseara!a zis repede si a plecat.
Eram iar singura.Simteam cum cad intr-o groapa fara fund.Mi-am luat gentuta si geaca si am iesit la o plimbare.Tata statea in celalalt capat al orasului.Vroiam sa mai trec pe acasa,dar totusi doaream sa evit locul ala.Am iesit din bloc si ploua usor.Mi-am pus gluga in cap si am inceput sa merg.M-am gandit ca ar fi o idee sa revad locurile in care ieseam candva cu niste prieteni de care m-am indepartat din nu stiu ce motive.Marog...eram eu prea tampita incat sa pastrez astefel de oameni minunati langa mine.Am mers cateva ore pana cand am intrat in cineva.
-Scuze...!am zis repede.
-Nu-i nimic...se mai intampla...!a continuat sa mearga,cand deodata s-a intors.Hey...Bells?!a intrebam nelamurit.
-Da...asa ma cheama...!am zis suspicioasa.M-am uitat mai bine si era Edd!Omg...dude...i miss u so much!am sarit si l-am luat in brate.
-O da...nelipsitul dude...!a zis in timp ce am inceput amandoi sa radem.Ce mai faci mha pitico?!?!
-Daca nu ma faceai pitica nu se putea,nu?!am zis ironica.Well...pentru cunostinta ta generala nu fac prea bine!am zis suspinad.
-Pai cum asa...ce s-a intamplat??!
Mi-a luat ceva sa-i povestesc dar am facut-o.I-am spus totul despre ce mi s-a intamplat de ultima oara cand vorbisem cu el.Incetasem sa-l mai vad din vacanta dintre clasa a 10 si a 11.In rest vorbeam pe mes,dar de obicei discutia se rezuma la "buna","ce faci","bine","pa".Era in jur de 5 cand am terminat de vorbit ca lumea.
-Sti...nu am inteles niciodata de ce n-ai mai vorbit cu nici unul dintre noi!Nici cu Fleur...iti simte lipsa....mereu zice ca n-o sa mai gaseasca prietena ca tine...mereu intreaba ce mai faci si se intereseaza cum o mai duci....nu crezi ca ai fost nedreapta cu ea,mai ales cu ea...defapt cu noi toti...?!?!
-Dar n-am facut-o intentionat...pur si simplu nu am mai avut timp sa ies cu voi...si...pana mea...Stiti ca mi-a fost greu sa fac asta...!
-Ok...!Dar asta nu inseamna ca nu puteai sa dai un telefon sa vorbeste mai ca lumea cu noi...!
-Ok...gata...am gresit,recunosc...in momentul asta numai am nevoie si de critica ta...!am zis iritata.
-Scuze...n-am vrut sa te supar...pur si simplu tin la tine si ma doare sa vad ca pierd o prietena foarte buna!Uite...asta-i numarul lui Fleur...sunt sigur ca nu-l mai ai...sun-o te rog...!
-Ok...!
-Si promite-mi ca orice s-ar intampla o sa fi mereu fata aia zurlie pe care am cunoscut-o!
-O sa incerc...!Ok,ok...promit!am zis razand.L-am imbratisat si am plecat spre casa tot pe jos.
Cand am ajuns tata era deja acasa.
-Draga mea...am vorbit cu propietarul si intr-o saptamana o sa cumpar apartamentul asta!Are doua dormitoare,perfect pentru cand tu sau sora ta vreti sa dormiti la mine...si arata foarte bine!
-Aaa....trebuie sa zic ceva?!!?AAA...Da..Evident...foarte bine tata...chiar imi place aici!am zis serioasa.
-Ma bucut!Sti....nu prea avem mancare in frigider..te superi daca comandam in seara asta pizza?!?!Promit ca maine mergem sa cumparam de toate!a zis cu o privire rugatoare.
-Ok...cu ton sa fie!am zis dupa care m-am asezat pe canapea si am inceput sa butonez telecomanda.
Am mancat pizza dupa care tata s-a dus la culcare.Ma uitam la un film destul de interesant si am inceput sa ma gandesc la ce am vorbit cu Edd.Am luat telefonul si am privit numarul lui Fleur.
-Draga mea...te simti ok?!a intrebat tata.
-Da...aa...n-am nimic....credeam ca dormi?!
-Mie sete...!
-Sti....am facut rost de numarul lui Fleur...!
-Hmm....prietena aia a ta...cea mai buna...obisnuiati sa mergeti peste tot impreuna...erati nedespartite..!
-Obisnuiam sa facem multe...!am zis suspinand.
-Si...ai vorbit cu ea...?!
-Nu...nu indraznesc sa sun...!
-Of...ce mai stai...sun-o....daca chiar iti era prietena o sa inteleaga...!
-Ai dreptate....!
Am asteptat ca tata sa se culce iar si am sunat.
-Fleur...Hey...sunt eu...Bella...!

0 comments:

Trimiteți un comentariu