Provocarea numarul doi a lui Ruxy o aveti aici


Si o poza cu Renesmee
A doua provocare a fost sa scriu o scena dintre Jacob si Renesmee. Mi s-a parut cea mai buna provocare pentru ca imi convine subiectul. Am ales sa fie scris din perspective lui Renesmee (mi se pare mai usor). Sper sa va placa.
Culorile padurii se miscau pe langa mine intr-un ritm ametitor. Cam asa au trecut si anii pe langa mine, pe langa Jake al meu si pe langa familia mea mare si iubitoare, intr-un ritm ametitor. Totul trecuse atat de repede! Parca ieri a fost intalnirea cu Volturi, dar defapt a fost acum 10 ani, cand inca locuiam in Forks. Ne mutaseram de acolo de cativa ani, spre deznadejdea bunicului Charlie. Nu stiu cum putea sa inchida ochii la lucrurile care se intamplau in jurul lui, mai ales dupa ce Jake ii spusese ca e varcolac.
Am intrat cu viteza in casa si am trantit usa cu prea multa putere si am auzit un geam spargandu-se. Nu din nou! Am urcat scarile pana la mansard si m-am ascuns in spatele unei oglinzi uriase ce era rezemata de un perete. Eu cu Jake ne prosteam putin si ne jucam de-a v-ati ascunselea. Stiu! Un joc stupid! Dar ne distra si doar eram singuri acasa. Mama si tata erau plecati la vanatoare impreuna cu Esme, Carlisle, Emmet, iar matusa Alice era plecata la Paris cu Jasper. Imi promisese ca imi va aduce o rochie din nou colectie a unui designer vestit, al carui nume nu mi-l aminteam. Eu, spre deosebire de mama, imi placea moda, ceea ce o bucura enorm pe Alice, pentru ca ma folosea foarte des pe post de manechin. Asta pana oboseam sau ma plictiseam.
Am auzit niste pasi inceti la parter. Se pare ca cineva isi daduse in sfarsit seama ca am venit acasa.
-Renesmee!! A strigat foarte tare. Mi s-a parut ca am auzit din nou un geam spargandu-se. Stiam ca atunci cand ma striga asa are chef de glume. De obicei imi spunea Nessi.
-M-a strigat cineva? S-au doar mi s-a parut? Am spus eu in soapta, stiind ca ma va auzi. Vroiam sa ii intru in joc.
-Renesmee! I-am auzit vocea mai aporape, iar apoi scarile de lemn au inceput sa scartaie. La dracu cu scarile! A mormait o injuratura. Aceasta casa era foarte veche si din cate am inteles familia mea a mai stat aici cu mult timp inainte. Tinau mult la ea. Parca era vechea casa a familiei lui Esme. Ii aducea a minte de vremurile trecute.
M-am dus incet pana la usa si am deschis-o incet. L-am vazut cu coada ochiului si am inchis din nou usa, dar fara pic de zgomot.
-Renesmee!! A strigat de langa usa, iar eu m-am indreptat spre geamul mic de pe partea cealalta a mansardei. Ma gandeam sa sar pe geam si sa il astept in camera de zi. Era o idee tentanta sa il fac putin curios, dar pana sa ma gandesc eu a intrat si a ajuns langa mine, tinandu-ma tare de mana.
I-am zambit strengareste si asa a facut si el. S-a aplecat si mi-a atins incet buzele moi. Imi alinta incet buzele cu limba lui, iar eu i-am facut cale libera. L-am tras mai aproape si am adancit sarutul, transformandu-l intr-unul pasional si tandru. Atunci a slabit stransoarea mainii mele, iar eu am fugit cat puteam de repede pe usa, la parter, in camera de zi. L-am auzit chicotind in timp ce cobora din nou incet scarile.
-Renesmee!! Tu chiar vrei sa ma inebunesti, nu? A spus in timp ce eu ma asezam confortabil pe canapea. M-am dus repede langa el si l-am luat de mana, uitandu-ma adanc in ochii lui caprui si foarte calzi.
-Depinde la ce te referi tu prin inebunit. I-am spotit in timp ce l-am sarutat incet pe buze si i-am dat un mic pupic pe nasuc. Am vrut sa fug din nou, dar m-a prins de mana.
-La asta ma refer prin inebunit. Si m-a sarutat pasional pe buze. S-a indepartat, timp in care amandoi am luat o gura de aer.
Cand nu eram atenta m-a luat in brate si a coborat repede scarile cu mine. M-a sarutat din nou, dar de data asta a continuat pe gat in jos. Ce imi placea cand face asta. Mi-am lasat capul pe spate si atunci mi-am dat seama ca eram pe canapeaua din camera de zi, iar eu stateam la el in brate. S-a lasat peste mine, continuand sa ma sarute. I-am luat capul intre maini si m-am uitat din nou in ochii lui profunzi. Acelasi lucru l-a facut si el, dar imediat totul s-a sfarsit cu un sarut. Era atat de frumos. Exact asa cum visasem si exact asa cum se intampla de fiecare data. Asa cum incepea totul. A continuat din nou pe linia gatului pana a ajuns la nasturii camasii mele albastre, foarte subtire. Mi-am plimbat mana pe spatele lui si am inceput sa ii dau incet jos tricoul. Avea sa fie o noapte luuuunga, dar chiar in acel moment, in care i-am aratat la ce ma gandeam am auzit niste pasi repezi in apropierea casei.
-Eu si gandurile mele tampite!! Am spus in timp ce Alice, Jasper, urmati de ceilalti au intrat in casa. Noi ne asezasem repede intr-o pozitie de om normal… ma rog… intelegeti… si dadusem repede drumul la televizor, schimband repede canalul. Eu incepusem sa rosesc incet, in timp ce privirile celorlati ne gaureau.
Jake se uita cu o mutra inocenta la tata in timp ce el il privea putin urat. Mama zambea foarte fericita, iar ceilalti… ei bine ceilalti erau in aceeasi dispozitie. I-am dat un cot lui Jake, iar el se uita nedumerit la mine. Stiind ca tata imi citeste gandurile am incercat sa blochez orice gand care ducea la ce se intamplase mai devreme. Am inceput sa ma gandesc la o melodie pe care am auzit-o de curand si am inceput sa o fredonez in minte. I-am aratat lui Jake sa faca acelasi lucru… ma rog nu la aceiasi melodie, dar orice altceva.
-Si cum a fost la vanatoare? Cum am spus asta, Emmet a izbucnit intr-o rafala de ras de nu se mai oprea. Mama i-a dat un ghiont, dar tot nu se oprea. Eu am rosit si mai tare, iar Jake a chicotit putin.
-A fost bine, scumpa mea. Mi-a raspuns mama cu vocea ei calda.
-Stimati vampiri si corcituri, ne-am adunat aici… a inceput Emmet si eu am inceput sa rad foarte tare. Nu a terminat ce avea de spus pentru ca tata i-a trimis o privire ucigatoare. Gata, frate, gata! S-a aparat el ridicand mainile.
Ceilalti s-au intors la treaba lor… adica sa piarda timpul. Emmet a trecut pe langa noi, a luat telecomnada si a inchis televizorul.
-Nu pacaliti pe nimeni, a spus facand cu ochiul. Data viitoare jucati putin mai bine teatru. Si doar ce dracu? Aveti camera voastra. Luati exemplu de la parinti. A inceput sa rada, dar mama si tata l-au oprit cu niste priviri care promiteau o bataie. Era doar o gluma! Nu va enervti, oameni… vampiri buni! J Atunci am inceput cu totii sa radem.
END JJ
Sper sa va placa JJ

2 comments:

foarte tare.........

 

imi plake e super...cand vei mai postA?

 

Trimiteți un comentariu