Bagaje , bagaje si iar bagaje

Capitolul 3

Perspectiva lui Andrew

Ok baietii trebuie sa soseasca din clipa in clipa ar trebui sa ma schimb in ceva mai lejer decat pijamale.M-am schimbat repede in niste pantaloni scurti verzi si un tricou alb.Exact la fix pentru ca baietii era déjà la usa.

Am deschis repede usa si i-am vazut plin de zapada.

-Ce ati patit ?Am intrebat eu de-a dreptul amuzat.Parca sunteti eschimosi.

-Of , of , of , mergem la munte?Ca pana una alta vad ca a e venit muntele la noi , a spus Stefan.

-Ninge?Am intrebat eu de-a dreptul amuzat.

-Hai sa iti dovedim , spuse Cosmin , ma lua de maini , ma scoase repede afara si m-a aruncat intr-un morman mare de zapada.

-Acum cine arata ca un eschimos?Au spus baietii razand.

M-am ridicat repede , déjà inghetat de frig.

-Nu este amuzant , am spus eu urcand scarile.

-Ba da este .Au ras ei.

Cand am ajuns in casa m-am schimbat in niste haine uscate si ne-am asezat la masa din bucatarie cu cate o ceasca de ceai in mana.

-Bun , plecam la munte diseara.Am spus eu serios.

-Eu am luat biletele de tren , spuse Stefan aruncand niste bilete pe masa.

-Ok , eu m-am ocupat de cazare si mancare , Imi spuse Cosmin.Dar mai e o problema.Fetele sunt anunta-te , Andrew tie iti ramane sarcina …Sa…

-Vorbesc cu Elena , stiu ; i-am taiat-o eu.

M-am uitat la bilete …trenul era la ora 21:26 si acum era ora 17:30.Cand dracu’ a trecut timpul?

-Ok , noi ne ducem sa ne facem bagajele , ma anuntasera baietii.Ne vedem la 21:00 la tine acasa , Andrew?

-Da , sigur.Pa

-Pa.

Acum vine teroarea , BAGAJELE.

Perspectiva Elenei

Am iesit din cafenea enervate la maxim.M-am gandit sa o sun pe Paula sa vad cum e treaba asta cu plecatul la munte.

Tarr.Tarr.

-Alo , Paula?

-Elena!Ce faci?Te-ai pregatit?

-Aaa nu deocamdata ma plimb prin parcul din centru.

-Super ne vedem acolo in 10 minute .

-Ok, am spus eu unsor entuziasmata.

Paula punctuala ca intodeauna a fost in 10 minute in fata mea.

-Salut !A spus ea luandu-ma in brate.

-Hei!Deci care e treaba?Am intrebat eu asezandu-ma pe o banca.

-Ne-am gandit sa mergem cu totii la munte.Spuse Paula simplu.

-Totii adica?Am intrebat eu lasandu-mi capul usor intr-o parte.

-Cosmin , eu , Stefan , Raluca , tu si…..A ezitat.

-Cine Paula ?Acum eram de-a dreptul curioasa.

Ea doar a lasat capul in jos ca si cand ar fi stiut ca daca imi spune am voi supara.

-Andrew.Sopti ea.

Mi s-a oprit respiratia.

-Paula nu pot …Am spus eu.

-Stiu ca il iubesti , dar el a organizat acesta excursie pentru tine.Asa ca te rog incerci sa te uiti macar la el ?Nu iti cer sa ii vorbesti .Doar priveste-l ok?

-Bine.Am sa incerc.Si o sa vin .Nu are rost sa va stric si voua vacanta nu?

-Nu.

M-am uitat la ceasul de la mana si am observat ca era 17:30.Cand dracu’ a trecut timpul?

-Paula la cat avem trenul?

-21:26.A spus ea.

-Ok ar trebui sa ma grabesc , atunci.

-Bye !

-Pa!

Perspectiva lui Andrew

Ok , am deschis toate dulapurile si ma uitam ciudat la ele.Nu stiam ce sa imi i-au cu mine . Intr-un final mi-am pus vreo 4 perechi de pantaloni , 4 tricouri , 3 plovere , doua fulare , 2 perechi de manusi , lenjerie intinma si sosete.Exact cand am inchis bagajul , Elena a intrat in casa.Ma asteptam sa fie nervosa sis a incepa sa ma i-a la bataie sau sa imi castreze bilutele.S-a uitat la mine si mi-a zambit , am facut al fel.

Si-a lasat geanta pe pat si a inceput si ea sa isi faca bagajul .

-Ma duc sa fac un dus am spus eu luandu-mi o pereche de blugi negri un tricou alb si un plover albastru cu mine.Incepusem sac and ca idiotul “MA DUC LA BAIE , MA DUC LA BAIE “.Elena se uita la mine ca la felul 7 de mancare.

-Du-te odata la baie!Striga ea in rasete .Ce vrei sa te spal pe spate?Ma intreba ea si a inceput sa rada si mai atre iar eu m-am alaturat ei.

-Du-te odata a spus ea impingandu-ma spre baie.

Am intrat in baie tipand si ami tare “MA DUC LA BAIE ,MA DUC LA BAIE”Ea inceput sa arda mai tare strigamd “MA DUC LA LEPTOP , MA DUC LA LEPTOP”

Pana la urma am intrat si mi-am facut o baie rapida.Dupa ce am iesit eu de al baie a intrat Elena.

Cand a iesit arata nemaipomenit.Purat o pereche de pantaloni largi negri cu multe buzunare mari si un plover negru pe gat fara nici un model .

-Arati bine.Am spus eu.

-Si tu arati bine cand minti , a spus ea venind spre mine si dandu-mi parul pe spate.Apoi s-a asezat la calculator.Am ascultat muzica si ne-am uitat la Vampire Diaries pana cand prietenii nostrii au batut la usa.

-Sunteti gata?

-Sigur.Am spus amandoi o data.

10 comments:

deci acum urmeaza ca astia doi sa se distreze la munte, right? ficul e f tare...

 

foarte tare..astept nextu:):X

 

deci...imi place imi place imi place !sa continui

 

interesant...imi place foarte mult...sa vedem si continuarea:D:X

 

c tampita sunt :)) acum am vazut capitolul :) :)) ma pun pe citit :D:D :)) xoxo

 

soper :X:X foarte tare :X:X

 

Multumesc mult.Xo xo Alma

 

e grozaz alma!!! pur shy simplu genial :X sa trecem la urmatorul :D

 

super:X:X: adik imi place :X:X
MAi ales faza cu "MA DUC LA BAIE" :)))
bc tine-o tot asa :*

 

Multumesc mult!Xo xo Alma

 

Trimiteți un comentariu