Capitolul 13 din fikul Feel the life of the city


Capitolul 13
I do what I want !
Perspectiva lui Britney


Mi-am luat bagajul si l-am trantit intr-un colt al camerei langa al lui Justin , pentru ca nu aveam chef sa despachetez acum . Vroiam numai sa dorm . Si patul acela mare din mijlocul camerei era extraordinar de ispititor . M-am trantit in pat si ma uitm la Justin care isi lua niste haine si mergea in liniste spre baie .
M-am ridicat , mi-am dat palaria si balerinii jos si m-am asezat mai confortabil in pat .
Justin a iesit din baie imbracat cu o pereche de pantaloni de trenning negri si un tricou alb . A venit in liniste si se uita la mine .
-Ce dracu’ mai vrei acum , Smith ?
-Partea mea de pat . A marait el.
-Aaa…asta e partea mea de pat in caz ca nu ai observat .
-Ba nu …Eu mereu dorm pe partea drepta . A zis Justin , categoric .
-Ma doare in 14 unde dormi tu de obicei , deocamdata eu stau aici si am incheiat tot balul .
-Nu prea cred , papusa . A zis el venind peste mine , ridicandu-ma peste el , si punandu-ma pe cealalta parte a patului .
-Gata ! Am spus eu . Ti-ai semnat sentinta la moarte !
Am sarit peste el dandu-l jos din pat eu venind peste el.
-Unu : Nu sunt papusa ta si …Doi : Asta e partea mea de pat , inteles ?
-Nu! A spsu Justin venind el peste mine . Aia e partea mea de pat .
-Asculta , boule ! Am spus eu . Da-te de pe mine ! Am spus eu dandu-I o palma , si apoi fugind .
A marait jucaus si a venit dupa mine .
-Te prind eu , londone-zo ! A zis el printer rasete alergand dupa mine pe scari .

Perspectiva lui Justin

Am alergat-o pana afara , dar nu steam ce aveam de gand sa ii fac pentru ca cu siguranta vroiam razbunare…Dar ce sa fac ? Am alergat-o pana la piscina , unde nu era nimeni si ma uitam zambind la ea .
-Si acum ce o sa faci , papusa ? Am intrebat . Capat de drum .
Se uita speriata in stanga si dreapta , in timp ce eu mi-am luat avant si am alergat spre ea .
-Justin ce faci ?! Justin , NU! A zis ea cand am luat-o in brate si am sarit cu ea in piscina .
-Gata! Ia-ti adio de la viata ! A zis ea cand a iesit la suprafata .
A pus mainile pe capul eu si ma bagat in apa , eu trecand printer picioarele ei apucand-o de spate si tragand-o in apa .
-Lasa-ma Justin ! A zis Brit razand in timp ce se zbatea .
-Si daca nu o fac ce vei face?Am tors eu in urechea ei , incercand sa par sexy .
Doamne , ajuta-ma sa o cuceresc odata pentru ca eu chiar am nevoie de banii aia .
-Aaa…
-JUSTIN SMITH!!!!!!!!!!!!!!Ma striga cineva .
-Tiffany , la dracu ‘ ! Am injurat eu .
-Scuze , New York-ezule ! A zis Britney indepartandu-se . Nu e treaba mea ….Succes !
-Ce?!Britney…
-Pa!A spus ea facandu-mi cu mana , iesind din piscina.
-Cum indraznesti sa imi furi iubitul ?! A intrebat Tiffany cand Brit a trecut pe langa ea.
-Aaa…daca il iubesti atat de mult de ce nu te duci sa il speli pe cap ? A intrebat London-eza , impingand-o pe Tiffany in piscina .
Wow…Chiar stia cum s aimpinga pe cineva in piscine….dar tot nebuna ramane.
Eu radeam de nu mai puteam in timp ce Tiffany se zbatea de mama focului .
-Tampitoooo!!!!Tipa Tiffany .
-Tzu , tzu , tzu , draga mea …Ai furat “talentul” lui Just ?! Sa te lauzi singura ?
Si apoi a plecat nebuna lasandu-ma cu o alta nebuna .

Perspectiva lui Britney


Alergam spre hotel cand deodata m-am izbit de cineva .
-Wow…scuze…A spus el ajutandu-ma sa ma ridic.
-Ohh , nu e nimic ! Am spus eu ridicandu-ma .
Nu era mai inalt decat mine…si arata chiar foarte bine…
-Aaa…normal ar trebuii sa incep cu dreptul nu ?A intrebat el razand .
-Sigur…Sunt Britney . Am zambit eu intinzand mana spre el .
Mi-a prins-o cu fermitate iar apoi a spus :
-Enrique .
-Imi pare bine sa te cunosc .
-Da…si mie la fel , Brit .
-Vezi ?! Deja ne intelegem super ! Am ras eu .
-Super ! Atunci …aa…poat vrei sa mergem sa bem ceva ?
-Desigur ! Poate astepti sa ma schimb de hainele astea ude?
-Sigur . Ne intalnim la barul de langa piscine?
-Kei…
Am plecat zambareata spre camera mea si m-am schimbat intr-o rochita albastra cu galben care era chiar minunata ! ( linkul cu rochita :
http://farm4.static.flickr.com/3205/2496703362_ebf29e9159.jpg )
Mi-a lasat parul sa cada drept peste spate si am iesit ca o furtuna din camera . Am coborat repede scarile si am mers spre piscine .
Enrique statea pe marginea piscinei si dadea niste note aiurea la o chiatara . Statea cu spatele la mine .
-Hei , Enrique ! Am spsu eu asezandu-ma langa el .
-Hei , a spus el zambind .
-Esti ok ?! Am intrebat eu incruntandu-ma .
-Aaa..da…intr-un fel….
-Nu stii sa canti la chitara sau ce? Am intrebat eu razand .
-Eee..da…Nu imi spune ca te pricepi .
-Nu ma pricep dar vroiam sa te ajut numai .
-N-ai cu ce , Brit ! Sunt chestii complicate .
-Hei ! Sunt sigura ca pot face fata !
-In primul rand ….
-Hei , Britney !
-Ce e?! Am intrebat eu enervata .
M-am intors si am dat nas in nas cu Jenny care se uita la mine socata !
-Nu , nu e nimic , intoarcete la ceea ce faceai tu !-Nu asteapta , Jenny ! Enrique ne vedem mai tarziu kei ?
-Sigur , papusa !
Nu din nou . Te rog Doamne nu ! Nu din nou “papusa “ .
-Pa , Enrique !
-Bye , bye !


Perspectiva lui Justin

Deja era seara si Britney nicaieri . Sateam ca boul si ma gandeam oare unde putea fi .Am cauat-o la piscine , la restaurant , pe plaja . Nici urma de ea.Cum, dracu’ puteam sa o cuceresc cand ea nu era pe langa mine ?
Stateam pe pat si am uitam pe pereti .
Am auzit usa de la intrare cum s-a deschis si mi-am indreptat ochii automat spre locul acela .
-Unde ai fost !? Am intrebat eu cand Brit a intrat . Te-am cautat peste tot !
-Hm…ce coincidenta , pentru ca eu te-am evitat peste tot !
Nu e si ea deloc cooperanta in legatura cu pariul asta ! Se lasa greu , sa fiu al dracului’ ! Si acum ce faci , Justin? Daca mergi si o saruti (din nou ) va crede ca esti nebun . Si asta nu te ajuta in planul de a o cuceri .
-Ei bine , Justin ….De ce ai ramas blocat , asa ?!
-Pai…ma gandeam…Am zis eu trantindu-ma din nou in pat .
-Wow , Justin ! Nu am mai minti ! In plus nu e 1 Aprilie ! A spus Brit sarind in pat langa mine . Tu ?! Sa gandesti?! Cum de a dat Dumnezeu minunea asta ?
-Ce?! Adica vrei sa spui ca eu nu gandesc sau ce?! Am sarit eu ca ars .
-Exact . A raspuns simplu ridicandu-se de pe pat , mergand spre bagaj si a scos de acolo o pereche de blugi sfasiati si un tricou negru , lung cu niste modele aurii .
Ma facea prost , si eu stateam ca prostul ?! Wow…chiar am gandit eu asta ?
Se indrepta spre baie si eu am sarit din pat alergand in spatele ei .
-Ce mai vrei acum , Justin?! A intrebat Brit intorcandu-se cu fata la mine .
-Sa stiu unde te duci .
-Departe de tine ! A spsu ea intrand in baie .
La dracu’! Am spsu eu dand cu pumnul in perete . Si acum ce !? Din nou : Cum dracu’ sa o cuceresc daca nu prea sta pe langa mine ? Normal stiu rapunsul : Nici mien u imi place sa stau pe lanag ea deci sentimental este reciproc .
M-am imbracata cu o perehce de blugi negri si un tricou albastru mulat si am coborat la clubul de jos de unde am inteles ca se da o petrecere .
Am coborat repede scarile si am ajuns intr-un club foarte mare . Cautam rapit pe cineva cunoscut , pana cand l-am vazut pe Ash stand plictitsit pe o canapea .

Perspectiva lui Britney

Am coborat jos , la petrecere alaturi de Vanesa , Emma si Jenny .
Cum am intrat , toate privirile s-au indreptat spre noi .
-Patetic ! Am spus eu si Emma in acelasi timp .
Am inceput sa radem si ne-am asezat la masa la care stateau Taylor si Nate .
-Hei , guys ! Am spus eu asezandu-ma .
-Unde e Ash ? A intrebat deodata Emma .
-Acolo !
Ne-am indreptat privirile spre masa la care idnica mana lui taylor si am ramas uimita . Justin si Ash tocmai veneau incoace .
Ohh , va fi o noapte lunga .

Perspectiva lui Justin

Dupa vreo ora eram beti calumea . Britney chiar vorbea destul de civilizat cu mien si eu la fel dar probabil pentru ca eram beat crita . Vorbeam civilizat adica fara sa ne injuram , dar tot faceam misto unul de altul .
-Britney , adevar sau provocare ? A intrebat Jenny razand .
-Hm…provocare . A spus ea razand .
-Bine…Sa vedem…Du-te . Cauta-l pe Enrique ala al tau si adu-l aici .
Brit s-a ridicat si s-a indetpartat usor . Ma uitam plictitsit in jur si vedeam ca Brit nu mai apare . Ce dracu’ era plecata de jumatate de ora si nu mai aparea ?
-Bai care se duce sa vada ce s-a intamplat cu ea? A intrebat Vanessa .
-Eu nu .
-Nic eu .
-Nu va uitati la mine .-N-am chef .
-Nici gand .
Au spsu toti uitandu-se la mine .
-Ok , fricosilor ma duc eu dupa ea .A anuntat eu ridicandu-ma .
Am cautat-o pe plaja , pe la piscina dar nimic . Mergeam pe holul hotelul cand deodata aud niste tipete destul de stridente .
M-am apropiat putin sic red ca mi-a cazut maxilarul pana in pamant.
Brit era lipita de un perete si deasupra ei era un anume tip .
Asta era momentul perfect pentru ai capata increderea si pentru a castiga pariul .
M-am apropiat repede si l-am impins pe acel tip departe .
-Hei ! Tu cine dracu’ mai esti ? A intrebat el .
Ma uitam ingrijorat la Britney si ea se uita la fel al mine .
-Aaa…Justin Smith ? Am intrebat eu , asezandu-ma intr-o pozitie defensive in fata lui Brit.
-Nu boule , ce esti pentru ea ? Var , frate , ceva?
-Da…A raspuns Brit…El este…
-Iubitul ei . Am continuat eu .
-Nu te cred . Nici macar n-ai sarutat-o .
-Pe bune ?! Am intrebat eu .
-Aha , oricum , Brit , ne mai intalnim noi .
A spus asta si a plecat . Britney a cazut jos si plangea . Ce dracu’ a baut prea mult wisky ?!
Am luat-o in brate si am dus-o in camera .
Am asezat-o pe pat dar ea a ramas in aceeasi pozitie , ghemuita .
-Brit , am spsu eu asezandu-ma pe pat langa ea .
Nu cont ace urma sa spun pentru ca nu imi voi mai aminti maine dimineata deci….
-Injura-ma , batema , loveste-ma , dar nu mai plange . Am continuat apropiindu-ma de ea .
S-a uitat la mine si s-a oprit din plans.
M-am apropiat mai mult de ea , gandindu-ma in nou ca daca o sarut voi castiga ceva micut care ma va ajuta sa castig ceva mare , ca si pariul . Buzele noastre erau la doar cativa milimetri cand ea a vorbit .
-Justin , nu ! A soptit Brit , dandu-si fata intr-o parte .
-Ok . Noapte buna , Brit !
Maine voi face ceva sa castig pariul asta , pentru ca deja ma plictisea .
-Noapte buna , Justin !
--------------------------------------------------------------------------------
Revenind . Scuze ca am lipsit atat . Sunt o neserioasa si jumatate , sunt cum vreti mvoi dar nu am avut timp pe bune . Scuze? Asa....la capitol....Pai...tot ce face Justin face pentru pariu. Nici o apropiere intre ei pana acum . Deci....sa nu credeti ca i-am apropiat . Nu uitati PARIU! Asa....cam...ataat ...A...si....Pe cine punem Britney ?! Nu am nici cea mai vaga idee . Poate aveti voi ? Xo xo Alma

12 comments:

Interesant capitolul ... ar fi frumos sa isi dea seama amandoi ca se iubesc :x

 

esti fff rea:(:(...te pui in calea destinului lor de a fi impreuna:(
nu e corect...mai bn il lasai pe Matt decat sa'l aduci pe Enrique:(
oricum , bineinteles ca si acest cap e pe masura asteptarilor:X...
asteptam nextul:X:X

XOXO Symo

 

nici eu nu am idee pe cine sa punem Britney:|?


ah.ce tare a fost faza cu piscina=))
ma bucur k a impins-o pe proasta aia=))
ce credea idiotu' ala ca-i face?~X(
il omor:-l

si al dracu' pariu:-l:)))

 

iar nu s.a intamplat nimic si te bat:))
oricum...foarte tare:D
si hmm....eu am avut propuneri...nush cn sa mai fie...dar treb sa o schimbam:D
si sper k urm cap apare mai repede:P:X

 

f tare faza de la piscina:))

app...pana va hotarati cine o sa fie Britney o sa se termine ficul :D

 

sunt de partea Laurei: te batem amndoi si cum a spus si symo, stai in calea destinului lor :|
incepe sa numi mai placa pariul :(
noi suntem cititorii si ar trebui sa scrii dupa parerile noastre: as vrea ca Justin sa o mai admire pe Britney ca inainte, chiar daca numai in gandul lui. Imi place cand ii face complimente despre cum arata
Si poate sal agreeze si Brit mai mult. Numi place ca se urasc in continuu :((
Eu prefer sa citesc ficul dar ''povestea'' sa se intample totul in imaginatia mea, cum ii vad eu
Nu se compara cu vazutul pozelor dar... caut eu o Britney si niste pijamale mai ''decente''. Am vazut poza ta cu pjs ei si nu mi se par asa indecente
Am citit tot ficul azi :X

XOXO fetele, Alex

 

mie imi place...si nu kred ca r treb sa scri dupa cum vrei noi...e ficul tau si u il scri cum vrei...poate mai exagerezi putin...nu pot sa kred k nu tine la ea deloc...altfel n.o mai salva...

 

Era beat!!!!:)):)):)):))Bine , bine , bine ca sa nu spuneti ca sunt a dracului' os a ii mai apropii putin...Dar nu pot:((:((Pentru ca ar strica tot farmecul fikului:((:((:((Deci...o sa incerc dar va garantez ca pe la capitolul 30 o sa se apropie....:):)):))Promit . Pe cuvantul meu de onoare ! Frate da cati oameni citesc :O:O:O:O Xo xo Alma

 

30? nuuuu
bine, doar daca scrii 3-4 pe zi :P

 

Nu sunt robotel , Alex:))

 

imi place personalitatea lu` brit :))
shy capitolu de altfel.... de fik in gen nu mai vb :X :D

 

Faina faza cand Brit a impins-o pe Tiffany in piscina=]]
Sper ca Justin va castiga pariul acela :>

 

Trimiteți un comentariu