Capitolul 11 din fikul If is my life...I will live it in my way....

Capitolul 11

Chiar ii place sa ma tortureze…

Perspectiva lui Andrew

Am intrat in camera hotelului , si m-am trantit direct in pat acoperindu-mi fata cu palmele.

Elena se urca pe mine soptindu-mi:

-Ce s-a intamplat?

Nici macar nu mi-am luat palmele de pe fata.Ea a pus mainile peste palmele mele pentru a le da la o parte dar eu nu vroiam.

-Nu vreau in club…M-am smiorcait eu , luandu-mi palmele de pe fata si apucand-o pe Elena de solduri.

-Ok…Spuse ea simplu.

-Pe bune?!

-Dap…O sa mer singura….Spuse ea dandu-se jos de pe mine.

In principiu nu am anticipat ce a zis .

-Ok….Am zis eu.CE?!?!Singura?!!?Nici gand…Merg cu tine !

-Desigur ca mergi cu mine , a spus ea sarutandu-ma.

Ne-am imbracat destul de repede.Elena era imbracata cu o pereche de blugi extrem (si nu exagerez) de stramti si un maieu rosu cu paiete pe el.Eu m-am imbracat cu o pereche de pantaloni negri , un tricou alb si din nou geaca mea de piele.

Am coborat scarile , incet si ne-am intalnit cu prietenii nostrii jos.

Stefan si Cosmin era cu maxilarul cazut la pamant.

-Elena arati…au spus ei apropiindu-se de ea….NU IMI VINE SA CRED!!!!ERAU PRIETENII MEI SI SE HOLBAU LA IUBITA MEA?!?!CE DRACU’?

-Wow…Au incheiat ei ducand o mana spre fata Elenei.

Ea doar le-a luat amadurora capetele si i-a dat cap in cap.

-Asta e fata mea!Am spus eu sarutand-o pe buze.

Apoi am mers lnistit spre club .

Ajunsi aici ne-am asezat pe o canapea doar ca sa auzim melodia preferata a Elenei(aici aveti link pentru a asculta melodia http://www.youtube.com/watch?v=Mur4ojN3WKw )Ea s-a uitat la mine rugator ca si cand ar spune”Te rog?Doar dansul acesta”

-Of…bine am spus eu luand-o de mana.

Acum imi sapam singur groapa iar Elena ma impingea in ea.Vroia sa ma pedepseasca acum si aici…prin…dans….Nu stiu de unde stia , dar totusi STIA ca ma inebunea daca dansa “murdar” ca si data trecuta.

Ne-am indreptat spre o bara , doar ca sa ma lipeasca de ea.Eu am uitam la ea curios, in timp ce imi lua maini le si mi le lega cu…..Ce dracu’?Mi-a legat mainile cu catuse de bara de striptise doar ca sa nu o pot atinge , si ca sa ma pedepseasca pentru azi dimineata.La dracu’ chiar stia sa joace murdar .S-a apropiat de mine si mi-a soptit:

-Esti gata sa fi pedepsit?

-Nu!Am spus eu razand.

-Ei bine nu conteaza…eu sunt gata sa te pedepsesc.

S-a intors cu spatele la mine si de data asta nu si-a impins doar fundul mine , se freca de mine de-a dreptul cu mana drepata ridicandu-si usor bretonul.Asta chiar m-a facut sa gem , nu mai rezistam mult , jur ca puteam sa am un orgasm chiar acolo, dar nu am facut-o spre fericirea mea.Ea a inceput sa danseze din ce in ce ami murder pana cand m-a intrebat:

-Mai esti baiat rau?

-Niciodata!Am spus eu gafaind.

-Atunci cred ca ar fi bine sa te eliberez nu?

-DA!Am tipat eu.

Mi-a dat catusele jos si ne-am intreptat spre masa unde erau prietenii nostrii.

-Ok….arati excitata ca dracu. Au spus baietii.

-Ha ha ha!Le-am raspuns eu sarcastic.

Am inceput sa bem wiscky si bauturi alcoolice.Am inceput sa radem ca idioti.Nici macar nu puteam sa formam o propozitie coreenta.Am inceput sa jucam “adevar sau provocare”…asa ca tampitii..

-Elena , adevar sau provocare ?A intrebat Raluca.

-Provocare.A spus Elena dand paharul cu wiscky pe gat.

-Te provoca sa vii cu mine si cu Paula la bara sis a incepem sa dansam pentru baietii nostrii.

-Nu vreau!Sa smiorcait ea.

Chiar in momentul acela niste fete care dansau atunci la bare au venit si s-au urcat peste noi.Atat i-a trebuit Elenei ca se urce la bara.

Melodia se numea :Put some sugar on me.

A intrat chitara si eu am fost socat ca dracu cand am vazut ca incepe sa isi fluture parul pe spate.

Am dat-o pe tarfa de pe mine si m-am apropiat de bara iubitei mele.

A inceput sa isi legane soldurile intr-o parte si in alta , apoi s-a apucat cu mana dreapta de bara, si a inceput sa mearga in jurul ei , cu pasi foarte sexy.Apoi ca s ama inebuneasca si mai mult s-a lasat in jos si apoi s-a ridicat in sus.Dar nu oricum.Intai si-a ridicat fundul iar apoi restul corpului.S-a prefacut ca scutura o sticla , si cu siguranta eram cel mai excitat barbat din acel club.In mod clar mie nu mi se parea o sticla.Doamne la ce ma gandesc?!?!

A inceput sa mearga spre marginea scenei miscandu-si soldurile intr-un mod seducator.Iar cand a ajuns la locul propus s-a pus in genuchi cu ei despartiti.Elena s-a uitat spre Paula spunand:"Nu fac asta singura"Paula doar a zambit si s-a indreptat pre o bara.

Fetele s-au adunat toate intr-un loc si am fost surprins sa vad ca Raluca se freaca de Elena , iar aceasta nu se impotriveste.Elena a apucat-o pe Raluca de solduri lasand-o jos.

Aproape ca m-am pierdut cand si-a desfacut picioarele.A inceput sa vina spre mine , ai a sarit de pe scena direct in bratele mele.S-a dat jos din bratele mele , doar ca sa inceapa sa se frece din ce in ce mai tare de penisul meu , facandu-ma sa gem.I-am putu simti zambetul in timp ce ma tortura in continuare.

Restul melodiei am sartat-o ori unde ajungeam .

-Ti-a palcut?A intrebat ea inocenta.

-Chiar vreis a vezi?Am ras eu.

-Cred ca nu aici.

Apoi am plecat imediat spre hotel deoarece maine dimineata plecam acasa.Imediat ce am ajuns in camera , ne-am schimbat de haine si ne-am culcat.


6 comments:

Doamne deci e crima Elena pe bune....chiar ca stie cum sa il pedepseasca pe Andrew :)))
imi place :X

 

ce tare e elena:)))
stie cum sa-l innebuneasca:))
sh andrew isi pierde mintile imediat:)))
ce mult imi place:))
astept nextu acum:))

 

that girl is so fucking crazy :)) ce sa mai :)) foarte tare :X pe knd nextul? :X:X

 

Mi se pare ca seamana orbitor de mult cu Ddn,dar l-ai adaptat bine...
Astept cu nerabdare urmatorul capitol!

 

Stiuc a seamana cu Ddn dar ma incercats a il fac eu si pur si simplu imi iesea la fel:))Xo xo Alma

 

acum pot sa zic: saracul Andrew, mai avea putin si isi pierdea mintile:))
imi place de Elena, se pricepe sa il innebuneasca pe Andrew:))

 

Trimiteți un comentariu