Bun…aici aveti provacarea mea numarul doi . Sa scriu ce parere am despre Esenta

Bun…aici aveti provacarea mea numarul doi .

Sa scriu ce parere am despre Esenta

Bun…..deci parerea me despre Esenta…Este ca imi place extreme de mult:X:X:X:X.Exprimi viata unei adolescente normale , in termini sim pli , pe care chiar si cel mai prost om de pe Pamant i-ar intelege.Exact cum povestesti tu Esenta se intampla aproape si in viata reala.Fetele de la scoala care sunt pline de “OMG-uri , LOL-uri “ si chestii din astea gasesti pe oriunde ai merge.Scrii foarte bine si scrii faze care chiar se intampla in realitatea asta in care noi traim .Incercarile prin care trece personajul tau sunt amuzante sip line de viata asa cum esti sit u de alt fel.Folosesti chestii banale si le transformi in chestii amuzante ceea ce imi place.(Mi-as dori ca si fikul meu sa fie la fel de bun ca si al tau)

In concluzie imi place enorm de mult:X:X:X:X:X:X:X.

Xo xo Alma

2 comments:

Cum m-am descurcat?Xo xo Alma

 

teai descurcat foarte bine:D:X>:D<:*
mersi mult:D:X
ah....ficul tau e la fel d bun k al meu:D:X:*

 

Trimiteți un comentariu