Imi indeplinesc prima porunca!!

So....prima mea porunk a fost sa.mi spun parerea despre ficul Almei!
deci....ficul ei e genial...(in vocabularul meu "genial"este un cuvant des folosit dar si folosit asupra unor lucrurisau persoane etc foarte tari..si dak e eu zic k e genial pai asa e si nu se compara cu alcv!).Imi place k rad super mult si asta e minunat,iar enru fiekre zambet p kre ficul mi.l aduce merita tot respectul.Imi place ca e o poveste de dragoste cu persoane simple,care ataca perfectiune(asa kred yo) si numai stiu ce sa zic....Faci o treaba suuuuper buna cu el si sper k dupa ce.l termin(sper k nu prea curand) sa continui cu altul caci ai ispiratie si asta e foarte bine si trebuie sa ne.o impartasesti!!!
so...succes si XoXO!!!
Semnat:Laura-Maria!

1 comments:

Bravo colega te-ai descurcat minunat!Multumesc mult!Xo xo Alma

 

Trimiteți un comentariu