Scorpie la orizon

Capitolul 7

PARTEA 1

Perspectiva Elenei

Nu puteam sa cred ce imi vedau ochii.Rebeca sarutandu-se cu Sebastian in fata tuturor de pe partie.

-What the fuck?!?!Am tipat toti o data.

Cand Rebeca ne vazu se dadu la o parte de ep Sebastian , venind spre Andrew.Ma gandeam ca Andrew s-a simtit putin prost cand a vazut-o pe Rebeca sarutandu-se tocmai cu varul sau , asa ca m-am pus in fata lui.

-NU TE ATINGI DE EL!Am marait eu .

-Pe bune?Spuse Rebeca luandu-ma de umeri si aruncandu-ma la pamant.

-Elena esti bine?M-a intrebat Andrew ajutandu-ma sa ma ridic.

-Sunt ok…dar nu cred ca Rebeca va mai fi bine mult timp.Daca imi infig mainile in extensile ei de tarfulita o sa ramana chiala.Iti jur ca daca te mai raneste o data…

-Shh…spuse el punandu-mi un deget peste buze.Ea nu ma mai poate rani.Nu imi pasa de ea , nu imi pasa daca ea se raneste , …..ma poate rani intr-un singur fel….dar nu il stie…deci…

S-a intors cu fata la Rebeca sip e fata ei se citea victoria.

-Andrew , nu e ceea ce crezi sau ceea ce pare!

-Scuteste-ma Rebeca!A tipat Sebastian apropiindu-se de noi.

-Andrew , Rebeca se foloseste de tine…niciodat nu te – a placut.

-Sebastian taci din gura!A urlat Rebeca intorcandu-se spre Sebastian.

-Nu tac , Rebeca !Nu mai tac !Andrew trebuie sa stie adevarul!

-Seby , stiu adevarul.A spus Andrew politicos.

-Am stiut tot timpul planul ei si totusi nu ti-am spus nimic , imi pare atat de rau…Spuse Sebastian.

-Esti iertat !A spus Andrew .Ce ar fi sa te alaturi grupului?Il intreba.

-Nu!Mai bine ma duc acasa.

-E alegera ta !A spus Andrew.

Ma uitam la Sebastian care se indeparteaza usor , pana cand a disparut de tot.

-Rebeca….A spus Andrew.

-Andrew….spuse ea venind spre el incercand s ail i-a in brate.

In schimb el i-a prins mana din reflex si i-a aruncat-o al pamanat.

-Ne despartim!

-NU!Urla Rebeca .NU!NU!NU!NU!

Parea nebuna!Se prinsese cu mainile de cap si se lasa incet in jos.Se pare ca nu ii placea sa piarda.

-Sa mergem .Spuse Andrew venind si punandu-si o man ape talia mea.

Ne-am indepartat incet si ne-am speriat cand Rebeca a inceput sa tipe.

-E NUMAI VINA TA ELENA!Spuse ea venind la mine si apucandu-ma de par.

-Ok , asta ia-ti adio de al extensile tale ,Berbie!Am spus asta mi-am bagat mainile in parul ei strans si am tras-o in jos pana cand am ramas cu parul ei in mana.

-Ti-am zis sa nu te pui cu mine acum mult timp!Sunt destul de periculoasa .

Andrew se uita socat la mine.I-am aruncat extensile lui Barie pe jos si am uitam la ea cum si le strange disperata.S-a ridicat in picioare si a plecat tipand:

-O SA MAI AUZI DE MINE , ELENA!ITI JUR!

M-am intors cu fata la prietenii mei care acum ma aplaudau.

-Andrew ?Esti ok?Am intrebat uitandu-ma la el.Esti suparat ca ma laat-o cheala?

-Ma bucur ca esti ok.A spus el lunadu-ma in brate .

S-a uiatat fix in ochi mei si a facut ceva la care chiar nu am asteptam.Ma sarutat atat de dulce si de suav.Dintr-un sarut dulce si suav s-a transformat intr-un-unul dur si pasional.Oare ce se intampla cu el?In fine nu imi pasa.Mainile mele su-au dus direct in parul lui , iar mainile lui imi mangaiau obrajii.Prietenii nostril au inceput sa aplaude si sa fluiere.

Am inceput sa radem de ceea ce tocmai am facut.

-Asta pentru ce a fost?L-am intrebat eu razand.

-Pentru curajul tau.Spuse el simplu .Stii ce imi venea sa spun cand am vazut-o pe Rebeca?

-Scorpie la orizont!Am spus toti odata si am inceput sa radem.

Ne-am indreptat spre prietenii nostril si am inceput sa ne jucam cu zapada , se ne trantim unii peste altii , sa ne dam cu schiurile si chestii din astea.

ASTA ESTE PARTEA INTAI DIN CAPITOLUL 7 PARTEA A DOUA VA URMA….:))Xo xo Alma

5 comments:

a fost farte tare capitolul asta:))
"Scorpie la orizont!!!":))
cand termini partea a doua?:D XOXO

 

tare faza cu extensiile..... =)) am crezut ca mor de ras :))

 

superb :X:X abia astept partea a doua :X:X ce mi-a placut ce i-a facut Elena Rebecai :)):)) asa ii trb dak e o javra ;) :X:X

 

doamne cat de tare!!
mi-a placut cand a luat-o Elena de par pe Rebeca a fost fenomenal :X:X :))
Si sarutul nu am cuvinte :X:X
Sau faza cu "SCORPIE LA ORIZON!" a fost tare :X
astpet a doua parte :X
pwp :*

 

se pare k am nimerit-o cu barbie :))) foarte foarte tare capitolul st curioasaaa

 

Trimiteți un comentariu