Avem aici provocarea lui Ruxy ...Sa scrie parerea ei despre Story

Deci… eu am primit ca provocare sa imi spun parerea despre “Story”, fikul lui Nikol :d.

Sa trec direct la subiect. Ideea mi se pare destul de buna si este exact asa cum e in lumea reala. Adica peste tot unde intorci capul vezi asemenea fete. ;) Si in fik ai scris pana aici exact ce se intampla in realitate, mai ales faza cu tipul de pe mess. Sunt chiar curioasa in legatura cu el si faptul ca nu vrea sa se intalneasca cu Nikol. Poate el crede ca Nikol nu il va placea pentru ca e urat sau ceva de genul, dar uneori nu conteaza numai aspectul… Ok acum am intrat in alte teorii :D Mi se pare mie sau ele nu sunt sclifosite? Ma rog. J Si daca sunt studente la Yale, atunci sunt destepte, pentru ca banuiesc ca nu oricine poate intra acolo :D cel putin asa cred eu, acum nu eu am scris fikul.

Am vazut ca numele uneia dintre fete este Nikol. L-ai luat de la numele tau si ai facut un personaj fictiv sau te-ai descris pe tine? Ma distreaza circumstantele in care s-au intalnit cele doua. JJ Foarte tare faza cu tocul si imi place ca sunt foarte bune prietene si au multa incredere una in alta. In ziua de azi gasesti din ce in ce mai rar o asemenea prietenie. JJLLJJJJ:D:D

Pana aici am scris ce mi-a placut… acum incep lucrurile care nu mi-ai placut. Nu te speria. E doar unu J si nu e cine stie ce J. Capitolele alea sunt, dupa parerea mea, putin cam scurte :D. ai putea sa scri putin mai mult si sa iti asterni mai multe idei intr-un capitol. Nu a fost prea mult de comentat aici. Acum mai e ceva: de ce nu ai mai scris??? Am impresia ca e un fik destul de bun si sunt foarte curiosa ce o sa se intample in continuare :D J mult success la scris, asta daca nu cumva te-ai lasat LL. Sper ca nu JJLL Xoxo Ruxy JJ

2 comments:

unde gasesc ficul asta?;))

 

Il gasesti aici pe blog de la rubrica Fan-fic nou

 

Trimiteți un comentariu