Cu toti cred ca va amintiti cand erati mici,pana in vreo 10 anisori si erati asa fericiti si in lumea voastra,cand nu tineati cont de nimic si nu simteati asprimea regurilor si a relelor.Cand zambeati indiferent de vreme pentru ca stiati ca si chiar dupa ploaie o sa puteti alerga desculti si puteti sari la infinit in toate baltile fara ca nimeni sa va reprosese nimic.Nu pot sa zic ca zilele de acum nu sunt minunate.Sa simti fiorii iubirii,sa fi aerian,chiar si cand esti tradat,lovit,daca privesti atent e un lucru bun:te maturizezi,inveti lucruri noi,ai castigat experienta.Dar trebuie sa sti orice ar fi,indiferent de varsta,sa traiesti fiecare clipa.Sa te bucuri de lumina zilei si de intunacimea nopti,sa priveste cu iertare spre cel de langa tine si sa te eliberezi de ceea ce gandesti si simti.De ce spun toate astea?!?!Pentru ca viata e scurta.Nu exista vraji care sa te faca sa nu te imbolnavesti,nu exista predictii care sa prezica ceea ce ti se poate intampla,nu exista creaturi aparte care pot trai pentru totdeauna.Asa ca gandestete bine ca maine poate n-o sa mai ai ocazia sa faci ceea ce vrei,n-o sa mai poti spune ce vrei si e bine sa faci totul atunci cand trebuie,sa nu regreti mai tarziu.
Ceea ce am scris mai sus a fost o introducere pentru ceea ce urmeaza sa scriu.Stiti cu toti ca in lumea asta imensa inca exista razboaie,ca desi suntem mai dotati din mai multe puncte de vedere ne omoram ca si cainii intre noi si nu suntem in stare sa ingrigim ce ni s-a dat.Vreau sa spun "Odihneasca-se in pace"in primul rand pentru toate persoanele care au murit in accindentul de avion in care se afla ccetateni polonezi,dar si tuturor persoanelor care s-au stins din viata sau vor pierii.Regret mult ca numai sunt pe pamant,au lasat un gol imens atat in viata persoanelor care le-au cunoscut,dar si mie,caci stiu ca s-a mai dus o "calitate"(doresc sa-i spun)a acestui pamant.Multumesc celor care au lasat comuri cu condoleante:
"Mda...Chiar imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat si realizez ca acolo ar fi putut fi pritenii nostri si familia noastra . Cred ca toata lumea care frecventeaza acest blog ar trebui sa fie constienta de chestia asta . Imi pare sincer rau pentru toti cei care au murit acolo . Condoleanta lor !"-Alma
"Nu am cuvinte,doar... condoleante ... "-Alex
"Toţi sunt ocupaţi acum cu teoria conspiraţiei dar sincer, indiferent de cauzele tragicului accident ce a cauzat doliul naţional al unui popor întreg, ar trebui să fim, măcar sufleteşte, alături de ei ..După toate dezastrele cauzate de nazişti, după faza cu papa, acum şi asta.. ei au reuşit să treacă peste toate şi o vor face în continuare..."-Laura(nu eu)
"Chiar imi pare rau pentru ce s-a intamplat..si totul din cauza unei neatentii..sau cel putin asta imi place sa cred. Nu am ce sa spun, decat condoleante si ca macar acum sa incercam sa fim aproape de ei si sa-i sprijinim cum putem. Condoleante!"-Ana
"Vai sincer nici nu am cuvinte :( adica ...nush pur si simplu nu stiu ce sa spun pentru ca nu am cuvinte pentru ce s-a intamplat.E foarte greu pentru ei sa ramana fara cei mai importanti oameni ai tarii.Cred ca,cuvantul potrivite pentru un popor indurereat si indoliat este Condoleante!"-Nyko
Multumesc inca o data pentru ca ati citit si mi-ati impartasit ce credeti!Zambiti,iertati,si nu ezitati sa oferiti ajutorul,chiar si unui necunoscut,fara sa tineti cont de aparente!Nu uitati sa va exprimati parerea si sa faceti ce vreti pentru ca nu va costa absulut nimic!!!Traiti clipa,nu exitati!!!

Laura-Maria

1 comments:

ai ales perfect cuvintele...

 

Trimiteți un comentariu