Capitolul 18 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 18

Feelings

Perspectiva lui Justin

-Am ajuns ! Am tipat eu cand am intrat in casa .

Vacanta noastra déjà se terminase , si eu nici macar nu ma mai gandisem la afurisitul ala de pariu . Pur si simplu a inceput sa imi placa sa fiu in preajma lui Britney . Din acea zi de rahat in care Enrique a lovit-o am inceput sa am grija de ea si probabil sa…o si admir intr-un fel . Imi placea ca era curajoasa , stia ce vrea si stia sa se distreze calumea . Am descoperit in vacanta asta ca Brit tine foarte mult la prietenii ei , si ca era mai bine sa ii fi prieten decat dusman .

-Dragilor ! Ce bine ca v-ati intors ! A spus mama luandu-ne pe amandoi in brate .

-Si noi ne bucuram sa va vedem , din nou , Jena ! A spus Brit razand .

-Fiule ! A spus tata luandu-ma in brate , si batandu-ma barbateste pe spate .

-Hei , deci cum a fost ? A intrebat mama trangandu-ne spre canapea .

Ne-am asezat comod si de aici a inceput interogatoriul . Off , Doamne ! Eu mi-am lasat capul pe spate frustrat si Britney a oftat .

-Pai....a fost...super ! A spus ea convingator . Chiar ne-am distrat pe cinste stii tu focuri de tabara , multa apa , soare , room-service !

-Ne bucuram extrem de mult !

-Uite , tata ! Daca B. Nu e obosita tineti-o aici si spalati-va cu ea pe cap ! (Oare de ce m-am simtit ca naiba cand am spus asta ? ) . Eu sunt suuuper obosit si nu am chef de interogatorile voastre .

M-am ridicat nervos de pe canapea , mi-am luat bagajele si am urcat repede scarile spre camera mea .

Perspectiva lui Britney

De ce m-am simtit aiurea cand a spus sa stau eu aici si sa se „spele cu mine pe cap” ? Se pare ca m-am inselat ... Justin nu se schimbase deloc in vacanta asta ! A ramas acelasi nesimtit care se uita dupa fuste .

-Aaa...Cred ca vreau si eu sa ma culc ! Am spus ridicandu-ma de pe canapea si urcand rapid scarile .

Am inchis usa de la camera mea , rezemandu-ma de ea si lasandu-ma usor in jos .

De ce ma simteam rau ? Niciodata nu m-am simtit asa . Nici macar cand eu il jigneam sau el pe mine . Era ca un joc sau o razbunare mereu intre noi . Atunci de ce ma simteam asa ? In fine...Justin nu merita toata atentia mea , atunci de ce ma consum atat ? Va spun eu de ce . De proasta .

Am auzit un ciocanit un usa si mi-am ridicat ochii spre clanta .

-Britney ! Am auzit o voce blanda din spatele usii .

Justin.Nu m-am ridicat . Am stat acolo cu perivirea atintitta pe cele trei trolere de langa dulap , fara sa raspund .

-Britney , te rog lasa-ma sa intru ! A spus el .

Tot nu am raspuns . Nu eram suparata pe el....cel putin asta cred...Nu aveam de ce nu ? Eu nu insemnam nimic pentru el , el nu insemna nimic pentru mine...deci...Da-o dracului’ de treaba ! Nu mai inteleg nimic !

-Pleaca , Justin ! Am spus eu intr-un final .

-Brit , te rog ! Lasa-ma sa intru !

-PLEACA AM SPUS !

Nu am mai auzit nimic...Probabil o fi plecat si m-o fi ,lasat dracului in pace .

Am aruncat o privire rapida spre balcno si am vazut ca deja s-a intunecat destul de mult afara . M-am aruncat in mijlocul patului si am oftat . Ce naiba se intampal cu mine ?! Nu e normal !

Am deschis televizorul plictisita si l-am last pe Mtv . M-am dus spre bagaje si am inceput sa le pun inapoi in dulap .

Am gasit in dulap o pereche de pereche de pantaloni scurti negri si un maieu asa ca le-am aruncat pe pat .

Perspectiva lui Justin

Era cea mai ilogica teorie pe care o aveam dar ...probabil ca asta era raspunsul...Dar nu era posibil ! Mereu am urat-o ...Si acum...Neeh...Sau da ?! Ce dracu’ se intampla cu mine !? Hais a o luam logic . Imi place sa stau pe langa ea , fara sa ma gandesc la pariu , ma doare cand o ranesc ? Ohh , Doamne , chiar am dreptate . O ...O ...O iubesc !

Da...asta se intampla...In aproape o luna de zile m-am indragostit de Britney . Niciodata nu am crezut in iubire . Mereu am crezut ca este ceva trecator , ceva care nu ma va marca nicodata . Mereu am avut relatii trecatoare . Mereu si cu Chris si cuTiffany am fost fals , mereu am fot un fustangiu...aca sa ii spun asa . Dar cu Britney ? Cu Britney era diferit . Prima oara cand am vazut-o ma asteptam sa imi cada si ea in brate cum au facut toate , dar nu a fost asa...Ea mi-a spus verde-n-fata ceea ce sunt . Si avea dreptate . Avea dreptate cand imi spunea ca sunt un nimeni .

FLASHBACK

„...Si Ce o sa faci ?! O sa ma parasti la mamica si la taticu ?...”

„...Idiotule!....”

„...Ce dracu’ ?! Si cine dracu’ e Tiffany ? ... „

„...Poti sa dormi aici daca vrei....”

„...Justin , esti ok ? ... „

Off , Doamne ! Chiar...chiar ...chiar o iubeam. Si iubirea...iubirea e un sentiment mult mai puternic decat mine . E bucurie , tristete , fericire , incantare , toate adunate la un loc . Simteam cum imi curge prin vene . Era ciudat si in acelasi timp minunat .

Stateam pe pat si imi evaluam noile sentimente .

Intr-un final am adormit

Perspectiva lui Britney

Am intrat in camera lui justin si l-am vazut dormind atat de linistit incat nu m-am incumetat sa il mai trezesc sa ii spun ca imi pare rau ca nu i-am deschis usa .

Am stins toate becurile din camera si m-am indreptat spre patul lui . Avea cel mai mare si mai stupid zambet pe fata din toate pe care le-am vazut. Dar arata....minunat . Era linistit , fericit si calm . Am luat patura de la picioarele patului si l-am invelit . I-am atins usor usor fruntea cu podul palmei si al a oftat deschizand ochii .

-Britn...

-Shh...am spus eu atingandu-i cu un deget buzele .

Vroiam pur si simplu sa ma bucur de moment .

Mi-am apropiat buzele de ale lui si l-am sarutat dulce .

-Pot sa te rog ceva ? A intrebat el in soapta .

-Aaa....sigur...

-Ramai cu mine in seara asta ?

-Da , raman !

M-am ridicat si am incuiat usa de la camera . M-am apropiat din nou de pat si Just se uita zambind la mine . M-am asezat el luandu-ma usor in brate . Nu m-a deranjat chiar deloc . Nu stiu de ce a facut-o dar imi placea .

---------------------------------------------------------------------------------

Nah ca i-am si indragostit !!! :)) :)) Ce sa ii faci ? Ei bine...daca aveti intrebari despre capitol sau despre fik lasati-le pe chat si eu ma uit iar apoi voi face un post cu raspunsurile kei ? Commu-ri= > Capitol . Xo xo Alma

8 comments:

vai in sfrasit:X:X:Xsunt ah:X:X:Xsunt asa happy:D:X
alma ce te.a facut sa te razgandesti??!:>
hai mai repede cu nextu k sti n.am rabdare:)):D:X

 

"Nah ca i-am si indragostit !!!" =)))))
imi place muuult mult poza de la inceput :X
si cap super ;)

 

place:X
pacat k s-a terminat excursia:|
ma bucur ca i-ai facut sa se indragosteasca:X
cu gaura din dulap ce mai faci?:))

 

vaaai :X
[deci eu doar azi am descoperit feel the life of the city si il iubeeesc :X ]
te roog,spune-mi ca termini urmatorul capitol repede :X:X:X

 

Scriu destul de reede capitolele , scriu vreo doua in weekend si in timpul saptamanii doua sau trei . Ma bucur ca iti place fikul si capitolul ! Tu ce blog ai ? Xo xo Alma

 

ma bucur ca scrii capitolele repede :X:X:X:X.
ca blog (blogspot),faceam parte din 3,dar cum timpul nu mi-a ajuns sa postez...:|
ca wordpress,am scris si eu ceva despre twilight din perspectiva lui jane.
daca vrei linkul :* http://tjanet.wordpress.com
si..dupa id banuiesc ca iti place Gossip Girl :X:X:X.
eu il iubeesc :X:X:X.

 

Mi-a placut....hai mai reped cu urmatorul:P

 

ma bucur ca nhu tre sa ajtept pan la cap 30 :))
e....hmm, nu mai am epitete :S desi ma repet e soooooooper tare, adik asta e adevarul! :X
stiindu-te pe tine se vor intampla o multime de chestii la care nici nu ma gandesc :)) trec la urma :D

 

Trimiteți un comentariu