Capitolul 15 din fikul If is my life...I will live it in my way....

Capitolul 15
Surpriza
Perspectiva Elenei
Ok….seara aceasta a trecut cu bine.Noroc ca aveam atat de mult auto-control incat sa nu sar peste Andrew atunci cand mi-a atins piciorul cu mana sa fina.
Parintii mei aratau foarte obositi , asa ca le-am sugerat sa mearga si ei la culcare.Toata lumea a adormit intr-un sfarsit , numai eu nu dormeam , nu eram obosita.Vroiam doar sa il vad pe Andrew din nou , si sa stau cu el.M-am hotarat intr-un sfarsit sa merg la mine in camera sis a trag un pui de somn.Am urcat scarile incet , prin intunericul noptii , pana cand am ajuns in fata usii de la camera mea.Am intrat incet , am incuiat usa cu cheia in urma mea si am aprins becul.
Mereu m-am intrebat cine era cel care statea geam in geam cu mine.Stiam ca in acea casa stau Andrew si parintii lui.Dar totusi…Cine statea in acea camera?Eram curioasa , poate chiar prea curioasa.
In fine…nu conteaza…
De obicei nu trageam draperiile , noaptea cand dormeam le lasam deschise.Nu imi era frica.
Cand eram mica , imi era frica sa dorm cu draperiile netrase , deoarece intre mine si geamul alaturat este un copac , mare si masiv.Si imi era frica sa ii vad crengile noaptea.Dar acum ma simteam perfect in siguranta in camera mea.
Oboseala a inceput sa ma prinda sip e mine , in timp ce stateam pe pat uitandu-ma spre fereastra.Nu ma mai simteam in stare sa imi mai fac si un dus , m-am gandit sa ma imbrac direct in pijamale si sa imi fac dus maine dimineata.
Mi-am luat o camasa alba , si m-am indreptat spre baia mea.Parintii mei mi-au facut o baie proprie in continuarea camerei pentru ca nu suportau sa am auda noaptea cand mergeam la dus.Asta chiar m-a facut sa chicotesc.
Am intrat in baie m-am schimbat in “pijamalele” mele , si hainele le-am lasat pe calorifer.Poate le mai purtam maine
Am iesit din baie , am stins lumina din amera si m-am bagat in pat.
M-am uitat la ceas si era aproape 22:30.Destul de devreme….
*
Incercam sa adorm , dar nu puteam , ma foiam de pe o parte pe alta de parca eram un titirez.Cand m-am uitat din nou la ceas , era aproape doua dimineata.La dracu’ trebuie sa dorm putin.M-am intors cu fata la geam doar ca sa aud pe cineva care da cu o pietricica in el.
Ce dracu’ nu au somn copii astia?
M-am ridicat repede din pat , si am deschis geamul si deodata il vad pe Andrew , stand pe o creanga a copacului dintre casa lui si casa mea.(Ce copac mare avem nu?Daca ajunga doua etaje si…..Il mai tine si pe Andrew calumeaJ)
-Ce cauti aici?Am intrebat eu in soapta speriata sa nu cada.
-Te caut pe tine , si se pare ca te-am gasit.A spus el razand.
Am ras o data cu el am pus picioarele pe partea de jos a geamului si i-am spus :
-Prinde-ma!
Mi-am facut avant si am sarit , doar ca sa ma prinda Andrew.Cunosteam copacul acesta destul de bine.De mica il tot escaladez.
M-am uitat in ochii lui caprui si adanci , mi-am pus mainile pe obrajii lui si l-am sarutat dulce prêt de o clipa.
-Buna si tie.A spus el cand i-am dat drumul.
-Hei!Cum de nu dormi?Am intrebat eu tinandu-ma de o greanga si urcandu-ma pe ea.
-Nu pot sa dorm.Imi era dor de tine.
-Sentimentul e reciproc , am ras eu dandu-ma jos de pe acea creanga.
Deja ma luase frigul , daca afara erau minus nu stiu cate grade si eu stateam in camasa…Va dati seama ce “cald”imi era.
M-am indreptat spre geamul meu si i-am facut semn lui Andrew sa ma urmeze.
Perspectiva lui Andrew
Am urmat-o fara ca macar sa ezit , sau ceva de genul.Am intrat in camera ai si am inchis geamul , iar cand m-am intors cu fata la Elena , doar ca ea sa ma impinga in perete si sa ma sarute salbatic.Imi placea cand facea asta.Am apucat-o de talie , iar ea si-a agatt pisioarele de talia mea.Acum eu am trantit-o pe ea de perete si am inceput sa o sarutin jos spre gat.Ea a gemut tare si si-a dus mainile in parul meu.
Am lasat-o un pic jos sa vad cam ce are de gand.
A doar a oftat ,nu orice oftat era acel oftat care spunea “Chiar trebuia sa faci asta”
-Ma duc sa fac un dus.A spus ea.
-Te astept aici.I-am raspuns eu incet ducandu-ma sa ma asez pe patul ei , dar fix cand sa am asez , ea mi-a prins geaca de piele neagra si m-a tras mai aproape.
-Nici sa nu te gandesti.
Ne-am indreptat amandoi spre baie sarutandu-ne tandru , iar cand am ajuns aici , am inchis si incuiat usa apoi am dat drumul la dus.
Miscarile noastre devenira disperate.Elena imi dadea jeaca jos , cu miscari rapide in timp ce eu ii dadam camasa jos cu acelasi fel de miscari.
In mai putin de doua minute eram dezbracati , sub dus.Am inceputsa o sarut incet , iar apoi din ce in ce mai tare in timp ce limba mea se afunda in gura ei si mai mult.
Elena a gemut atat de tare incat , m-am cutremurat usor.
Ea si-a pus niste gel de dus in palma , si a inceput sa imi mangaie pieptul.
Eu am ridicat-o , in timp ce ea isi incrucisa picioarele in jurul taliei mele.M-am gandit sa ii ofer niste placere inainte.I-am sarutat gatul incet in timp ce ea si-a inclestat bine de tot , mainile in parul meu , tragandu-ma mai aproape si indemnandu-ma sa ma misc si ami repede.Vroiam sa o torturez pe ea dar parca ma torturam pe mine.
-Acum!Te rog!Gemu ea tare.
-De ce sa nu te pedepsesc si eu?Am ras eu in timp ce ii sarutam gatul.
-Pentru ca nu vrei sa o faci…Ne…torturezi…pe…amandoi….gafaia Elena.
-Ai dreptate.Am spus eu .
Si am intrat incet in ea , iar apoi mai repede , din ce in ce mai repede.
*
Dup ace am terminat”dusul”Ne-am uscat si am mers sa ne asezam pe pat.
-Ma bucur ca ai venit!A spus ea in timp ce ma lua in brate.
-Si eu , ma bucur!
Nu stiu cat amstat asa , imbratisati si tacuti.Dar cand m-am uitat la ceas era aproape noua jumatate.
-Ar trebuii sa ma duc acasa, am zis eu ridicandu-ma de pe pat si luandu-mi geaca de piele de pe jos.
-Te intorci?Intreba Elena usor trista.
-Intodeauna , am sa fiu aici , daca tu o sa ma doresti , bineinteles.
-Intodeauna am sa te astept.A spus ea sarutandu-ma incet pe buze.
-Ne vedem mai incolo.
-Desigur.
Am sarit in pom si apoi in camera mea privind-o pe ea cum inchide geamul si se intoarce dandu-si capul pe spate.
Cred ca imi ieseau ochii din orbite.Dar ea s-a intors cu fata la mine , mi-a facut cu ochiul si a ras usor.

6 comments:

wow :)) asta a fost mai mult sau mi se pare mie? :)) oricum ai facut o trb excelenta :X:X:*:* succes in continuare :X

 

imi place!!:x:x
mai vreau!!:d:d

 

super:X
faci o treaba excelelnta:X
astept next-ul:X:X

 

Valeeeu la mn in camera sunt 360 de grade :)))
ce descrire :X:X =P~
soper :X cand il poi pe urm? :X
pwp :*

 

deci akm am recuperat shy........ fara cuvinte..... foarte HOT..... imi plc :D ...... astept continuarea :D

 

2:30 - 9:30??? nebunii :))) waiting for the next one :))

 

Trimiteți un comentariu