Usurare

Capitolul 6

Perspectiva lui Andrew

Intre timp inapoi la hotel…

-Ok , trebuie sa ne oprim din ras .Am spus eu luand niste haine din dulap .

-Da cred ca ai dreptate.A spus Elena venind spre mine si scotandu-si si ea niste haine.

Aveam un zambet idiot pe fata , nciodata nu mi-a spus ca am dreptate.

-Hai , spuse ea scotand capul din dulap.Sa nu ti se urce la cap , rase aratand cu degetul spre mine.

-Da sa traiti , am spus luand-o in brate si punand-o dupa umrul meu.

-Lasa-ma jos , tipa Elena razand.

Am observat ca isi lua hainele de pe pat si am inceput sa rad la gandul ca ea inca se gandea la dezbracatul de pijamale.Adevarul e ca picioarele ei erau la fel de fine ca si pielea de pa fata ei.ANDREW!!OPRESTE-TE DIN A TE GANDI IN FELUL ACESTA!!!

Am alergat cu ea pana la usa de la baie si am lipit-o de ea.I-am deschis usa si ea a intrat spunandu-mi .

-Esti un animal.

-Intrebarea e unde ?Am ras.

-Nu cred ca Rebecai ii va placea asta….A spus asta si a disparut in baie.

Am inceput sa ma imbrac repede si exact cand am fost gata Elena a iesit din baie.

Eram magnifica.Purta o pereche de blugi usor stramti , un plover alb si niste ghete nu prea lungi cu puf alb.Parul ii era pris intr-o coada ridicata.

-Coboram pentru micul dejun?Intreba ea.

-Da , sigur.Am spus eu luandu-mi geaca , fularul si caciula.

Elena si-a luat si ea geaca fularul si caciula si am inceput sa coboram scarile.

-Buna dimineata !Am spus noi asezndu-ne la masa cu prietenii nostrii.

-Buna si voua au spus Cosmin si Stefan.

Elena s-a asezat pe un scaun de langa mine si o chelnerita veni sa ne intrebe daca vrem sa comandam ceva.

-Doriti ceva domnule Andrew?Apropiindu-se de mine.

De unde dracu’ imi stie numele?In fine nu conteaza…Nu i-am spus nimic m-am uitat la Elena si i-am soptit:

-HELP!!!

Ea doar a ras , a pus o mana pe obrazul meu , m-a intors cu fata la ea si m-a sarutat dulce de doua ori.M-am intors cu totul la ea si am inceput sa ii mangai obrazul cu palma cum am facut seara trecuta.Nu vroiam sa ma opresc .Si atunci si acolo mi-am dat seama de ceva…Aveam acea senzatie stranie cum ca nu mai am nici un sentiment fata de…Rebeca…Nu se putea.Trebuia sa vorbesc urgent cu baietii.I-am dat drumul cu greu Elenei si i-am zambit.Ea a facut la fel mangaindu-mi buza de jos cu degetul mare.

-Ma duc sa vorbesc cu baietii.I-am spus eu.

-Du-te!

Le-am facut semn baietilor sa ma urmeze pana in baie cand am ajuns aici ei se uitau al mine ca la masini straine.

-Ce se intampla cu tine si cu Elena?

-Nu stiu…Nimic…cred…Ok alta e problema.Am spu eu serios.

-Rebeca nu?Au intrebat ei .

-Da.Le-am spus eu infrant lasandu-mi capul sa cad ape spate lovindu-se de faianta.

-Ok .Iti spunem dar nu ne intrerupe ok?

-Zi mai repede , Cosmin.

-Bine.Rebeca si-a tras-o cu toata lumea din scoala in afara de tine.Iar acum planul ei este sa te faca sa i-o tragi.

-De unde stiti?I-am intrebat eu.

-Ne-a pus si pe noi sa i-o tragem , a spus Stefan iritat de acea idee.

-Iar apoi ne-a parasite spunand ca ne-a folosit doar.A spus Cosmin.

-Si pe tine te mai vrea pentru un motiv.I s-a parut ca esti prada usoara si ca ai bani.

-Nu pot sa cred.Le-am spus eu.

Nu eram suparat , intr-un fel aveam un presentiment ca ea nu am dorea tocmai de aia nu i-am traso.

M-am indreptat spre chiuveta si m-am spalat un pic pe fata.

-Stai nu pari suparat.Au spus amandoi odata.

-Nu sunt.Ma bucur ca pot scapa de ea acum .De la inceputul “relatiei” aveam un presentiment si vroiam sa ma despart de ea dar nu aveam un motiv bun , iar acum am , cum ajung acasa o sa ii spun ca rupem.

-Bun baiat.A spus Stefan luandu-ma in brate.

-Frate parca ati fi tarfe.Spuse Cosmin , numai ele se i-au in brate.

Am iesit din baie si ne-am indreptat spre masa noastra.

-Ce s-a intamplat de esti asa de esti asa de fericit?Pari…usurat…Spuse ea cu un zambet bucuros pe fata.

I-am povestit tot ce s-a intamplat in baie si ea a parut mirata.

-Waw , nu e ceva nou.Spuse ea simplu.

-Si tu stiai?Am intrebat-o eu in soapta.

-Da.

-De ce nu mi-ai spus inainte?

-Pentru ca mi se parea ca Rebeca te facea fericit. , iar daca tu esti fericit nu are rost sa am bag nu?Si in plus trebuia sa iti dai singur seama .Dar acum ai aflat ceea ce e bine.

-Ai dreptate , i-am spus si am luat-o in brate.

A a inceput sa bea dintr-o ceasca.

-Vreau si eu , am spus ca un copil mic aratand spre ceasca ei.

-Cafea cu lapte.A spus Elena intinzandu-mi cana.

Am luat o gura de cafea ca apoi sa ii soptesc la ureche.

-Mi-a lipsit cafeaua ta ieri.

Ea doar a ras .Rasetul ei parea atat de musical.

Incepea sa imi placa mult de Elena , poate prea mult …dar nu imi pasa.

-Hai pe partie , tipa Raluca.

Ne-am ridicat de la masa si am iesit val vartej afar din hotel , indreptandu-ne spre munte.

In timp ce urcam pe partie Elena a alunecat cazand peste mine.Ok..imi placea pozitia asta.Foarte mult.Vroiam (nu stiu din ce motiv)sa o sarut din nou.Sa simt cat de fina este pielea ei.FRATE LA CE AM GANDESC?!?!Dar totusi vroiam nu puteam sa neg.

-Scuza-ma , spuse ea razand.

-De fapt stau foaret bine , am inceput eu sa rad.

Ne-am ridicat si am observat ca prietenii nostril stateau la cativa metri departare holbandu-se la ceva cu gura cascata.Am inceput sa fugim spre ei si am vazut……What the fuck?!?!Ok…o sa fie mai usor decat mi-am imaginat….

5 comments:

Ok....Sper ca va place...Am cam exagerat stiu....Dar nu m-am putu abtine.Va rog lasati-mi un comment cu ce va placut si ce nu va plecut...Xo xo Alma

 

poi mi-a placut toooot :X:X:X mai ales cand a cazut Elena peste Andrew :X:X:X
Si am o presimtire :)) ....ca el tocmai e vazut-o pe Rebeca cu vara-su :)) nu? :)))
vreau urm cap :X:X ca m-am indragpstit de ficul tau :X:X:X:X
pwp :*

 

foarte tare :X:X acolo erau Rebeca si Sebastian? ce bn ar fi!!! nu dealta da' sa se desparta Andrew mai rpd d scorpia aia :X:X super cap :X:X pe knd nextul? :X:X:X sper ca azi :X:X

 

ma-m indragostit de ficul asta:X:X:X
deabea astept urmatorul capitol!:X

 

deja o urasc dublu pe Rebec, dar in fine....... e grozav ficul :X deja incep sa se incinga spiritele

 

Trimiteți un comentariu