Capitolul 12 din fikul If is my life...I will live it in my way...

Capitolul 12
Cred ca glumesti….
Perspectiva Elenei
Dimineata urmatoare ceasul a sunat la 3:30 .Andrew l-a oprit somnoros si s-a intors pe cealalta parte.La ora patru trebuia sa plecam de la hotel , pentru a ajunge la cinci in gar.Iar trenul il aveam la 5:30.M-am ridicat in fund , si deodata mi s-a invartit tot capul.Mi-am amintit ca luasem niste pastille pentru durere de cap cu mine de acasa….a asteptam sa ne imbatam si sa avem nevoie de ele….
Andrew s-a trezit usor si s-a asezat incet langa mine.
-Buna dimineata!A spus el sarutandu-ma usor pe buze.
-Hey!
M-am indreptat spre geanta , am scos pastilele am luat una si i-am dat si lui Andrew una.
-Cum de te gandesti tu la toate?A intrebat el ridicandu-se si incepand sa arunce hainele in bagaje.
Dupa ce a terminat ne-am imbracat repede si am coborat scarile in liniste deplina.
Prietenii nostrii aveau fete de oameni distrusi care se sprijineau de bagajele lor.
Le-am aruncat toata cutia de pastile si ei le-au luat cu placere.
*
Am ajuns la gara repede si ne-am asezat la o masa sa bem o cafea.
-Bai…deci nu se poate sa dormim numai doua ore!Se avita Raluca.
-Ba uite ca se poate…Am spus eu cascand incet.
Un chelner venise spre noi uitandu-se insistent la Andrew.
-Pot sa iti aduc ceva , frumosule?Intreba el apropiindu-se de Andrew din ce inc e mai mult.
-6 cafele tari te rog!Spuse Andrew diplomat.
Noi abea ne mai inabuseam rasetele.Chelnerul a plecat si noi nu mai puteam de ras.Radeam isteric la 5 dimineata.Adevarul e ca durerea de cap ne trecuse.
-Ok….asta e foarte tare , amice , noi abea ametim fetele si tu ametesti si barbati....Spuse Cosmin.
Helnerul se intoarse cu cele 6 cafele , si se apropia din ce in ce mai mult de Andrew….Ok…asta devenea enervant de-a binelea.Trebuia sa ii arat tipului asta ca acest barbat era luat.
Se apropia din ce in ce mai tare soptindu-i:
-Pot sa te mai ajut cu ceva?
M-am apropiat de Andrew sarutandu-l pe gat iar apoi pe buze afundandu-mi limba in gura lui.
-Cred ca.eu pot sa il ajut in tot ce are nevoie….I-am spus chelnerului radicand o spranceana.
Perspectiva lui Andrew
Ok…..Elena e chiar superba cand este geloasa.Si felul in care m-a sarutat a fost chiar uimitor.Pot spune ca imi pierd foarte usor mintile cand sunt in preajma ei mai ales cand ma saruta e…..fenomenala…
Chelnerul a plecat suparat si mahnit…
Ne-am baut cafeau razand si chicotind , iar apoi am cerut nota de plata.
Chelnerul veni furios si bombanea:
-Frate , chiar acum in Ajunul Craciunului, vroiam si eu pe cineva de Sarbatori.
-Cred ca glumesti…Am spus eu….E ajunul?
-Da , iubire ce credeai?Intreba chelnerul.
Toti eram cu maxilarul cazut in pamant.Inca nu luasem cadouri nu ne prgatisem nu facusem nimic.
Cand m-am uitat la nota de plata scria ceva de genul…”Suna-ma(numarul lui)Cafelele sunt gratis , doar suna-ma ok?Numele meu este Mihai”
Oh , Doamne te rog da-le minte.
Ne-am ridicat de la masa si Elena se uita curioasa la mine.
-De ce nu ai platit?A intrebat ea.
Eu doar i-am arat hartia si a inceput sa rada isteric.
-Deci se pare ca ar trebui sa am mai multa grija de tine?A ras Elena.
-Daca trebuie neaparat….Mi-am dat usor ochii peste cap.
Ne-am suit in tren , sip e tot parcursul calatoriei am dormit bustean.
Cand am coborat din tren ne-am luat la revedere de la prietenii nostrii si ne-am indreptat spre apartamentul nostru.
Am aruncat bagajele undeva in coltul holului , ne-am schimbat si am fugit pe strada pentru a lua cateva cadouri.
*
A durat 5 ore pana cand sa alegem cadourile potrivite.
Urcam scarile blocului cand telefonul meu suna.
-Alo?Am intrebat eu nervos.
-Andrew?Va asteptam pe la noi maine ok?
-Aaaa…da…mama….
Am ajuns in sfarsit acasa si am si fost sunati de Raluca.
-Haideti lenesilor e ajunul Craciunului , veniti la noi!Va asteptam.
-Ok…a spus Elena usor suparata.
Ne-am imbracat cu pantaloni negri si pluovere alb cu rosu.
Seara a trecut destul de repede , iar cand a venit timpul cadourilor Cosmin si Stefan i-au aruncat un pachetel mic lui Andrew.
-PREZERVATIVE?!?!A spus Andrew razand.
-Haide o sa ai nevoie de ele.
Am inceput toti sa redem isteric.
Seara s-a sfarsit cu bine iar noi ne-am indreptat spre casa.

7 comments:

Bun...am o intrebare...urmatorul capitol Andrew i-o trage Elenei sa descriu cum i-o trage sau sa trec direst la ziua urmatoare?Xo xo Alma

 

:)))))=))))) cum ma cum? :)):))=)))))) doamne :))=))) deci sunt pe jos de la atata ras :)):)) "saracul" chelner :))) singur in ajunul Craciunului? :))=))):))))))):)))))=)))) foarte tare cadoul :)):))=)) si se pare ca o sa il si foloseasca :)):))=))))

 

hey...sunt noua pe aici si vreau sa-ti spun ca-i foarte tare fikul:X...:X:X are de toate:X:X:X..si ca raspuns la intrebarea ta..ar fi pacat sa nu ne povestesti cum is foleste Andrew cadoul:D...bafta in continuare:)..abia astept urmatorul capitol:)

 

deci soper.....adik cum ma sa fie ala gay? =)))......si eu sunt de acord cu Loxxyy adik cum sa nu povestesti? :)) ....normal ca descrii :))) adik nu extrvagang da totusi :X...ok sa nu ma credeti vreo obsedata ca nu's :))
deci vreau urm cap :X:X
pwp :*

 

Ok...multumesc mult pentru aprecieri:-*...You know I love you:))Xo xo Alma

 

bun cadou, bun:))
o sa aiba nevoie de ele mai ales de cand e cu Elena:))

 

saracu chelner :)))))))

 

Trimiteți un comentariu