Fara cafea acasa

Capitolul 2

Perspectiva Elenei

M-am sculat pe al 11:25 dimineata nervosa si suparata.Eram suparata pentru ca in fiecare secubda din viata trebuia s ail vad pe Andrew lingandu-se cu Rebeca peste tot.Vorbeam de scurta vreme un pic mai vulgar decat de obicei pentru ca pur si simplu ma saturasem de astia doi.Adevarul e ca….eram indragostita de Andrew si de asta nu vorbeam cu el , nici macar nu il priveam .Deoarece imi era frica s ail privesc , pentru ca daca il priveam , cedam pur si simplu nici macar nu ii vorbeam deoarece daca ii auzeam vocea mai avem un pic si lesinam.

Din pacate Andrew era indragostit lulea de Rebeca.Ii spunea numele pana si in somn .Azi noapte l-am auzit spunandu-I numele si m-am intristat.

M-am ridicat incet dip apt si m-am indreptat spre bucatarie .Nici macar de cafea nu aveam chef.Mi-am luat telefonul si am observat ca primisem un mesaj de al Ioana :

“Iubita ‘ ne vedem la 12 la cafeneaua noastra ok?”

I-am trimis un mesaj inapoi :

“Fara cafea acasa ziJ

Mi-am pus telefonul in buzunarul camasei si ma uitam in jos spre parchet. Deodata l-am auzit pe Andrew dandu-se jos din pat si venind in bucatarie.

-Buna dimineata !Spuse el cu vocea lui suava.

Nu sunt genul care sa ma pierd in vocea cuiva , dar voce lui imi placea pur si simplu.

-Daca zici tu…I-am replicat eu dandu-am jos de pe masa si indreptandu-ma spre dormitor pentru a ma imbraca de plecare.M-am imbracat cu blugi , un tricou rosu si cu geaca mea de piele .Stiam ca era foaret frig afara dar cafeneaua era la 10 minute departare.Mi-am facut geanta si m-am indreptat spre usa cand deodata aud soneria sunand .Deschid usa nervosa si dau ochi in ochi cu Rebeca.A intrat in casa ca o vaca ce este si s-a aruncat peste Andrew .Tocmai vroiam sa ies pe usa cand el am opri.

-Elena..Asteapta spuse dandu-se de sub Rebeca.

-Ce dracu’ vrei , Andrew?Mai mult i-am scuipat numele decat sa il spun.

-Unde pleci?Intreba Andrew de-a dreptul curios.

Ce dracu’ era cu el?Niciodat nu ma intrebat unde am duc.

-Asculta-ma bine ….am spus apropindu-ma de el si cuprinzandu-i obrajii cu singura mana , strangandu-I tare.Am 18 ani , pot sa fac ce vreau , cu cine vreau , unde vreau si cand vreau ok?Eu nu te intreb niciodata unde pleci …Asa ca nu o fa nici tu.I-am spus asta , i-am dat drumul si am iesit din casa tratind usa dupa mine.Am coborat in graba scarile doar ca sa ajung cat mai repede la cafenea sis a ajung cat mai departe de pshihopatii astia sexuali.

In fata scarii am intalnesc exact cu cine “vroiam”.

-Sebastian.

-Elena.

Am trecut mai departe fara sa ii adresez nici amcar un cuvant.Sebastian este varul lui Andrew deci clar nu prea aveam ce sa vorbesc cu el.

Am ajuns la cafenea in mai putin de 10 minute deoarece alergam pe strada ca o descreierata.

Am intrat in cafenea si am azut-o pe Ioana stand la o masa din fata.

-Salut!Am spus eu lasandu-mi geanta langa masa si asezandu-ma pe scaunul din fata Ioanei.

-De ce esti nervosa?Intreba ea .

Fata asta ma cunostea foarte bine eram ceva de genul “BFF”.

Am inceput sa ii povestesc toata faza de azi dimineata si faza cu strigatul numelui in somn.

-Ce sa fac?Am spus eu.

Nu observasem ca era un chelner langa mine .

-Poti sa ma ai pe mine daca nu te vrea boul ala…24 din 24 ….Sunt fierbinte…Spuse chelnerul apropiindu-se de mine.

-Poti sa i-o tragic bunicatii 24 din 24 adu-mi o cafea tare si stai dracu’unde iti e locul.

S-a apropiat si mai tare de mine si nu m-am mai putut abtine.

-Asculat bine, idiotule …..I-am spus trangandu-l tare de par.Daca nu incetezi imediat o sa mergi acasa cu bilutele in mana.

-Da doamna .O cafea tare imediat.

Ioana a bufnit intr-un ras isteric.

-Tare faza cu bilutele….. A spus ea cu respiratia taiata.

Chair atunci am primit un mesj de la Paula:

“Diseara plecam la munte cu gasca , pregateste-te . Xo xo”

-Ioana trebuie sa plec acum vorbim alta data ok?

-Sigur , pa pa . Chiar atunci sosi chelnerul cu cafeaua mea.

-Aici aveti cafeaua , doamna.

Am luat frumos cafeaua si i-am turant-o in cap.

-Acum poti spune ca arati …fierbinte , perversule!!!

Mi-am luat geanta si am iesit din cafenea.

7 comments:

=)) am crezut ca mor de ras.... sper ca vei continua...... defapt trebuie sa termini....... sa nu indraznesti sa renunti ca e grozav :X

 

=))) glumesti nu mai pot de ras :)))
foarte tare faza cu cafeaua :))....deci continua ca te cekicenesc si pe tn :)))
vreau urm cap rapid :))
pwp :*

 

lol...am ras la faza cu chelnerul...genail...continua tot asha:*:*

 

atat de soper :X:X sa continui! cand sc urmatorul cap? sper ca repede :)):)) foarte misto faza cu cafeaua :))=)) un singur sfat si sper sa nu ma injuri: inainte sa postezi citeste capitolul o data si corecteaza greselile :):) din nou sper sa nu ma injuri :D dar foarte tare :X:X:X:*:*:*:* xoxo

 

Stiu ca scriu cu multe greseli dar sunt obisnuita sa scriu repede si de asta gressesc.Xo xo Alma

 

vaaaaii!!! foarte foarte tare faza!!! imi place mult de tot :X:X:X:X:x mai citeeesc :D

 

Trimiteți un comentariu