Partea a doua din fikul If is my life....I will live it in my way...

Capitolul 7

Partea a doua

In club

Perspectiva lui Andrew

Ne-am jucat toata ziua prin zapada , si eu eram foarte fericit ca scapasem de Rebeca.Cand am observat ca eram singurii care ne mai jucam am hotarat sa plecam deoarece unu lumea se speria de noi daca ne vedea si doi pentru ca déjà se inserase.

Eu imi sprijineam mana de umarul Elenei si mergeam linistiti pe strada.Pur si simplu nu imi puteam tine mainile acasa.Vroiam sa o ating…

-Hei ce vreti sa facem in seara asta?Intreba Raluca.

-In club!Striga Elena entuziasmata.

-Ok.Am spus eu sarutand-o pe frunte.

Cand am ajuns inapoi la hotel am intrat in camera noastra si am inceput sa scotocim prin dulap dupa niste haine.

-Am gasit!Striga ea aruncand niste haine pe pat .

-Ok….acum am ajuti sip e mine te rog?M-am milogit eu.

-Sigur!

M-am asezat pe pat si am vazut ca in mai putin de 60 de secunde Elena scoate o pereche de blugi . un tricou alb si o geaca de piele.

-Ei bine?Ce spui?

-Perfecte.

-Ma bucur ca iti plac.A spus Elena disparand in baie.A iesit dupa exact 10 minute(in care si eu m-am imbracat) imbracata intr-o pereche de pantaloni negri foarte stramti , un maieu argintiu cu sclipici care sigur iesea in evidenta si niste expatrile albe.

-Si la frigul care este afara tu vreis a isi imbracata asa?Am ras eu.

-Ei bine mi-am luat si paltonul cu mine , spuse ea scotand de pe umeras paltonul ei gri.

-Waw tu chiar te-ai gandit la toate?

-Da ….cred….a raspuns Elena simplu.

Tarr.Tarr.Sunasera telefoanele noastre in acelasi timp …Erau doua mesaje.

-“NU RUPETI TABLIA PATULUI”?!?!Am spus amandoi o data.

-Ce dracu ‘ prietenii nostril cred ca totul se rezuma la sex?Intreba Elena.

-Se pare ca da.Hei ar trebuii sa coboram nu crezi?

-Da sigur.

Ne-am luat lucrurile si am coborat , pentru ai intalni pe prietenii nostril care ne asteptau.

Am mers in liniste spre club razand si spunand bancuri.Cand am ajuns aici totul era plin.Am inceput sa dansam si sa cantam.Eu m-am indreptat spre bar.

-O cola va rog , am spus eu uitandu-am la Elena care state ape o canapea vorbind cu Paula.

Barmanul mi-a pus Cola in fata spunand.

-Ce bucatica.Aratand spre Elena.Pare numai buna sa ii fie trasa .Frate e cu tine?

-Da de ce?

-Mi-o imprumuti cateva ore?Sa ne jucam?

-You suck…I-am spus si am plecat .Nu imi placea cand barbatii se uiatu si vorbeau despre Elena ca despre o bucata de carne.Deodata a inceput melodia mea preferata Petey Pablo- Show me dat body u got.Iubeam melodia asta si mi-as fi dorit sa...

-Hei , Elena dansezi cu mine?Am intreabat-o eu.

-Esti sigur?Intreba ea ridicand o spranceana.

-Oh ...de ce nu?

Am luat-o de mana si am dus-o fix in mijlocul ringului de dans.Am inceput sa dansam incet ca si toti ceilalti pana cand sa ne dam seama ca ne apropiam din ce in ce mai mult.

-Te bagi?Intreba Elena.

Stiam ce vroia.Vroia sa danseze cu mine ca in cartier.Fata asta chiar stia cum sa ma inebuneasca.

Nu am spus nimic , am luat-o de solduri si am trantit-o puternic de mine.Asta cu siguranta insemna un DA.

Si-a mai impins o data fundul in mine si mai puternic ,ca apoi sa se intoarca cu fata la mine pentru ami da geaca jos.S-a dus in spatele meu si eu am apucat-o de solduri lipind-o de mine .Ea doar a ras spunandu-mi:

-Doar atat poti sa faci?

Am luat-o din nou in fata , ea intorcandu-se cu spatele si impingandu-si din nou fundul in mine doar ca de data asta si eu mi-am impins soldurile spre ea.Pur si simplu ma inebunea.

Perspectiva Paulei

NU O SA O FACA NU O SA….O NU A FACUT-O.I-a intins mainile in sus si s-a lasat usor in jos pe ea atingandu-I fiecare parte a corpului.Ea era acum cu fata la el impingandu-si soldurile in el iar el a facut al fel.Mai aveau un pic si si-o trageau in club.OMFG!!!!

Perspectiva lui Andrew

Ma simteam atat de bine , dar s-a terminat prea repede , melodia s-a terminat iar eu si Elena am sfarsit dansul razand si asezandu-ne la masa noastra.

Sera a trecut repede dar ne-am intors la hotel pe la 00 :45 pentru a dormi putin , sa fim odihniti pentru ziua de maine.

Cand ne-am bagat in pat Elena mi-a soptit.

-A fost distractiv.

-Si mie mi-a placut , i-am spus sarutand-o pe frunte chiar inainte ca ea sa adoarma imediat.

3 comments:

misto :X:X si imi place dansul :D pe knd nextul? :X:X:X:X:X

 

wow.......tare.... tare dans, tari miscari shy tari mesaje..... shy de aici delirez. :D e grozav...... de abia ajtept continuarea.......

 

oo daaa un dans soper..."murdar" piot sa zik :))) dar mi-a placut cum il inebunea pe Andrew :))
pune rpd cap urm ca mor aiki de nerbdare:X:X:X
pwp :*

 

Trimiteți un comentariu