Capitolul 1 "Esenta"!!!

Hey... aici gasiti capitolul 1 din "Esenta"!Enjoy!!!


CAPITOLUL 1-NORMALITATE
Iar se intampla!!In fiecare seara,chiar zi si dimineata, de fiecare data aceleasi motice.Incerc sa le ignor dar nu pot.Sunt prea puternice.Nu cred ca o sa adorm in seara asta.Oricum....nu prea curand.Si se presupune ca maine ar trebui sa fiu perfect treaza...prima zi din ultimul an de liceu.Dar se pare ca o sa trebuiasca sa folosesc din nou o tona de make-up ca sa nu mi se vada minunatele mele cearcane.Macar o a ma refugiez printre colegi,rasetele si povestirile lor si fericirea lor.Poate asa o sa uit pentru moment de viata mea de acasa....poate!
Am adormit in sfarsit.Si dusa am fost,pana....:
-AUUUUU!!!!!
Mam sculat si mam ridicat in picioare speriata.Era doar Mike...
-Scuze dar am fost nevoit sa fac asta!!!!Trebuia sa fim deja la liceu!!!
-Nu-i nimic!!!!Dar nu tebuia s-o faci asa dur....
-Nu mi-ai dat alta solutie Mey-Bella!!!Ma chinui de aproape o ora sa te trezesc!!!Mama ta a zis sa te las sa dormi in continuare ca te trezesti singura,dar am vazut cat de vrednica esti!!Ai intarziat la prima zi de liceu din ultimul tau an!!!
-Hahaha!!!!Vrei sa spui ca noi am intarziat!!!!Marog...cat e ceasu?!
-Noua si un sfert!!!
-OMG!!!!GLUMESTI!?Trebuia sa fi fost la opt jumate la scoala!!!!O nu...nu nu nu!!!Nu mie!!!De ce nu mi-ai dat palma mai devreme?!?!
-Nu vroiam sa te scol....iar s-au....!?!?
Mike Edward Mekenzie era cel mai bun prieten al meu.Il stiu de cand aveam 3 ani.Amandoi aveam aceeasi varsta.Mike e nascut pe 18 mai iar eu pe 20 august.Am copilarit impreuna,am facut nazbati impreuna,am mers la aceeasi gradinita,apoi scoala si in cele din urma acelasi liceu.Imi amintesc si acum cand sau certat familiile noastre ,pe cand aveam 8 ani si am fugit impreuna.Ne-au cautat disperati.Credeau ca ne-a rapit cineva.Cat ne-au mai certat cand ne-au gasit.Totusi in ciuda pedepsei eram fericiti ca reusisem sa ne impacam familiile.Mereu am fost ca niste superieroi.Noi puteam face orice.Mi-a fost mereu alaturi la bine si la rau.Ma cunoaste ca nimeni altul si eu la fel pe el.
-Nu iar...din nou!!!!
-Nu stiu cum o sa faci fata scoli daca tu esti mereu obosita!!!
-E cum?!!?Usor....pe langa drum pe langa gard,tine-ma Doamne sa nu cad!!!
Si-a dat ochii peste cap.Stiam ca n-o sa se dea batut.
-Tu te-ai uitat de curand in oglinda!?!Arati oribil!!!Cearcanele alea sunt din ce in ce mai mari...si mai urate..
Cum ziceam.Nu a terminat.
-M-am uitat!!!Stai linistit se rezolva cu o tona de make-up.
-Esti incredibila!!!!
-Mereu sunt!!!!E ceva normal!!!!
Iam scos limba si m-am ridicat din pat indreptandu-ma catre baie sa ma schimb d pijamale....de asa zisele mele pijamale:o pereche de chiloti si un maieu.
-Da vad ca te grabesti!!!!mia zis in timp ce zambea.
M-am intors catre el i-am scos limba iar.Mi-am continuat drumul pana la baie zambind zandindu-ma la zambetul lui dulce.
M-am imbracat,m-am fardat mi-am luat ghiozdanul si am plecat.Am ajuns cu o ora si jumatate intarziere la liceu si tocmai cand sa intram in clasa dirigintele iesea.
-Mckenzie?Hall?La ora asta se vine?
-Ne scuzati!!!Am uitat la ce ora trebuie sa venim!a raspuns Mike.
-Promitem ca nu o sa mai intample!am adaugat si eu.
-Sper!!Acum treceti in clasa ce mai stati?!Cred ca a veti multe de povestit colegilor.
Ne-a zambit si a plecat.Eu m-am indreptat spre grupul de fete cu care stau iar Mike spre prietenii lui.
-Hey!!!am zis cand am ajuns langa fete destul de vesela.
-Buna!zise Ann.
-Hello!!!zise Helen.
-Ciao!!!raspunse Anny.
-Deci ce faceti?!?le-am intrebat entuziasmata si curioasa.
-Bine!Tocmai le spuneam fetelor ca atunci cand eram bebelusi si ne gandeam si noi la iubire unii se gandeau la ceva mai jos...
Ann....raspunse ca de obicei pentru toate.
-Buna asta!!Mi-a placut!!!!Am adaugat razanad.
-Nu nu!!!Nu la ceva mai jos....la ceva mult,mult mai jos!!!!zise Helen.
-Vorbesti de parca iubirea s-ar afla in minte sau ceva de genul asta!!!i-am zis eu.
-Iubirea sta in inima!!!!zise Anny plina de pasiune.
-Nu nu!!!insista Helen.
-A nu zau?!?!?Sta in gura si cand numai ai nevoie de ea o scuipi nu!?!i-am replicat din nou eu.
In momentul urmator am izbucnit toate in ras si am continuat sa povestim fiecare ce-a facut in vacanta,despre noul an si despre viitor pana cand am plecat fiecare spre casa ei.A trebuit sa-l astept pe Mike care era cu iubitica lui Rose.Era cu ea din primul an de liceu.La inceput nu a placut-o.Era opusul lui:populara,gen barbie girl.S-a tinut dupa el cateva luni pana ce Mike a cedat.Se pare ca lucrurile opuse se atrag....din pacate.
Cand a ajuns nu era prea fericit.
-Oho.....vrajitoarea a lovit din nou!!!!am zis soptind.
-Termina Mey!!!!Nu e amuzant!!
Ne-am uitat unul la altul si am inceput sa radem.
Cand am ajuns acasa pur si simplu am salutat familia si m-am pus in pat si am adormit pe loc fara sa ma mai schimb sau sa mananc,fara vise.Asa zi mereu as vrea sa am.Ai mei nu s-au mai certat,sau cel putin eu nu am mai auzit iar prima zi de scoala n-a fost chiar asa de rea ca altele.

0 comments:

Trimiteți un comentariu