Capitolul 10 din fikul If is my life ...I will live it in my way

Capitolul 10

Nu mai vreau in club….

Perspectiva lui Andrew

Dimineata urmatoare , ma simteam excelent , o aveam langa mine pe cea mai buna prietena a mea care aseara mi-a devenit iubita si am bucuram ca sunt cu ea , si ca in sfarsit a aflat adevarul despre sentimentele mele.

Elena a cascat incet si s-a uitat in sus la mine.

-Buna dimineata!

-Buna dimineata , am spus eu sarutand-o pe frunte.

Ea doar si-a dat ochii peste cap si m-a tras pe mine deasupra ei.

-Doar atat poti sa faci?Ma intrebat cu o voce seducatore.

Vai frate vroiam atat de mult sa o sarut…stai doua secunde ..puteam sa o sarut fara nici un motiv.

Apoi ca sic and imi cazu fisa am sarutat-o dur si pasional pe buze.Limba ei imi mangaia buza de jos iar eu i-am dat aces direct in gura mea.Era atat de dulce , vai frate simteam ca sunt in Rai.Mana ei s-a dus pe spatele meu si mi-a ridicat incet tricoul.Eu am gemut tare iar Elena si-a dat capul pe spate dandu-mi o priveliste perfecta a sanilor.Am inceput sa o sarut pe gat , in jos doar ca sa ii desfac nasturii cu dintii.Ea a gemut cat a aputut de tare si asta ma inebunit.

-Acum nu ai fost cuminte, a spus ea urcandu-se peste mine.

-Ce os a faci?Am ras eu .O sa am pedepsesti?

-Exact!A spus ea.Dar nu acum…

-Cand?Am intrebat eu curios.

-Diseara.A spus ea simplu ridicandu-se de pe mine si ducandu-se spre baie.

Ok , Elena chiar stia cum sa ma inebuneasca de tot.Intai m-a excitat destul de mult incat sa am starnesca s ao doresc si mai mult , apoi ma lasa cu membrul pulsandu-mi in pantaloni si ca sa fie si mai si pleca in baie spunandu-mi ca o sa ma pedepseasca diseara.

Am auzit usa de la baie deschizandu-se dar nu mi-am luat privirea de la tavan.Elena bufni intr-un ras isteric.

-Ce e ?Am intrebat eu chicotind.

-Te-am excitat destul de mult nu e asa?A intrebat ea inca razand.

-Chiar vrei sa vezi?Am intrebat-o eu dandu-ma jos din pat , luandu-mi niste haine si indreptandu-ma spre baie.

-Ei bine daca te-am excitata acum….nu vreau sa ma gandesc ce os a fie diseara.

-Mai vedem noi…Am spus eu disparand in baie.

M-am imbracat cu hainele de seara trecuta sic and am iesit din baie am observat ca si Elena era imbracata cu hainele de seara trecuta.

-Mergem jos ?Am intrebat eu.

-Sigur!A spus Elena sarind din pat.

In timp ce coboram scarile am observat ca Elena nu era amchiata.Ce dracu’ doar toate fetele se machiaza nu?

-Hei tu nu te machiezi niciodata?Am intrebat-o eu.

Nup.Ai vrea sa ma machiez?A intrebat ea cu vocea usor speriata ca déjà a facut ceva gresit.Cat de prostuta era cateodata.

-Nu, tu esti frumoasa asa cum esti.I-am spus eu sarutand-o pe frunte.

Cand am ajuns la masa prietenilor nostril , le-am povestit aproape tot ce s-a intamplat aseara.Ei ne-au felicitat , si am continuat inca o zi , ultima noastra zi aici , dandu-ne pe schiuri si jucandu-ne cu zapada.

Cand se inserase Raluca ne intreba din nou:

-Ce facem in seara asta?

-Mergem in club , au spus Paula si Elena o data.

-Nu ami vreau in club…M-am smiorcait eu…

-Elena a facut fata aceea bosumflata careia nu ii puteam rezista dar tot am zis:

-Elena , NU!

-Bine , atunci o sa merg cu el , a spus fugind spre un om de pe strada.Am prins-o exact la jumatatea drumul si i-am soptit:

-Daca tu vrei sa amergem , mergem!Decat sa te vad cu un nenorocit prefer sa merg intr-un club in care sa ma torturezi.

Ma sarutat dulce pe buze si am inceput sa adancim sarutul apna cand prietenii nostril au strigat dupa noi:

-Luati-va o camera.Ne-am despartit buzele cu un geamat usor venind din partea Elenei si ne-am in dreptat spre hotel.

Asta avea sa fie o seara lunga….

5 comments:

Frumos....
Abia astept nextu...

 

hot rau...sa fact cam cald la mn in camera :))
imi place :X
abea astept cap urm :X
pwp:*

 

ce il mai "tortureaza" :)):))=)) :X

 

cred ca tortura reala de acum incepe, adica in club:x

 

Trimiteți un comentariu