Viata de zi cu zi

Capitolul 1

Perspectiva lui Andrew

M-am trezit dimineata pe la 11:30 , destul de bine dispus si fara griji.Incepeam(din nu stiu ce motiv)sa imi recapitulez viata din ultimele zile.Bun….Aveam o prietena destul de hot. , Rebeca ; Aveam prieteni care ma inconjurau pe oriunde mergeam ; m-am procopsit cu o colega de camera chiar in casa mea pe nume Elena.Probabil va intrebati de ce sta ea in casa cu mine?Foarte simplu.Ea nu locuieste in oras , locuieste intr-o localitate din apropierea orasului…Parintii mei s-au gandit ca eu stateam singur intr-un apartament(si ai mei locuiesc in afara orasului)si aveam nevoie de putina companie.Asa ca Elena sta cu mine in casa , iar in week-end plecam amandoi la noi acasa.Ca situatia sa fie si ami grea…parintii nostrii sunt prieteni foaret buni , mai sunt si vecini pe deasupra ceea ce nu prea imi convine.

Cu Elena ma intelegeam destul de bine…dar in ultima vreme a devenit usor ciudata.Nu vorbeste aproape deloc cu mine , nici macar nu ma privsete si nici nu stiu de ce.

Cert este ca voi afla ce se intampla cu ea.Acum stateam in patul meu singur oare unde era Elena?

M-am ridicat din pat si am inceput sa o caut usor disperat.Am gasit-o stand cu fundul pe masa din bucatarie purtand o camasa albastra(pijamaua ei de noapte).

-Buna dimineata!Am spus eu plin de viata.

-Daca spui tu…Spuse Elena si iesi din bucatarie fara ca macar sa se uite la mine.

Adevarul ca ma simteam foarte bine in prezenta ei , dar acum , ma simteam mai mult respins decat bine.

Soneria suna si am tresarit usor.Am observat ca Elena se imbracase , isi luase geanta si era gata sa iasa pe usa.A deschis usa nervosa si a dat ochi in ochi cu Rebeca.

-Buan dimineata , iubitule!Spuse aruncandu-se in bratele mele facandu-ma sa cad peste masa.

Elena a trecut pe langa ea , si-a pus geanta pe umar , a pus man ape clanta si era gata sa plece …

-Elena , astepta….Am spus destul de tare incat sa ma auda dandu-ma la o paret de sub Rebeca.

-Ce dracu’ vrei , Andrew?A scuipat mai mult ultimul cuvant decat sa il spuna.

-Unde pleci?Am intrebat probabil mai curios decat era necesar.

-Asculta-ma bine ….a spus Elena apropiindu-se de mine si cuprinzandu-mi obrajii cu singura mana , strangandu-I tare.Am 18 ani , pot sa fac ce vreau , cu cine vreau , unde vreau si cand vreau ok?Eu nu te intreb niciodata unde pleci …Asa ca nu o fa nici tu.A spus asta mi-a dat drumul si a iesit trantind usa dupa ea.Eram blocat ca un prost in mijlocul holul.

-Andrew….Spuse Rebeca venind spre mine.Nu fi suparat , puisorul emu de catifea.E mereu va fi o tarancuta prosta , noi doi nu o putem schimba….Dar stiu ce am putea face noi doi si patul tau….Spuse ea punandu-si mana pe pieptul meu.

I-am prins mana din reflex si i-am replicat rece:

-Rebeca , esti asa o sclifosita.

Am intrat repede in baie si nu imi venea sac red ce tocmai am facut…Ma uitam in oglinda si imi spuneam: “Andrew tu chiar ai curaj…”De mult vroiam sa ii zic Rebecai cat de sclifostita e dar nu am avut curajul.Nu stiu de ce dar ma deranjat faptul ca a facuta “tarancuta proasta”pe Elena dar nu stiu de ce.Elena era ca si sora mea ami mica(chiar daca aveam aceeasi varsta 18-18)Nici nu stiam ce sa fac azi eram confuz .Deodata am auzit cum usa de al intrare se tranteste si mi-am dat seama ca Rebeca a plecat fiindca s-a suparat.Foarte bine oricum nu aveam chef de ea azi.

Vroiam sa imi incep ziua cu noul meu plan :”FA-O PE ELENA SA ZAMBEASCA”dar se pare ac nu prea am avut success de al inceput.Am iesit din baie si mi-am petrecut ceva timp in fata filtrului de cafea.Nu il folosisem aproape niciodata pentru ca in fiecare dimnieata indifferent de dispozitie gaseam cafeau facuta de Elena.Dar acum nu era nici macar strop de cafea…Ce dracu’?

M-am gandit sa o sun sa vad ce face si poate imi da niste sfaturi despre filtrul de cafea…

Tarr.Tarr.Tarr.

“Hei aici Elena , orcine ai fi lasa un mesaj .Xo xo.”

La dracu’ a intrat robotul …din nou….de fiecare data cand o sunam intra robotul acela nenorocit pe care cu timpul am inceput s ail urasc dar imi placea in acelasi timp de el pentru ca auzem voce Elenei acolo ceea ca ma mai calma putin cate odata cand eram nervos .

Ce sa fac azi?Ce sa fac azi?Fiindca a venit vacanta de iarna mi-as fi dorit sa merg la munte ….Atunci mi-a venit ideea.I-am sunat pe Paula si Cosmin sip e Raluca cu Stefan.Au acceptat cu totii sa mergem cateva zile la munte.Aveam de gand sa imi rapesc “surioara”sis a o tin prizoniera cateva zile la mune dar ma intreb oare cum va reactiona?

9 comments:

Salut sunt Alma cea care scrie acest fik , va rog lasati-mi un comentariu.

 

deja numi plc Rebeca.... : ( dar grozav ficul........ inceputul e bun sa vad continuarea :D

 

E genial ficul...continua sa scrii sa vedem ce iese;)

 

Asa aterizez si eu nu te superi nu :)))
Imi place primul capitol e marfa...adik deja am inceput sa o urasc oe Rebeca :)))
pwp :*

 

bun.....ficul e ff tare...si imi place tipu...pun pariu ca se indragosteste de elena...

 

Wow!Laurry a avut dreptate,ficul tau chiar e grozav!bravo!

 

App...Nyko nu iti face griji esti bine venita.Xo xo Alma

 

ah...ti.am zis k creeaza dependenta:X:X:X:X
imi place mai mult decat celalte:D:X

 

uau!! scurt si la obiect..imi place !! :X..deja numele rebeca declanseaza in capul meu sclifosita barbie :D:D si intuitia imi spune ca andrew o sa termine cu elena..:D:D:D foarte tare debaia astept sa vad ce se mai intampla :-)

 

Trimiteți un comentariu