Capitolul 16 din fikul If is my life...I will live it in my way....

Capitolul 16
Super!
Perspectiva Elenei



A plecat.
Waw , nici macar nu ma gandeam ca Andrew poate veni in camera mea.Si nici nu ma gandeam ca stau geam in geam cu el de atat timp.Poate parea un pic ciudat dar deja imi era dor de Andrew.
Cand m-am uitat la ceasul de pe noptiera era aproape ora 10:00.M-am hotarat sa ma schimb in haine de zi si sa cobor pentru micul-dejun.
In timp ce ma imbracam in treningul meu negru si tricoul meu obisnuit , alb auzeam zgomote de la parter.Oare ce se intampla?!De obicei era destul de liniste in casa .Mama mea , Simone era tacuta si linistita , tatal meu vitreg Damon era un pic mai galagios , dar urmarea exemplul mamei si era si el linistit , cat despre fratele meu Jeremy ; ei bine el este mai mic decat mine cu doi ani si arata ca si mine la varsta lui.Mereu sta cu castile in urechi si asculta muzica.Jeremy este fratele meu , pentru ca mama mea la nascut cu Damon.
Nu pot spune ca este fratele meu vitreg , deoarece pe noi ne uneste mama.Eu si Jeremy suntem foarte uniti , noua nu ne pasa ca avem tati diferiti.Damon si mama il considera pe Jeremy ciudat.Dar el nu este asa...Il cunosc mult prea bine.Fiecare problemape care o are , mi-o spune mie , pentru ca stie ca eu il ajut si nu il judec.Imi amintesc si acum...era o seara linistita din luna Martie , iar Jeremy luase 4 la testul de la matematica , si ii era rusine sa ii zica mamei , asa ca mi-a zis mie.Cand mi-a zis probabil se astepta sa fiu suparata sau furioasa.Dar nu.Eu l-am meditat un pic la ceea ce nu stia si a reusit sa dea testul din nou si a reusit sa i-a de data aceasta 10.
-Elena!Tipa mama rupandu-ma din sirul gandurilor.
M-am ridicat repede din pat , am descuiat usa si am iesit din camera mea tipand:
-Vin acum , mama!
Alergam pe scarile casei pana cand am ajuns in fata lui Damon si a mamei lovindu-ma de un zid imaginar.Am observat ca aveau multe bagaje langa ei .
-Ce se intampla?Am soptit eu un pic speriata.
Doar ce dracu'?!Nu ma trimiteau in Alaska nu?:)
Ei se uitau precaut unul la altul .
-Am castigat o excursie de 4 persoane , in Grecia.Plecam impreuna cu parintii lui Andrew.Ne intoarcem dupa Revelion.Jeremy a mers la Tom , sta acolo pana cand ne intoarcem , iar tu stai acasa, Andrew s-ar putea sa plece undeva sau sa stea acasa.A spus Damon repede iar acum rasufland usurat.
-Super!Am spus eu.Distractie placuta!
-Pe bune?!Adica , nu esti suparata sau ceva de genul?Intreba mama.
-Glumesti?Ma bucur pentru voi.
-Ok , atunci ar trebui sa plecam , a spus Damon .Sa nu pierdem avionul.
I-am imbratisat si am mers spre usa.I-au intalnit pe Mary(mama lui Andrew) si pe John(tatal lui Andrew).I-am imbratisat si pe ei bineinteles.Normal ca nu au lipsit regulile.BLA BLA BLA...Intr-un sfarsit au plecat si eu am pasit bucuroasa in casa.M-am asezat pe canapea si am inchis linistita ochii , bucuroasa ca eram singura in casa in sfarsit.Deodat cineva suna la usa .Oare au uitat ceva?!Dar cum am deschis usa am ramas uimita.


Perspectiva lui Andrew


M-am imbracat cu pantaloni de trening albastrii si cu tricoul meu alb.Si eu si Elena aveam aceeasi "boala"cu tricourile albe.Am coborat somnoros scarile , nu aveam chef de nimic .....Ok....Poate pare un pic ciudat , dar deja imi e dor de Elena.
Parintii mei nu erau in casa si nici pe afara....Unde dracu s-au dus?!
M-am indreptat spre frigider pentru a lua micul dejun , cand deodata observ un bilet pe frigider :
"Draga Andrew ,

Plecam , intr-o scurta vacanta in Grecia.(CE DRACU?!)impreuna cu parintii Elenei.Ne intoarcem dupa Revelion.Sper ca nu te-ai suparat.

Te pupam mama si tata"


Suu-uuu-perrr!O saptamana singur in casa.Bine , aproape singur.Poate Elenava dori...sa isi petreaca sarbatorile cu mine.Apropo de Elena , ar trebui sa merg pana la ea....sa vad ce face...






5 comments:

Ok....probabil este prea mic....dar nu gasesc timp sa il scriu....Bunicamea sta cu gura si cu ochii pe mine zici ca e bufnita:)):))Xo xo Alma

 

ee suuuper si asa mic :))) adik imi place ca sunt insfarist singureii ca doi porumbei :)))
Deci foarte tare il astept pe urm :X:X:X
pwp :*

 

super :X:X foarte tare :X:X oare ce nebunii for face ei sunguri acasa? :)):))=)):))) pe cand urmatorul capitol? :>:>

 

astept capitolul urmator! :) ;)
UN AN NOU CU TOT CE ITI DORESTI!!!:*:*:*>:D<

 

super tare...... singuri.... asta va fi ceva :)) de abia ajtept continuarea .......shy AN NOU FERICIT! (intarziat)

 

Trimiteți un comentariu