Capitolul 6 si 7 din "Esenta-Poze noi cu Mey-Bella!







Am postat urmatoarele capitole din "Esenta" si poze cu look-ul Mey-Bellei pentru bal(ultima poza cu tinuta ei pentru bal)!ENJOY!

Capitolul 6-Revenirea
Mi-a luat ceva pana m-am hotarat ce sa fac.Si imediat am facut-o.
-Hey!!!am zis cu un zambet imens in timp ce m-am dus sa-l imbratisez.Cand i-am dat drumul din stransoarea nu prea stransa s-a uitat la mine fara sa zica nimic.Desi inca avea zambetul pe fata,arata ciudat.Avea cearcane.Aratau aproape la fel de urate ca ale mele,marog,ca fostele.
-Sti...daca nu te superi nu mi-am mai vazut parinti de aproape 2 luni!Asa ca....daca nu te superi si numai ai nimic de zis as vrea sa ma duc sa-i salut...!
-Aaaaa...ok.....dar...unde naiba ai fost....mi-am facut o gramada de griji...la telefon nu raspundeai....parintii tai nu-mi spuneau nimic concret...ahh....mi-a fost asa dor de tine...!!!
Si inainte sa am timp sa raspund m-a luat el in brante.Cred ca asa se explica aparitia cearcanelor...cred.Si-a facut griji pentru mine...cred.Am ezitat sa-i raspund.Nu stiam ce sa-i spun.Asa ca am amanat un raspuns concret.
-Pai am fost pe ici...pe colo!!!In vacanta!!!Ok....eu am plecat vorbim mai....mai vorbim noi!
M-am intors si am plecat.Am respirat oarecum usurata.Nu a fost chiar atat de greu.Desi am avut vaga impresie ca bateam cam tare vantul.La naiba.Credeam ca numai am probleme cu autocontrolul.Cand am intrat in casa surioara mea mai mica a sarit pe mine.Mama doar zicea ca e bine ca m-am intors iar tata m-a luat in brate spunandu-mi ca-si facuse atatea griji si ca nu stia de ce am plecat.Dupa ce am profitat de buna lor dispozitia si le-am spus o poveste inventata m-am dus spre camera mea.Cand am intrat m-am uitat in jur si am observat ca arata la fel cum am lasat-o.Ce primitor era patul.M-am schimbat si m-am bagat in pat fara sa ezit.Dupa asa o calatorie aveam mare nevoie de somn.A doaua zi de dimineata am constatat ca era vineri.M-am imbracat cu niste haine pe care nu cred ca le imbracasem vreodat si m-am dus la scoala.Am crezut ca n-o sa am probleme cu revederea scolii si a elevilor ei.Am fost nevoita sa opresc o rafala de vant care aparuse din senin si sa evit anumite persoane.Totusi in ciuda faptului ca am avut norocul sa nu dau de Rose,Mike si cativa dintre colegi Am dat de Alex care cand m-a vazut a venit ca o furtuna la mine si m-a strans intr-o imbratisare de fier.Dupa ce am fost capabila sa respir i-am adresat cateva vorbe.
-Ok....daca stiam ca o sa reactionati toti asa plecam mai des!!!
-Taci!!!Nici nu sti cat mi-a fost dor de tine!!!Mi-am facut o gramada de griji.Nici un coleg de-al tau nu stia unde disparusesi,iar cand am indrasnit sa-l intreb pe Mike am avut surpriza sa aflu ca nici el nu stia.Oricum n-a fost o buna idee sa-l intreb.Pot sa jur ca l-am auzit spunand ca el crede ca din cauza lui ai plecat,asa ca lucrurile au cam luat-o razna.Dar acum numai conteaza.Cel mai important e ca tu te-ai intors si esti ok....
-Ok!!!Vrei sa zici ca tu chiar ti-ai facut griji pentru mine...!?!?!
-Evident ca da!!!De ce nu mi-as face.Adica tin la tine si....
-Stai un pic...ai zis ca ti la mine?!?!?Explica-mi cum vine asta?!?!Adica ...Wtf?!?!
-Hai mai!!Din totdeauna am tinut la tine!!Stiu ca nu ti-am aratat-o dar....Mey-Bella stiu ca am gresit,dar acum numai conteaza!!!A trecut!!!Ai putea sa-mi mai dai o sansa!?!?!Macar ca prieten?!?
Statem ca proasta si ma holbam la el incercand sa inteleg ce-mi zicea.Cum adica tinea la mine?Cum adica a gresit?Cum adica vrea sa fim prieteni?Tot ce am putut sa-i zic a fost ca ma mai gandesc si am plecat.Cand am ajuns in clasa fetele aproape ca m-au omorat cand au sarit toate pe mine.
-Ce faci bai!?!?!m-au intrebat.N-ai mai dat nici un semn de viata!!!Numai stiam nimica de tine!!!Unde ai fost!?!Of doamne!!!Cum ai plecat tu cum s-au intamplat o gramada de lucruri.Marog cred ca sti doar e vorba de cel mai bun prieten al tau si presupunem ca nu i-a fost usor sa treca peste daca nu ar fi avut o persoana ca tine alaturi.Marog..acum nu sti decat tu daca i-a fost greu sa treaca peste,pana la urma el i-a dat papuci!!!
-Aaaa....despre ce vorbiti?!?am intrebat confuza.
-Cum nu sti?!?!Mike i-a dat papuci blondei.Chiar dupa ce ai plecat tu de la ore!!
-Da?!?!?Nu stiam!!Interesant.Nu credeam c-o va face vreodata!!
-Dupa cum arata se pare ca nu prea a dormit in ultimul timp!!Oare de ce?!?!Adica,nu cred ca ar avea motive.Nu cred ca este ceva in legatura cu ea.Sincer?Cred ca a uitat-o deja.Tinand cont ca ea tot incearca sa se impace cu el si Mike aproape o ignora....cred ca e din cauza altei fete care ia cazut cu tronc!!!isi exprima Ann parerea.
-Chiar nu stiu ce sa zic!!!N-am mai vorbit cu el...
Dupa ce le-am zis fetelor aceeasi poveste pe care le-am spus-o si parintilor le-am ascultat disutiile despre ce se intamplase cat timp lipsisem eu.Se parea ca profa de romana era foarte fericita crezand ca nu o sa ma mai vada niciodata in viata ei.De asemeni se pare ca balul bobocilor era chiar weekendul asta si le auzeam pe fete vorbind despre cum o sa se imbrace si despre inceputul balului care se pare ca va fi deschis printr-un dans al claselor de-a 12-a,adica si de noi.Nu aveam de gand sa merg.Nu aveam nicio tinuta pregatita pentru acest eveniment.
-Trebuie sa vi!!!insistau fetele.
-Am zis ca nu!!!
-E ultimul bal...!!!
-Daaa....stiu...!!!
-Haide....!!!
-Ma mai gandesc...dar nu promit nimic!!!
Restul zilei a fost destul de plictisitor....asta pana in ultima pauza cand Rose a venit la mine,a marait la mine si mi-a adresat o privire plina de ura dupa care a plecat.Imediat dupa apare si Alex care era oarecum amuzat.
-Ce-a apucat-o!??!l-am intrebat razand.
-Oare ce?!?!Te considera vinovata de despartirea ei de Mike!!!
-Mda....!!!Hmmm...ma intreb oare tu de unde sti?!?!A!!!Da!!!Am uitat ca voi doi va-ti imprietenit inca de cand te-ai mutat.
-Te deranjeaza?!?!
-Nuuu...
-Si atunci taci si spune daca te-ai mai gandit?!?!
-Off.....bine....putem incerca faza cu prietenia!!!Dar daca intreci masura,fie numai putin,ai terminat-o cu mine!!!
-Promit mami ca o sa ma port frumos!!!
Am inceput sa rad.Nu-mi amitesc sa-l fi vazut asa.Cred ca pana la urma s-a schimbat.Nu ma costa nimic daca ii mai dau o sansa.
-Daca tot suntem prieteni...nu ai putea sa-mi spui de ce ai plecat...adica stiu ca din vina lui Mike,dar de ce?!?!?Ti-a facut ceva?!!
-Nu mi-a facut nimic!!!Am plecat pentru ca era prea aglomerat si lucrurile nu erau tomai linistite.Oricum numai conteaza...te rog...nu mai vreau sa vorbim despre acest subiect.
Nu-mi venea sa cred ca vorbeam asa de liber cu Alex.Dupa ore am continuat sa vorbesc cu Alex in timp ce ma indreptam spre casa.In timp ce el imi zicea despre anul petrecut in strainatate si-a facut aparitia si Mike.
-Hey...!!!
-Buna!!!i-am zis zambind.
-Vroiam sa te intreb ceva...
-Zi!!!
-Aaaa....pai....
S-a uitat un moment la Alex dupa care a continuat:
-Vroiam sa te intreb daca vrei sa fi partenera mea la bal...sti ca o sa deschidem balul si trebuie sa avem parteneri...
-Scuze dar ma invitat deja Alex...
M-a durut sa-i spun,dar a trebuit.Daca trebuia sa-l uit asta nu m-ar fi ajutat deloc.
-Ok...atunci....te las...vad ca esti ocupata...mai vorbim...
Si a plecat.Era ciudat sa vad ca s-a racit atat de mult relatia noastra.Nu-mi amintesc sa fi fost vreodata asa.Dar trebuia sa fie asa...spre binele meu.
-Nu-mi amintesc sa te fi intrebat?!?!
-Taci!!!!Nu ti-a cerut nimeni parerea!!!
Se pare ca pana la urma o sa ma duc la bal....

Capitolul 7-Premiul
Balul era sambata de la ora 8 seara pana....nelimitat,asa ca aveam multe de facut.Primul lucru pe care l-am facut cand m-am trezit a fost sa-l sun pe Alex ca sa aranjam la cat ne vedem si unde.Apoi i-am cerut cativa bani tatalui pentru a ma duca sa-mi iau niste haine potrivite.Dupa o lunga sesiune de cumparaturi am dat o tura pana la cuoafor.Trebuia sa am grija ca parul si fata mea sa arate bine.Nu stiu de ce dar simteam nevoia sa arat genial.N-am cerut un make-up prea strident,nici prea normal,ceva care sa ma reprezinte.Am cerut ca parul meu sa fie putin ondulat,vroiam pentru prima oara in viata sa numai fie drept.Tinuta era alcatuita dintr-o rochita scurta,mulata cu un mic decolteu,pantofii asortandu-se cu ea..Dupa ce make-upul,cuafura,tinuta si sentimentele mele erau gata de plecare am plecat sa ma intalnesc cu Alex.Cand am ajuns la club erau veniti aproape toti colegii mei.Am intrat in club si a trebuit ca noi toti cei mari sa ne aliniem ca sa dam start balului prin dans.Am observat sa Mike era insotit de Helen.Hmmm...se pare a Helen a ramas la vechile sentimente.Cred ca abea astepta ca Mike sa se desparta de blonda...mdaa....ce coincidenta....si ea era blonda.Am inceput sa dansam si dupa ce prima melodie s-a terminat.Alex chiar nu vroia sa se opreasca.Imi povestea despre cluburile din strainatate....asta pana cand am fost intrerupti de Mike care dorea sa danseze cu mine.Am acceptat.Nu puteam fi chiar atat de nesimtita.Marog...lui Alex nu prea i-a convenit si din cate am putut sa observ nici lui Helen.
-Sti.....partenera ta se uita foarte urat pe mine!!!
-Sti partenera aia a mea e si prietena ta asa ca nu prea cred!!!
-Sti...ai zis ca nu prea crezi...deci nu esti convins!!!As putea sa nu cred..sti de ce!!!
-Pentru ca trebuie sa recunosc ca mi s-a plans ca era mai bine fara tine!!
-Se pare ca pana la urma nu-mi e prietena!!!
-Se pare ca si partenerul tau se uita urat pe mine!!!
-N-are motive!!!!
-Chiar n-are!?!?!?
-Suntem....incercam sa fim prieteni!!!
-Aham!!!Deci...nu mi-ai spus unde ai fost..
-Pai am avut niste treburi..
-Sti ca pe mine nu ma poti minti......
-Mike....chiar numai conteaza......
-Deci asa am ajuns....sa ne ascundem lucruri...
Ma uitam la el....cata dreptate avea.Observasem ca desi eram in mijlocul ringului de dans noi ne oprisem din dansat.N-am apucat sa-i raspund pentru ca Alex ne intrerupse.
-Ti-a ajuns!!!!
-Mda...daca tu zici!!!!
S-au uitat destul de urat unul la altul dupa care Mike pleca.Deodata simteam ca incepe sa fie din ce in ce mai cald in ciuda faptului ca aerul conditionat mergea.Doamne....nu aveam nevoie ca puterile mele sa scape de sub control.
-Alex....ma duc pana la baie...
-Ok...te astept!
Am plecat si l-am lasat pe Alex dansand.Puteam sa jur ca incepuse sa danseze cu Rose.Nu aveam de gand sa ma duc la baie asa cum ii zisesem lui Alex,aveam nevoie de o gura rece de aer,asa ca m-am indreptat spre iesirea clubului.Cand am ajuns afara m-am asezat pe o bancuta din fata clubului.N-am stat mult pana cand Mike si-a facu aparitia.S-a asezat langa mine privind in fata.
-De cand te stiu eu niciodata n-ai fugit de probleme!!!Mereu le-ai infruntat indiferent de situatie!!!Am admirat asta la tine mereu...
-Cat crezi ca pot sa suport?!?!Sunt doar o persoana si nimeni nu-mi poate lua asta.Chiar crezi ca e usor sa ignor ce se intampla in jurul meu,ce se intrampla cu mine?!?!Nici macar nu-mi pot controla sentimentele!!!Cred ca daca mai stateam mult inauntru lua foc totul...!!!Nu am vrut toate astea...si cat as incerca nu pot sa ma descurc cu ele!!!
-Bella...Eu sunt aici sa te sustin!!!Nu poti sa intelegi ca poti conta pe mine!!!Am fost,sunt si voi fi mereu alaturi de tine!!!!
-Si poate asta imi face rau.....nu intelegi!?!?!Nu pot sa te cinsider un prieten.....
-Daca stai bine sa te gandesti nici eu pe tine...
M-am intors spre el...se uita inca in fata.Ce vroia sa spuna??!?
-Am gresit....Relatia mea cu Rose a fost o mare greseala!!!N-am tinut niciodata la ea,dar n-am avut curajul sa ma despart de ea!!!Nu la ea tineam.....numai ca persoana care ma vrajise cu adevarat nu ma considera decat prieten...sau cel putin asa dadea impresia...
Am realizat ca plangeam.S-a intors spre mine si mi-a zis:
-Tu esti singura fata pe care am iubit-o,o iubesc si o voi iubi mereu!!!!Indiferent de ce se va intampla!!!!
S-a apropiat si m-a sarutat.L-am luat in brate.Nu vroiam sa-i mai dau drumul vreodata.M-a luat de mana si ne-am ridicat in picioare.
-Sti...e ultimul bal...nu vreau sa pierzi nimic!!!
Am zambit amandoi si am intrat.Am dansat impreuna toata seara,desi Alex tot incerca sa-si recupereze partenera.L-a sfarsit lucrurile incepura sa devina cam dure.Se pare ca miss baribie,Rose incerca sa se dea in spectacol prin dans.N-aveam de gand s-o las sa castige asa ca m-am bagat la o mica intrecere care evident a fost castigata de mine.Ah...nu credeam ca seara asta va fi asa importanta.Cu singuranta era cea mai fericita zi din viata mea.Il aveam pe Mike alaturi de mine ca iubit si in sfarsit invinsesem doua persoane:pe Rose si pe Helen.Meritam aceste premiu....

1 comments:

Mey-Bella e Genesis Rodriguez? marisela din Dona Barbara sau doar mi se pare mie?

 

Trimiteți un comentariu