Capitolul 13 din fikul If is my life...I will live it in my way...INTERZIS MINORILOR!!!!!!Dar daca cititi sa nu ziceti ca nu v-am anuntat...

Ok....cred...ca mi-am facut 7 dusuri pana cand am terminat capitolul....nu e foarte erotic dar eu m-am gandit ca este bunicel....Nici foarte descris nici descris deloc.E tocmai bine dupa parerea mea.Mie una nu prea mi-a palcut cum a iesit , dar astept parereile voastre.Xo xo Alma.
Capitolul 13
Cadoul de Craciun
Perspectiva lui Andrew
Am intrat in apartament obositi rupti , ne-am schimbat in niste haine commode cum ar fi pijamale si eu m-am asezat la calculator in timp ce Elena se uita la televizor.
Era o stire despre un anumit Taylor Lautner si Elena a venit imediat in spatele meu sprijinindu-se de spatarul scaunului.
-Ce bine arata…Suspina ea.
La dracu’!Nu stiu ce vedea atat de atragator la tampitul acela.Am luat-o din spatele scaunului si am asezat-o in bratele mele.
-Ok…ce a fost asta?A intrebat ea razand.
-Daca el arata bine…am spus eu frecandu-mi usor nasul de al ei….Eu cum arat?
-Tu…nici macar nu te poti compara cu Tay…arati de mii de ori mai bine decat el.
Atat imi trebuia ca sa o sarut cu toata pasiunea pe care o simteam pentru ea.
Ma gandeam acum cam care este granita in a face dragoste si a face sex.Fetei mele nu ii trebuia cineva care sa i-o traga , ea avea nevoie de…
-Am nevoie de tine…A soptit ea.
Ne-am ridicat incet de pe scaun si am mers pe pat unde eu eram deasupra ei.
Ea mi-a dat usor tricoul jos , in timp ce eu ii mangaiam coapsa peste micul articol de imbacaminte acesta fiind mica ei camasa de noapte.
Elena mi-a luat mana si a bagat-o sub camasa.Mi-a dat usor pantalonii jos si eu reusisem sa ii desfan camasa cu dintii.
-Andrew…A gemut ea.
Am apucat-o de talie , punand-o pe ea deasupra mea .
Elena si-a infipt mainile in parul meu tragandu-ma si mai aproape de ea.Frate ma inebunea.Stiu , stiu , imi pierd foarte usor mintile.Dar e pur si simplu fenomenala.Am inceput sa o sarut pe gat , in joss pre sanii ei frumosi.Elena si-a lasat capul pe spate , iar apoi eu eram din nou deasupra ei.
Am sarutat-o si ami joss pre stomacul ei iar apoi pe picioarele ei frumoase.
Ea a gemut din nou inebunindu-ma.M-am dus spre guraei pentru a o saruta.Si chiar acolo si atunci mi-am dat seama de diferentele dintre a face sex si a face dragoste.Cand faceai dragoste , sentimentele care te dominau erau iubirea si dorinta.Iar cand faceai sex era numai senzatia ca vrei sa i-o tragi si gata.Fta mea si-a impletit degetele cu ale mele.Liba ei intra usor in gura mea mangaind-o si a fost randul meu sa gem tare in gatul ei. I-am dat incet chiloteii jos in timp ce ea mi-a dat boxerii jos.
Mia-m folosit “cadoul”bineinteles in timp ce Elena gemea tare sub mine.Era prima data cand faceam dragoste cu cineva.Si eram bucuros ca imi pierdusem virginitatea cu ea.Pentru ca pur si simplu o iubeam.Elena s-a prins cu mana de tablia patului si a incercat sa s etina strans dar nu stiam din ce motiv.I-am luat mana si am tinut-o in mana mea , iara poi , deodata ea si-a dus mainile in parul meu si la tras tare mai aproape.
Perspectiva Elenei
Ok….deci cred ca au fost vreo cinci runde de dragoste pana cand sa ne potolim….putin….
Acum stateam cu o cana de ceai in bratele lui Andrew in fata televizorului si radeam incet amintindu-ne acele clipe minunate.
-De ce te-ai agatat de tablia patului?Spuse el razand.
-Pentru a nu iti rupe parul de tot…Am ras eu mai are…O sa ai nevoie de el…mai tarziu …am spus band inca o gura de ceai.
Nu am observat ca s-a facut dimineata si trebuia sa plecam la parintii nostrii acasa pentru a petrece prima zi de Craciun…
-Crezi ca ar trbuii sa mergem?A intrebat Andrew usor suparat ca plecam , inapoi fiecare la casa lui pentru un weekend.
-Daca vrem ca mama ta sa nu te castreze …da….mai am nevoie de tine ….ca sa…iti dovedesc ca nu esti domn …Am ras eu…
Ne-am imbracat cu hainele de seara trecuta si am mers pana in bucatarie pentru a lasa canile de ceai , apoi am coborat in liniste scarile.O sa fie un weekend al dracului’ de lung.

6 comments:

o doamne la mn in camera s-a facut cam cald sa stii :)))
deci imi place cum ai descris bravo X:X:X:
vreau urm cap :X:X
pwp :*

 

ti-a iesit foarte bine :) :X si ai ales sa descri foarte frumos adik nici prea detaliat, dar nici deloc :X:X felicitari :X:X pe cand cap urmator? :X:X:X

 

mi-a placut..
ai dreptate..nu ai desccris nici prea detaliat nici prea putin..:)
si mi s-a facut sh cald:)))

 

Mersi mult:-*Xo xo Alma

 

nici prea detaliat nici prea putin....capitolul urmator?

 

Trimiteți un comentariu