Capitolul 17 din fikul Feel the life of the city

Capitolul 17

Pain

Perspectiva lui Britney

Toata vacanta decurgea perfect pana acum …In afara de faptul ca trebuie sa il support pe Justin mai tot timpul , totul era ok . Apropo de Justin …Parca nu am mai enerva atat de tare ca si inainte , parca era mai binevoitor mai altfel . Bine trecand peste faptul ca am facut un nenorocit de pariu cu el care se intitula mai idiot : “Care rezista cel ami mult sa se comporte bine cu celalt?” … Si normal cum orgoliul nu ma lasa in pace a trebuit sa accept sis a ma comport frumos cu Justin . Si chiar ma pot controla destul de bine sa nuu ii rup gatul .

Stateam cu pleja cu fata la soara impreuna cu Emma si Vanessa . Jenny avea “treaba” cu Taylor , ca sa ii spun asa .

-Stii ce ma enerveaza cel mai mult la Taylor ?! Asta din Twilight ?! A intrebat Emma de odata , care pana acum citea o revista de scandal .

-Ca are mai multe pachetele decat Robert ?! Am intrebat eu razand .

-Nu ! A spsu ea suparata . Ma enerveaza ca …Pur si simplu are mai multe fane decat Robert !

-Fetelor ! A tipat-soptit Vanessa care se uita in fata , dandu-si ochlarii jos de la ochi .

-Ce ? Am soptit eu apropiindu-ma de ea .

-Ce spate ! A spsu ea .

Doamne spune-mi ca acum nu saliveaza . Te rog sa nu mi s eintample mie asta . Si asta era spatele lui….Justin?!

-V. am spsu eu facand-o sa uite la mine nervoasa .

-Nu vezi ca ii admiram spatele !? A intrebat ea rapid .

-Ba da , dar tin sa iti spun ca acela , am gesticulat cu mana spre spatele lui , este spatele lui Justin .

-Si ?! A izbucnit ea ca un Vulcan . Este super sexy .

-Daca spui tu , mi-am dat ochii peste cap si m-am asezat inapoi pe sezlongul meu .

Dupa vreo cateva secunde …

-Britney , a mormait V. cu o voce tremuratoare .

-Ce mai e acum , Vanessa ?

Mi-am dat jos ochelarii de soare si langa mine statea nimeni altul decat Justin . Ce dracu’ se intampla aici?

-Nu sunt sexy , ha ? A intrebat el luandu-ma in brate , stilul miresei si alergand cu mine spre mare .

-Justin ce faci ?! Am intrebat eu razand si zbatandu-ma in acelasi timp .

A intrat cu mine in barte in apa razand amandoi si am simtit cu picaturile reci mi se izbesc tare de fata .

Dupa aproape doua minute eram aproape la fund si m-am panicat atat de tare incat nu stiam ce sa fac . In plus nu eram asa de buna inotatoare .

-Justin , nu stiu sa inot ! Am spus eu tare , razand nervoasa .

-Nici o problema , papusa ! Poti sa te duci oricand la mal .

-Ce ?! Esti nebun?! Tocmai ti-am spus ca nu stiu sa inot .

-Tocmai ai pierdut pariul , London-ezo ? A intrebat el cu un zambet mare pe fata .

Oops uitasem de pariu .

-Aaaa…da , dart e rog fa ceva ! Am tipat eu la el .

-Ce sa fac , papusa ? A intrebat cu o voce atat de adanca incat m-am pierdut cu totul .

S-a apropiat si mai tare de mine lipindu-si buzele de ale mele . Si spre mirarea amandurora eu nu am ripostat .

Perspectiva lui Justin

Nu am facut-o gandindu-ma la pariuri sau ceva de genu’ . Am sarutat-o pentru ca pur si simplu asta am simtit ca vreau sa fac . Stai un pic….CADRU : Asta am vrut sa fac ?! (:O ) . Dar ce Dumnezeu am inebunit de tot ?!

Britney isi incalcea mainile strans in parul meu , tragandu-ma mai aproape . Picioarele parca ii stateau lipite de talia mea . Probabil o facea pentru a nu cadea in apa . Dar nu imi pasa , am bucuram de senzatie .

Gata , clar ca am inebunit de tot .

Perpsectiva lui Britney

Am iesit din apa unde am fost intampinata de fete care m-au asaltat cu intrebari .

-Si cum a fost ?

-Saruta bine ?

-Te-a pipait ?

-De ce a facut-o?

-FETELOR ! Am tipat eu la toate o data . Terminati-o ! Pur si simplu ne-am sarutat ! Nici o amre scofala .

Am ridicat din umeri indiferenta si m-am asezat inapoi pe sezlong , cu fata la soare .

Dupa cateva minute…

-Birtney , putem vorbi un pic ? A intrebat Enrique incordat din spatele meu.

-Aaaa…sigur , E. Am spus eu ridicandu-ma repede de sezlong si mergand cu el incet spre piscine .

-De ce ai facut-o , B. ? A intrebat el cu pumnii stransi .

Era incuntat si dintii ii zcasneau incet.

-Sa fac ce ? Am intrebat eu confuza , dandu-ma automat un pas in spate .

-De ce te-ai sarutat cu Justin ?

-Probabil pentru ca asa am vrut ?! Si nu trebuie sa dau explicatii nimanui ?!

Am intrebat eu tare si raspicat .

Deja ma enervau toti astia care ma intrebau de ce m-am sarutat cu Justin . Si chiar nu stiam ce sa le raspund asa ca le raspundeam cu adevarul . Asa am vrut .

-Credeam ca este ceva intre noi , Brit . A spus el incruntandu-se la mine .

-Da? Prietenie ? Am intrebat eu ca si cand ar fi fost evident .

-Nu , Brit …Eu credeam ca este ceva mai mult .

-Enrique , nu e vina mea ca tu ti-ai imaginat mai mult decat este in realitate ..Imi pare rau .

M-am intors cu spatele la el si am vrut sa plec , dar m-a prins de mana si m-a tras inapoi .

-Astepta , papusa ! A soptit el .

Gata! Totul pana la papusa ! Numai Justin imi putea spune asa . Ce?! Doamne la ce ma gandesc ?!

-NU IMI SPUNE PAPUSA ! Am tipat eu la el , de cred ca m-a auzit toata plaja .

-Nu imi spune tu mie cum sa iti spun ! A urlat E. dandu-mi o palma care ma strapuns la pamant .

Toata fata ma durea , simteam picaturi peste tot .

Perspectiva lui Justin

Am auzit un urlet tare s raspicat care sunt mai mult decat sigur ca a fost un “NU IMI SPUNE PAPUSA ! “ ; asa ca mi-am dat seama din start ca era Britney . Am fugit repede spre piscine de unde se auzea zgomotul sau tipatl si am vazut exact faza in care Britney a fost pocnita de catre Enrique . Atunci nu m-am mai putu abtine si am fugit spre el dandu-I direct un pumn in fata . Cum putea sa o loveasca pe EA? Pe oricine altcineva dar nu ep EA . Oare de ce nu vroiam sa o loveasca ? Oricum nu asta conteaza acum . Ceea ce conteaza acum este ca Britney sa nu fie ranita foarte tare . Iar daca se poate sa nu fie ranita deloc .

Enrique a sarit si el dandu-mi un pumn la fel de tare .

-Justin ! Auzeam un tipat din spatele meu , dar nu l-am bagat in seama .

Auzeam pasii baietilor din spatele meu dar eu inca ma bateam cu prostul asta .

-Justin , opreste-te ! Au spus ei tinandu-ma strans de maini , eu zbatandu-ma .

-Justin il omori ! Au tipat ei din nou trangu-ma spre plaja .

Perspectiva lui Britney

Baietii incercau s ail indemne pe Justin sa mearga pe plaja pentru a se linisti in timp ce pe mine ma luau fetele si am duceu in camera mea .

-Esti ok ? Au intrebat ele asezandu-ma pe pat .

-Aaa…da…vreaus a fiu singura…va rog?

-Sigur , ne ocupam noi de Enrique ! Au spus el ridicandu-se de pe pat si mergand spre usa .

Am asteptam cam vreo 10 minute gandindu-ma de ce m-ar apara Justin pe mine . Eu as fi facut la fel pentru el ?! Normal ca da . Da?! De ce as face-o?! Oare era ranit ?! Oare ii pare rau ca m-a ajutat cu Enrique ?! Oare o sa ne certam din nou pe tema asta ?! Oare De ce imi puneam atat de mult eintrebari si oare de ce ma ingrijoram atata ?! Nu avea sens . Poate eram ametita din cauza palmei pe care mi-a dat-o Enrique . Am auzit cum usa de la camera se deschide si ochii mi-au fugit automat spre aceasta .

Justin . Statea cu o fata vinovata uitandu-se la mine ingrijorat . Era distrus . Ma dis….

Perspectiva lui Justin

Nu a spus nimic . Pur si simplu s euita distrusa la mine .S-a ridicat repede din pat si mi-a sarit in brate .

-Esti ok ? A intrebat ea luandu-mi , disperata fata in maini .

Mi-am lipit fruntea de a ei si i-am respirat usor pe fata .

-Da .

Cand a auzit asta si-a zdrobit buzele de ale mele . Nu m-am opus . Si nu o faceam pentru pariu sau ceva de genu’ , o faceam pentru ca asta simteam ca vreaus a fac . Ma repet din nou dar nu imi pasa . Simteam cum fiecare fibra a corpului meu raspundea dracului’ la acel sarut . Mi-am dus mainile catre talia ei si am ridicat-o , ea incalcindu-si picioarele de talia mea . Ne-am rotit asa in cat am izbit-o de peretele de langa usa .

Brit si-a bagat mainile in parul meu tragandu-ma mai aproape de ea .

Si deodata ne-am oprit amandoi . Ce faceam , Doamne ?!

-Aaa….Scuze …A spus Brit departandu-s eusor de mine .

Mnaa mea era inc ape pe talia ei si ea si-a indreptat rapid privirea spre ea .

-La dracu ‘ esti ranit ! A spus ea uitandu-se ingrijorata la mana mea .

-Nu , Brit , nu e nimic ! Am raspuns eu luandu-mi repde mana si ascunzand-o al spate .

-Prostii , da mana Justin ! A spus ea seriosa .

Am intins mana care avea oarece rana de cand l-am pocnit pe Enrique , dar nu imi parea rau ca am facut-o .

-Ohh , Doamne ! Aseaza-te pe pat .

Am fact ce mi-a spus si am privit-o cum vine cu o crema spre mine .

-Ce ?! Vrei sa ma machiezi ?! Am ras eu .

-Da ! Iar apoi ted au afara spunand ca a venit circul in Dubai !

Am ras cu ea in timp ce imi atingea usor mana cu crema .

-Auch ! Am spus eu , la un moment dat .

-Stiu ca te doare , Justin ! Dar nu trebuia sa o faci oricum…M-as fi descurcat , cred. Nu vreau c atu sa regreti acum !

CE?!Era nebuna sau ce?! Cum sa regret ?! Stai un pic CADRU : De ce sa nu regret ?! Gata , Justin e timpul pentru o vizita la doctor .

-Shh !! Am spus eu punandu-I un deget peste buze .

M-am apropiat de Brit si i-am atins o data buzele cu ale mele .

-Aaa…cred ca esti mai bine acum , a spus ea ridicandu-se de pe pat si aruncand crema inapoi in bagaj . Ma duc sa iti aduc ceva de jos ?!

-Ce ai inmebunit?! Daca il vad pe Enrique ala la mai putin de treizeci de metri pe langa tine iti jur ca il omor ! Am ras eu alergand spre ea si luand-o pe sus .

-Si ce ai de gand sa faci atunci ? A ras ea .

-Te tin pe langa mine , doar de precautie ! Am ras eu .

-Bine , bine , dar daca ma tii pe langa tine mergem la piscine ?

-Sigur ! Am raspuns eu , cu ea inca in brate si iesind din camera.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Mdea....capitolul 17 asa cu m vi l-ati dorit de la inceput . :)):))Sper ca v-am facut pe plac . Xo xo Alma.

7 comments:

da da da foarte pe plac:X:)))
chiar ma bucur ca i-ai apropriat mai repede:X
si ma bucur ca amandoi fac ce vor:))
adik in legatura cu saruturile=)))

 

neai facut pe plac ;))
vad ca se inteleg din ce in ce mai bine, si nu e doar pentru un moment
super cap :X
si eu ma bucur :)

 

Superb...ei care se urau atat,acum se iubesc :x
next-ul cat mai repede:X

 

Cine a spus ca se iubesc ? ...inca....:)):))Xo xo Alma

 

,,cadru`` cap e genial
,,cadru`` ador din ce in ce mai molt fikul
si ,,cadru`` trec la urm cap :D

 

Cat s-au apropiat O.o
Justin va castiga pariul :>
Si bataia cu Enrique a fost...neasteptata:-?=]]

 

Trimiteți un comentariu