In tren

Capitolul 4

Perspectiva Elenei

Am iesit din casa si am incuiat usa de al intrare.Ne grabeam destul de mult si am inceput sa alergam pe scari cu toate bagajele in maini.Era si normal ca cineva sa se impiedice si sa cadem toti.Paula a cazut prima tragandu-l si pe Andrew dupa ea , iar Andrew m-a tras pe mine dupa el .Ok….nu am vrut sa se intample asta dar am cazut exact peste el.

Andrew avea fata aceea care spune ceva de genul “ai facut-o intentionat”zambind cu o spranceana ridicata.

-Ba nu!Am spus eu razand si ridicandu-ma de pe el.

-Stai sa vada Rebeca asta !A spus Stefan facandu-ne o poza.

-Stefan , ori lasi telefonul jos ori te castrez aici si acum.

Frate nu intelegeam de ce baietii tin asa de mult la bilutele lor , nu prea aveau ce face cu ele….in afara de a….OF DOAMNE ELENA LA CE ITI E MINTEA?!?!

-Bine , am inteles …Spuse el.

Am coborat intr-un final scarile si fugeam pe strada ca descreieratii pentru a prinde un taxi.Eram pusi pe echipe ca la gradinita fetele intr-un taxi si baietii intr-un taxi.

Am ajuns la gara exact la fix , am si sarit in tren si ne-am asezat pe locurile noastre.

Perspectiva lui Andrew

Eram singuri in compartiment , Elena statea langa mine si se uita in telefonul ei.Avea sa fie un drum lung……4 ore si jumatate…O sa ne plictisim de moarte sau o sa dormim ca niste morti.

Am atipit vreo 10 minute pana cand vocea Elenei m-a trezit.

-Andrew , Andrew , sopti ea…

-Da?Am intrebat un pic somnoros.

-Imi poti imprumuta putin iPod-ul tau te rog?

-Sigur!Am spus scotand iPod-ul din buzunar.

Si-a pus o casca in urechea iar pe cealalta mi-a intins-o mie.M auitam confuz la fata ei.

-Vrei sa asculti si tu?A intrebat ea.

-De fapt…da vreau.

Am luat casca din mana ei si mi-am pus-o in urechea stanga iar ea si-a pus-o in urechea dreapta.Am ascultat multe melodii pana cand sa observ ca Elenei i se inched ochi.Capul ii cadea intr-o parte apoi in ridica din nou si tot asa.Imi era mila de ea.Parea atat de inocenta cand doame ca si cand nu ar exista problema in lume care sa o deranjeze.

-Elena , poti sa stai pe umarul meu sis a dormi putin.I-am spus eu .

-Andrew nu vreau sa te simti incomfortabil , sincer sunt bine.Spuse ea cu vocea nesigura.

-Prostii.I-am luat capul si l-am pus e umarul meu.

Ea doar a scos un oftat lung si apoi a adormit din nou.Pe fundal se auzea melodia celor de al Plumb –Cut.Se potrivea perfect , stand cu Elena pe umarul meu mi-am last capul sa cada peste al ei si am adormit si eu la randul meu.

Ne-am trezit speriati de rasetele prietenilor nostrii.

-Ok de data…..ha ha ha ….asta…..ha ha ha…Rebeca….o …sa….Ha ha ha…va omoare.Radeau ei in hohote.

M-am uitat sa vad de ce radeam si am vazut ca mainile mele si ale Eleni erau impreunate .

-Ok , asta nu e amuzant .A spus Elena furioasa.

-Ba da este.I-a replicat Paula.

Ne-am alaturat si noi rasetelor isterice cand deodata auzim niste zgomote din compartimentul alaturat.O femeie tipa , nu nu nu , urla si gemea.Ne-am ridicat incept pe varfuri si ne-am indreptat spre locul din care se auzeau zgomotele.Si deodata vedem in compartimentul alaturat un tip care i-o tragea , calumea as putea spune , unei tipe in timp ce ea striga”Radu , mai tare te rog mai tare”

Eu ma uitam ca prostul in timp ce Elena s-a intors cu fata la mine intrebandu-ma:

-Pot sa…?Ratand spre tricoul meu.

-Desigur.Am spus eu in timp ce tot ma uitam la dementia aia doi.

Apoi si-a bagat capul in tricoul meu in timp ce il strangea strans cu pumnii.Am imbratisat-o si tot ma uitam pana cand Cosmin tipa:

-Luati-va o camera !!!

Atunci ne-am luat fetele si am plecat.Elena mi-a dat drumul si mi-a zambit.Cand am ajuns inapoi in compartiment am inceput sa jucam carti pe provocari.Eu am pierdut la runda a 7-tea.

-Raluca , pune-I tu provocarea spuse Stefan .

-Desigur.

Am dat de naiba Raluca punea cele mai neasteptate provocari.

-Te provoc sa o saruti pasional pe Elena.

Elena se uiat la mine cu o fata care spunea “ai curaj?”

-Ok.

M-am uitat in ochii ei capriu si i-am atins usor buzele , iar apoi mai tare .Ea si-a pus mainile in jurul gatului meu.Ii mangaiam usor buza de jos cu limba pana cand ea mi-a dat acces direct in gura ei .Ne-am sarutat ceva timp ,, cu limbile noastre facand un dans minunat.A trebuit sa ne oprim pentru mult doritul aer .Nu stiu de ce dar nu vroiam sa ma opresc.

Am mai jucat inca cateva ture si intr-un final am ajuns la munte.

Am lasat-o pe Elena in fata iar ea nu a prevazut ca era ditamai groapa cu zapada chiar in fata ei si a cazut direct in ea .Nici eu nu o vazusem asa ca am cazut exact peste Elena.

-Pot sa iti spun ceva?Intreba ea cu o voce suava.

-Desigur.I-am raspuns.

-Ma strivesti , ca pe o placinta de Ziua Recunostintei.

-Oh , scuza-ma , m-am ridicat de pe ea si am ajutat-o sa se ridice , apoi ne-am indreptat spre prietenii nostril care se uitau la noi ca la un film cu Casanovva.

-La ce dracu’ va uiati?I-am intrebat razand.

9 comments:

foarte amuzant si super:X

 

cat de frumos :X:X cand mai sc? deja il ador :X:X e foarte, foarte misto :)):))
xoxo

 

Scriu destul de repede capitolele , probavbil ca mai tarziu in seara asta sau maine.Xo xo Alma

 

bravo
minunat
imi place
dak vrei sa vb (schimb de experienta)
ioanamihali e id-ul meu

 

alma uh vrei sa ma omori shy nush cum......... =)) mor de ras...... e criminal....... waiii =)) ma doare burta..... de abia ajtept continuarea. :))

 

foarte tare...asta e cel mai tare capitol...tinețo tot asa..

 

Doamne ce am ras la cap asta ....e Demential pe bune :)))
faci o treaba super
hai cu urm cap :X:X:X
pwp :*

 

deci..eu tre sa fac eforturi pe aici ca sa mai si respir intre turele de ras:)))) foarte foarte tare

 

Trimiteți un comentariu