Primele clipe la munte

Capitolul 5

Perspectiva lui Andrew

-Nimic … Hai sa mergem , hotelul nu e foarte departe.

Am mers pe un drum pe jos aproape o ora , pana cand sa ajungem la o cabana destul de izolata in apropierea unui munte.

Noi toti gafaiam , din cauza ca obosisem cu atatea bagaje in maini si pentru ca eram destul de obositi.

-Nu foarte departe?A intrebat Elena sarcastica.

-Ei am mintit si eu ce vrei?Nu m-am putut abtine.

Am mers incet spre receptie unde o domnisoara blonda imi facea ochi dulci.

-Pot sa te ajut cu ceva , iubire….?Adica domnule?

Stefan i-a spus despre ce era vorba si blondina a inceput sa caute ceva prin calculator.

-Aaa da…Am gasit.Stefan si Raluca camera 34 , Paula si Cosmin camera 35 si Elena cu Andrew camera 36.

Ramasesem socat , cum?!Sa stau cu “sora mea” in acelasi pat?!?!Rebeca m-ar castra daca ar afla , dar stai putin…..Ea nu e aici cu mine si nici nu are de unde sa aflu .Asa ca am tot dreptul sa fac ceea ce vreau.Iar adevarul era ca nu am dormit niciodata cu Elena in acelasi pat , si chiar eram curios sa vad cum este.

-Esti ok?Am intrebat-o pe Elena care se uita in gol in spre blondina.

-Da.Tu?Daca nu vrei sa stai in camera cu mine e ok…

-Hai sunt ok asa.Am spus punandu-mi palma pe obrazul ei mangaind-o.

Ce dracu’ fac?Trebuie sa ma opresc ,trebuie sa ma oprescu….dar nu vreau sa ma opresc.Ce dracu’se intampla cu mine?Pielea ei era foarte fina si calda.

Elena se uita la mine usor socata , ca sic and ar spune “ce faci?in fine nu conteaza…continua”.

-Baieti ar trebuii sa mergem in camerele noastre e destul de tarziu.A strigat Raluca dupa noi.

-Ok.A spus Elena , luand cheia de la camera indreptandu-se spre grupul nostru.

Eu eram inca confuz pentru ceea ca facusem.Stateam ca idiotul si inca mi-o imaginam pe Elena zambindu-mi.O frate ce s-a intamplat cu mine?

-Andrew , ai de gand sa vii sau dormi la receptie in seara asta?Intreba Stefan in gluma.

-Vin acum.Am spus , in timp ce mergeam spre prietenii mei.

Fetele au luat-o inainte palavragind ceva despre nu stiu ce partie de schi , pe care urma sa o vizitam maine.

Cosmin m-a tras deodata inapoi , punandu-mi ceva in mana.

-O sa ai nevoie de asta , spuse el razand.

Cand mi-am deschis palma eram de-a dreptul socat.

-Un prezervativ?Am intrebat eu punandui-l inapoi in mana.

-Frate o sorbi din priviri pe Elena , spuse Stefan.

-Sunt cu Rebeca.I-am spus eu precaut.Si in plus Elena e ca si sora mea.

-Doar gandeste-te ok?Gandeste-te la posibilitatile pe care le ai…Elena sau Rebeca.Stiiai de la inceput ca Rebeca e o rasfatata si ca….

-Ajunge , i-am taiat-o eu.O sa ma gandesc.Am spus asta si am luat-o inainte lasandu-I pe baieti in urma.Am ajuns-o repede pe Elena punandu-mi un brat peste umarul ei.

-Mergem?M-a intrebat ea zambind.Mor de somn.

-Sigur , i-am spus raspunzandu-i la zambet.

Ne-am urcat in lift , care era super aglomerat .Elena statea cu spatele lipit de mine din cauza aglomeratiei.

Usile liftului s-au deschis cu un zgomot silentios.Am coborat incet si ne-am strans toti intr-un loc micut.

-Ok , acum ce?Intrebara fetele.

-Ne impartim in 3 echipe si ne cautam camerele.Am inceput eu sa rad.

-Ok , atunci noapte buna . Au spus ei toti.

-Noapte buna . Am raspuns eu si cu Elena.

Am inceput sa ne cautam camera in timp ce numaram .23…24…25…36.

-Am gasit-o .Am strigat noi batand palma.

Am intrat incet si am inceput sa despachetam , ei bine unii dintre noi.Cand m-am intors am vazut-o pe Elena care se trantise in mijlocul patului si adormita déjà .Mi-am despachetat bagajul si am incercat sa o scol un pic pe somnoroasa.

-Elena , hai sa te schimbi de hainele astea.

S-a sculat incet fara sa spuna un cuvant si-a luat o camasa din bagaj si s-a incuiat in baie.Cat timp ea a stat acol eu m-am imbracat in niste haine mai comode cum ar fi pijamale.

Cand a iesit din baie Elena arata minunat , nu imi puteam da seama cum de nu am observat pana acum.Purta o camasa galbena acum , care ii punea in evidenta culoarea pielii.

-Putem vorbi putin?Am intrebat-o un pic emotionat .

-Sigur .A spus ea asezandu-se pe pat langa mine.

-Mi-a placut felul in care te-ai purtat cu mine azi , zambesti esti plina de viata ai chef sa faci lucruri nebunesti , este ca….pe vremuri…

-Stiu .Spuse ea usor trista.Si mie imi e dor de acele vremuri dar nu putem fi asa cum am fost azi.

-De ce?Am intrabat eu apropiindu-ma usor de ea.

-Pentru ca nu este correct fata de Rebeca si fata de noi doi.

Ok…mi-a placut felul in care ea a spus “noi doi”.

-Trebuie sa existe o cala.Lasa-ma sa o vad pe adevarata Elena Gilbert vacanta asta te rog.

-Ok . Spuse ea simplu.Dar nu stiu daca o sa iti placa de ea.

-Decat cea tacuta si suparata prefer oricum , i-am spus luand-o in brate.Hai sa mergem la culcare acum .

-Pe ce parte?A intrebat ea.

-Stanga .Asta bineinteles daca nu vrei tu sa stai pe parte a stanga, am spus eu precaut.

-Prefer dreapta , a spus ea razand si s-a bagat sub patura .

Am facut si eu la fel , si am adormit fara sa visez ceva.

Perspectiva Ralucai

Dimineata cand m-am trezit adica la pranz am observat ca Stefan si Cosmin se trezisera déjà pentru ca Stefan nu era in pat si cand am mers la Paula , Cosmin nu era acolo.M-am uitat la ceas care indica ora 11:23 Ok am dormit cam mult…Dar dupa noapte pe acre am petrecut-o cu Stefan era de asteptat.

M-am asezat pe pat al Paula in timp ce ea se schimba.

-Hei , hai sa margem sa vedem daca Elena si Andrew s-au trezit.

Am mers incet pe hol …sic and am intrat in camera lor ..

BOOM!BOOM!BOOM!

Dormeau imbratisati , What the fuck?!?!Elena state ape pieptul lui Andrew , iar el era cu o mana imbratisand-o pe ea.

Nu m-am putut abtine , am inceput sa rad in hohote.

Perspectiva Elenei

Iar am auzit rasete isterice as putea spune din pareta Ralucai si ale Paulei.M-am uitat la ele cu o fata acre spunea “ce dracu’ vreti”.Ele doar au aratat cu degetul spre mine .

Cand deodata ma trezesc si observ ca dormeam pe pieptul lui Andrew .La dracu’ aratam ca intr-o noaptea dupa sex.M-am uitat in sus la Andrew care a inceput sa chicoteasca si am inceput sa il urmez.Ne-am ridicat amandoi acum in rasete isterice si le-am replicat celor doua:

-Buna dimineata si voua!

-Foarte buna pentru unii dintre noi , a spus Paula indicand cu capul spre mine si spre Andrew.Acum plecam va lasam singuri , uuuu uuu uuu uuu.Au inceput ele sa rada din nou dup ace au inchis usa.

M-am uitat la Andrew si ma bufnit din nou rasul.

OK INCEPE PARTEA A DOUA A ACESTUI CAPITOL DIN PERSPECTIVA REBECAI(PENTRU A AFLA CATE CEVA DESPRE EA)Xo xo Alma.

Intre timp , inapoi la usa casei lui Andrew…

Perspectiva Rebecai

Of , Doamne…oare de ce boul asta nu raspunde odata la usa asta tampita?Mai bine ii trimit un mesaj…”Unde esti puisor?Te-am cautat peste tot…”Si i-am trimis mesajul .Lam cautat pe dracu’.Aveam nevoie doar sa ma folosesc de el , aveam nevoie de banii lui si aveam nevoie sa mi-o traga el e singura mea cucerire care nu mi-a traso si trebuie sa fac cumva ca el sa mi-o traga.Mai bine imi sun adevaratul iubit sa mergem cateva zile la munte…

Tarr.Tarr.

-Sebastian?Ne vedem la mine acasa in 2 ore.Fa-ti bagajele plecam la munte.

-Ok….Dar Andrew ce va zice?

-Nu e acasa.Si ce iti pasa?Nu ti-a pasat nici ca este varul tau si ma folosesc de el asa ca nu trebuie sa iti pese nici acum.

-Ai dreptate.

-Stiu.Mereu am dreptate.Ne vedem la mine acasa pa pa.

-Pa.

9 comments:

:)))
nu mai pot de ras:))
ce persoana poate fi si rebeca asta:)))=))
sunt sigura ca se duc tot acolo:)))

 

:Duiiirebeca pleak la munte...abia astept continuarea:D:X

 

asta va lasa urme =)) shy deja o urasc shy mai mult pe Rebeca, ce scorpie, dar ma abat de la subiect... e grozav cap ALma, sti cail ador ! :X

 

Ihh,Rebbeca e...pur si simplu...mai bine lasa...

Oricum,dak se intalnesc la munte,ei bine,aia va fi distractie!

scrii super!bravo!spor la scris!

 

Mersi mult!Xo xo Alma

 
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
 

Ih ce scorpie e Rebeca ....pe bune deabea astept sa vad ce se intampla daca se duc si ei in acelasi loc la munte muhahaha :))
imi place rau cum scrii Alma bv :*
astept urm cap :X
pwp :*

 

waw ce tare e...deabea astept continuarea:X

 

sclifosita barbie..:)))))

 

Trimiteți un comentariu