Ok…..Deci provocarea mea este chiar aici(prima provocare cel putin) Sa scriu ce faza din Wide awake mi-a placut cel mai mult

Ok…..Deci provocarea mea este chiar aici(prima provocare cel putin)

Sa scriu ce faza din Wide awake mi-a placut cel mai mult

Ok…….Faza mea preferata din Wide awake a fost in capitolul 43 partea a doua.Felul in care Edward a incercat sa se lupte cu “adolescentul hormonal” a fost uimitor.Mi s-a parut foarte tare faza in care Edward tot se gandea …”Red Bella….White Bella….What the fuck?”Oo da si Bella i-a dat o lovitura sub cenutra=))A spus ceva de genul…”Ok Edward , sunt sigura ca dup ace merg la terapie , o sa fiu in stare sa ating orice alt barbat si el o sa fie binevoitor sa imi satisfaca nevoile”In momentul ala Edward mai avea putin si inebunea .Se tot gandea ca prostul…”Ce sa fac ?Ce sa fac?Sa i-o trag sau nu?”Apoi cand a auzit ce a zis Bella , mintea lui tot tipa “Fata mea !Fata mea!”Si fiti atenti faza tare cand citeam faza cu”fata lui”eu ziceam”Da bine e fata ta ia-o acasa si tragei-o ca nu mai are rabdare”=)).Pana la urma s-a hotarat sa i-o traga .cu greu s-a mai hotarat….si mintea lui tot zicea”Fata mea.Fata mea.”(Acum mintea nu mai tipa).Bella(inocenta)ca s ail inebuneasca si mai tare a inceput si ea sa zica:”Sunt fata ta”.La inebunit pa asta …indeajuns de mult incat sa ii dea un “unicorn”prin pantalni(dar din pacate nu s-a intamplat asa).Edward pe langa ca avea probleme cu scula(capitolele urmatoare) cred ca mai avea si probleme cu capul.Tot isi repeat in minte ceva de genul :”Toata a mea”.Ma bufnit rasul de nu ma mai opream.Pana la urma nu mai rezista cu lupta intre el si “adolescentul hormonal”si a inceput si el sa simta “placerea”pe care i-o oferea Bella.

A lipit-o pe asta de un perete si a ineput sa urle ca un obsedat sexual:”Harder!”(glumesc).El a zis “Harder!”Dar nu ca un obseat sexual.Acum el era plin de dorinta.=)).Bella ainceput s ail muste de umar.Nah ce vreti ii era si ei foame.=)).A dus-o pe asta pana in dulap=))sa scoata prezervativele si sa i-o traga.

Pana la urma cu chiu cu vai i-a tras-o si el era terminat iar ea era obosita.=))

In concluzie mi-a placut acest capitol deoarece eu i-au capitolele acestea foarte amuzante , felul in care ei vorbesc in timp ce si-o trag e super.Ma intreb oare cum pot sa si-o traga si sa vorbeasca tot odata.

Rad eu acum dar cand oi ajunge la capitolul inc are si-o trag Elena cu Andrew o sa imi stork totii creierii ca sa scriu acel capitol care se apropie cu pasi repezi.=))=)).

4 comments:

Ce parere aveti ?M-am descurcat?Xo xo Alma

 

vai....am ramas la cap 33 la wide awake...promit k vacanta asta sa.l citesc...hai k te.ai descurcat bn colega:D:X

 

:))
te-ai descurcat destul de bine:))
sh cincer sunt curioasa cum o sa scrii tu capitolul ala:)))

eu nu am citit ficul in romana..l-am citit in engleza:))

pot sa zic ca are mai mult farmec asa:))
nu mai pot de ras:))
fata mea fata mea :)))

 

:)):)):)) foarte tare =))):)))=))) ce idei de provocari mai am :))=)))):))))) si chiar sunt curioasa cum vei scrie cap ala :)):))=))

 

Trimiteți un comentariu