Capitolul 11 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 11
Luggage
Perspectiva lui Justin
-Hei , papusa ! Am spus eu rezemandu-ma de tocul usii.
-Ce dracu faci aici !? A intrebat Britney.
-Ei bine…Am venit sa te intreb daca ai sa imi imprumuti niste pantofi de seara?Sa iid au lui Matt ca sa nu mai saliveze dupa tine de cate ori te vede? Am intrebat eu razand .
Ea ma tras de tricou in camera ei , a inchis usa sic and mi-a frecat una in spate eram pe jos . Nu imi mai simteam spatele si am durea ca dracu ‘ . N-am mai scos nici un sunet am ramas acolo pe jos pentru c anu am puteam misca .
-Justin ? A intrebat Britney .
Nu am raspuns . Aveam ochii inchisi .
-Justin esti ok ?
-Tu ce crezi ? Am intrebat eu deschizand ochii .
-Ca esti in al noualaea cer ? A intrebat ea razand .
Mi-am dat ochii peste cap , si am incercat sa ma ridic dar nu puteam .
Britney nu a spus nimic , a venit pur si simplu si m-a ajutat sa ma ridic sis a ma duc spre pat .
-Da-ti tricoul jos ! A spsu ea serioasa mergand cu spatele spre baie .
Eu m-am uitat curios , cu o spranceana ridicata.Nu era posibil sa o cuceresc atat de repede nu?Adica frate ‘ vroiam razbunare cat mai repede posibil dar…a fost prea usor…
-Nu te mai uiat asa la mine ! A spus Britney incruntandu-se usor.
-Ce ai de gand sa faci ? Am intrebat eu in timp ce imi dadeam tricoul jos si Brit vea spre mine cu un tub de crema in mana.
-Masaj tailandez . A raspuns ea simplu .
Mi-am dat tricoul jos si ea nici macar nu s-a holbat . Farte ‘ de obicei fetele erau inbunite dupa pieptul meu . Ce dracu ‘ era cu asta ? Eu prindeam FM si ea prindea Am ?
-Stai pe burta ! Mi-a indicat ea.
Si asa am si facut .
S-a asezat cu grija pe fundul meu cu picioarele de o parte si de alta a mijlocului meu .
A inceput sa am maseze usor iar pe mine ma tot durea .
-Ouch ! Am spus eu intr-un final . Sau mai bien zis am tipat .
-Shh , o sa ne auda ai tai si atunci am pus-o.A spus e ain soapta .
-Ok , ok .Am oftat eu .
Si cam tot masajul a constatat in gamete , gafaiele , sclifosituri si scancete . Bai ziceai ca ne-o tragem nu alta dupa sunte.Nu ca imi facea masaj .
-Gata nu mai vreau ! Am tipat eu intrun final , tragand-o pe Britney sub mine .
-Justin , daca iti ami fac inca o rana o sa ajungi la spital .
-Atunci nu imi face…Am spus eu apropiindu-mi buzele de ale ei .
Sau nu…
-Nu ma provoca si atunci nu o sa iti mai fac nimic . A spus ea dulce .
-Kei…Am spus eu asezandu-ma pe spate langa ea .Aaa…ar trebui sa merg la culcare . Am spsu eu incercand sa ma ridica dar esuand normal .
-Hei , nu trebuie sa dormi pe canapea in noaptea asta . A spus Brit uitandu-se ingrijorata la mine .
-Esti sigura ?
Ea a apropbat din cap .
-Fara sa imi faci panorama maine dimineata?Am incercat eu s ama asigur.
-Treci al culcare , New York-ezule .A zis ea stingand luminile de prin camera si asezandu-se pe pat langa mine .
-Noapte buan , Londonez-o .Am spus eu oftand usor .
-Noapte buna , Justin !
***
Dimineata urmatoare m-am trezit super ok . Nu am mai durea nimic . Se pare ca masajul londonezei a functionat .
Inca mai dormea…Normal …La ce ma asteptam dupa ce ca a stat treza (de catre mine bineinteles) toata noaptea ?
Mam ridicat usor de pe pat si mi-am luat tricoul de pe jos cu care m-am imbracat repede dupa care am coborat scarile .
-Hei Justin putem vorb putin in particular ?! A intrebat Matt cand am coborat in sufragerie.
-Aaa sigur !
M-a luat intr-un colt si ma trantit cu capul de perete.
-Ce dracu’ ai frate ‘? am intrebat eu confuz.
-Asculta bine ! Stiu ca aseara ai dormit in camera lui Britney si ca te-ai culcat cu ea .
-Ce?! Nu ! Nu m-am culcat cu aia ! M-am aparat eu .
-Atunci de ce cand am trecut pe langa usa de la camera ei am auzit gamete si suspine ?Aaa da…si un “Justin “ spus in soapta ?
-Frate asculti pe la usi ?
Ochii lui s-au uitat curiosi la mine ca sic and eu ghiciseam si apoi vorbi :
-Normal ca nu .Nu trebuie sa iti dau explicatii tie , tu trebuie sa imi dai mie explicatii .
-Ei nu am innebuni ! Am spus eu dandu-I un pumn in stomac , lasandu-l sa cad ape jos .
-Daca o vrei pe Britney , am spus eu coboradu-ma la nivelul lui de pe jos , ia-o e numai a ta . In plus nici mort nu as face ceva cu ea .
Perspectiva lui Britney
Dimineata m-am trezit super odihnita . M-am intins usor si am deschis ochii .
-Justin ? Am intrebat eu .
Dar nimic.
Nu mai era aici . Eh , probabil a plecat . Da-l dracu’ !
Am pus capul inapoi pe pernele pufoase si am adormit .
Cred ca am mai dormit cateva ore pana cand sa aud ca cineva intra in camera mea si se aseaza pe pat .
-Hai , papusa ! S-a auzit vocea lui Justin .
NU!!!!!!!!!!E un cosmar nu ?
-Du-te dracu ‘ Justin ! Am spsu eu asezandu-ma cu spatele la el .
-Haide , scoala-te!A spsu el zgaltandu-ma .
-Si daca nu vreau ce faci ? Am intrebat eu cu ochii inca inchisi .
-Asta !
Si m-a luat pe sus mergand cu mine in brate .
-JUSTIN LASA-MA JOS !!!Am tipat eu .
-Ah , ah , ah . Tresa te scoli asa ca facem un dus .
-FACEM?!CUM ADICA FACEM?!Am intrebat eu .
Doamne spune-mi ca nu voria sa se culce cu mine , pentru ca daca incearca ceva o s ail vada el pe dracu’ in patru .
A dat drumul la dus si m-a bagat pe mine sub el . Apa rece la dracu ‘ !
-Justin!!!!Am tipat eu la el .
El doar a ras tare uitandu-se la mine .
-Ti se pare amuzant ? Am intrebat eu nervoasa . Atunci vino sa vezi cat de bine este !
L-am tras de tricou si l-am bagat sip e el cu mien in dus .
-Nu e minunat ?! Am intrebat eu incrucisandu-mi aminile la piept in timp ce apa rece imi curgea pe piele .
-E magnific ! A zis el .
-CE?!ESTI NEBUN !
-Bien gata , papusa , te lass a iti faci un dus , dar misca-te mai repede ca pleaca “invitatii” si tresa ii conducem la gara . Te astept la tine in camera .
-Ok…
A iesit din baie si eu am dat imediat drumul al apa calda , si am facut o baie lunga si relaxanta .
Perspectiva lui Justin
Dupa vreo jumatate de ora in care ma uitam pe pereti am auzit-o pe Brit cum ma striga :
-Justin !
-Ce vrei ?
-Adu si mie de pe tamburete hainele alea .
Le-am insfacat repede si am mers spre baie si am batut la usa .
-Lasa-le pe clanta !
-Ok …Am spsu eu si i-am lasat hainele pe clanta .
Dupa inca zece minute Brit a iesit in hainele ei obisnuite de motociclista cu parul prins intr-un coc neglijent(asa a vrut ea sa para) la spate .
-Mergem azi New Yor-ezule ? Sau te holbezi la mine toat ziua?
-Hai misca ! Am spsu eu impingand-o inainte .
Perspectiva lui Matt
Nu pot sa cred !!!Iar sta langa ea?!Doamne ajuta-ma sa pelc dracu’ mai repede de aici ! Nu mai suort sa il vad pe boul de Justin langa o frumusete ca Britney.
Drumul spre gara a fost linistit trecand peste faptul ca inca ma enerva la culme Justin,
Perspectiva lui Britney
Cand am ajuns acasa m-am gandit sa ma razbun un pic pe Justin pentru ce mi-a facut azi dimineata . Asa ca am mers in camera lui i-am luat geaca de piele si ama scuns-o al mien in camera .
***
Era seara si Jena impreuna cu Logan au emrs sa ude florile sau ceva de genul prin gradina .
Am scos doua trolere mari si le-am deschis larg pe pat . Am pus de toate dar nu imi gaseam geaca de piele . Si atunci mi-a picat fisa .
-JUSTIN !!!!!!!!!!!!!Am tipat eu .
L-am vazut cum intra numai cu capul in camera mea sic and m-a vazut a luat-o al fuga iar eu dupa el .
-Incearca sa ma prinzi papusa ! A spsu el razand cand pasit in gradina .
-Incearca sa fugi !
Justin aluat furtunul cu apa de jos si a venit spre mine cu el udandu-ma.
-AAAAAAAA!!!!!!Am tipat eu.
I-am insfacat furtunul din mana si l-am udat si pe el.
Radeam ca idiotii si ne udam cu apa in mijlocul lui Septembrie .
-Copii ce faceti?A intreabt Jena .
-Aaa….am spus noi oprindu-ne . Ne jucam cu apa . A spus Justin .
-Iar acum mergem sa ne facem bagajele ! Am continuat eu apucandu-l pe Justin de brat si tragandu-l de brat in casa.
-Da-mi geaca ! Am spus eu serioasa .
El mi-a dat-o oar eu am urcat la mine in camera si i-am aruncat geaca pe hol.
Cand am terminat de facaut bagajele m-am bagat in pat si m-am culcat pentru ca stiam ca maine ma scol devreme si tresa fiu odihnita.

7 comments:

si inca un capito superb...nici nu-mi vine sa cred ca l-ai postat atat de repene... mi-a placut mult faza nu masajul tailandez:))...si bine ca pleaca odata matt ala ca deja ma calca pe nervi..

XOXO Symo

 

foarte urgent cap urm...si sa fie lung.....foarte lung:D:P:X
deci...urgent!!!!

 

Super!! Sper sa fie cat mai repede impreuna :X:X

 

Anonim poti sa ne spui cine esti te rog?Xo xo Alma

 

ce tare a fost faza cu masajul:))
si matt=))cik au facut sex=))

dragut din partea ei sa-l invite sa doarma cu ea:X

oh..si faza cu furtunul:X

 

bestial.... :X hmm. shy yo vreau un masaj tailadez:)) :D

 

A fost absolut penala faza cu masajul =))
Si cum se tachineaza astia doi:))

 

Trimiteți un comentariu