Capitolul 9 din If is my life ...I will live it in my way...

Capitolul 9

Sunt si filmele de groaza bune la ceva…

Perspectiva lui Andrew

Elena se intoarsese cu fata la mine saruntandu-mi o data buzele.

-O sa fim bine , iubito!I-am spus o data in soapta.

Ea doar a dat din cap , si s-a intors cu fata spre teroare.Cand deodata se aprinde lumina.

-Raluca!am strigat noi.

-Ce dracu’ aveti de strigati asa?Ne-a intrebat ea razand.

Noi ne uitam la ea ca la masini straine.

-Da da stiu!Mi-am tapat parul!Si in mana daca nu ati observat am un bat cu o carne la gratar , si am venit sa va invite la focul de tabara de jos.Tot hotelul s-a adunat.

-Foc de tabara?!?!Am spus noi cu totul uimiti.

-Dap!Veniti?

-NU!!!Am strigat amandoi o data.

-Ok , ok.

-Si nu mai intra in camera noastra neanuntata!Am spus eu.

Raluca disparu din camer iar eu m-am dat jos pentru a incuia usa.

Cand m-am intors Elena disparuse.M-am indreptat usor spre pat si am inchis leptopul , cand deodata cineva imi sare in spate.

M-am intors usor , stiind déjà cine este asa ca am apucat-o bine si am trantit-o pe pat si m-am suit peste ea.

-Foarte curajos!A ras Elena.

-Stiu!Sunt un domn ai uitat?Am intrebat eu radicand o spranceana.

-Esti un domn …Spuse ea infranta.Acum hai la culcare domnule.

Ne-am bagat sub paturi si ne-am intors spate in spate.Imi doream atat de mult sa o tin in brate sis a o sarut.Sa ii spun cat de mult o iubesc.

Era aproape 2:30 si eu inca nu dormeam , incepeam sa aud niste zgomote prin camera.Cu siguranta filmul acela mi-a lasat niste amintiri si niste sechele serioase.

M-am intors cu fata la Elena care s-a intors o data cu mine pe cealalta parte.

-Nu pot sa dorm!Am spus amandoi odata.

Ne-am ridicat amandoi in capul oaselor si am aprins veiozele.

-Din cauza filmului nu?Am intrebat eu.

-Da.A spus ea.

Era transpirata toata.

-Si tu ai transpirat?M-a intrebat Elena razand usor.

-Cred ca da.Vrei sa mergem sa iei o gura de aer?

-Sigur . A spus ea.Dar imi e frica sa am dau si jos din pat.Rase din nou.

-Atunci hai sa te ajutam!Am spus luand-o in brate ca pe o printesa pana la dulap unde ea si-a ales niste haine (tot stand in bratele mele)si apoi am dus-o spre usa de la baie.

Cat timp ea s-a schimbat m-am schimbat si eu.Cand a iesit din baie arata ….Wow nu exista cuvine sa o descrie.Purta o pereche de pantaloni largi , maro , un pluover crem si era incaltata cu niste bocanci exact ca si alpinisti.

-Arati super!I-am spus eu.

-Mersi!Si tu arati bine.

Ne-am luat gecile si am coborat in liniste scarile.Ne-am plimbat incet prin zapada.

-Unde mai vezi doi nebuni asa ca noi plimbandu-se prin zapada al aproape trei dimineata?

-Pai….daca nu iti palce , ne putem intoarce , am spus eu.

-Nu…Stii de ce am chef?

-Ce?Am intrebat curios.

-Bataie cu zapada.Rase ea.

-Cum vrei….Am spus aruncand-o dupa umar si carand-o pana unde era zapada mai mare.

-Andrew?!?!Ce faci?!?!Lasa-ma jos!!!Tipa Elena in hohote te ras.

-Cum vrei tu…Dar crede-ma nu ai vrea sa te las jos.

-Ce?Andrew ce….Nu a mai apucat sa mai zica ceva pentru ca déjà o aruncasem intr-un morman mare de zapada.

-Ok , o sa imi platesti pentru asta , spuse ea indreptandu-se spre un copac , se ascunsese dupa el si a aruncat cu un bulbare in mine.

Puteam sa o fac foarte sor sa cedeze.M-am apropiat de ea lipind-o de copac.Am inceput sa ma apropii mai tare de ea.

-Andrew , ce faci?Intreba Elena.

Mi-am indreptat buzele spre gatul ei sarutand-o si lingand-o.Elena si-a dus mainile in parul meu tragandu-ma si ami aproape.Parfumul ei era inebunitor.Ma indemna sa incep saa o dezbrac si sa fac dragoste cu ea chiar acolo in zapada.

-Andrew!A gemut ea si mai tare.Frate , o vroiam pur si simplu.

-Elena , am spus eu in timp ce o sarutam pe buze.

-Ai pierdut !Bulgareala si victoria sunt ale mele.

-Nu inca!Spuse ea trantindu-ma in zapada , eu cazand pe spate.

Elena a venit peste mine soptindu-mi:

-Acum cine a pierdut?

-Daca , asta inseamna sa pierd nu vreau sa mai castig.Am ras eu.

S-a ridicat de pe mine razand si intinzandu-mi o mana pentru a ma ajuta sa am ridic .Eu i-am apucat mana bine si am tras-o sip e ea jos cu mine.Inca radeam in hohote si am inceput sa ne batem cu zapada inca vreo cateva minute.

Apoi ne-am asezat pe crengile unui copac (copacul de care am lipit-o pe Elena)Uitandu-ne la cer.

-Hei stii povestea acestui loc?Intreba Elena.

-Care?

-Se spune ca in fiecare seara daca doi indragostiti se plimba pe la 4:00 dimineata , va ninge pentru ei.Doar daca sunt doi indragostiti adevarati.Cat este ceasul apropo?

-4:00 dimineata.

Nici nu am apucat sa imi termin vorba ca a si inceput sa ninga.Oare aceasta poveste ea adevarata?Stiam numai ca eu o iubeam pe Elena nu stiam daca si ea ma iubeste.Trebuia sa aflu.

-Elena…

-Andrew…

-Trebuie sa iti zic ceva…Am spus amandoi o data.

-Tu primul.A spus Elena.Ok…aveam emotii.

-Eu…..

-Sa te ajut?A intrebat ea.

Am dat din cap si ea a venit spre mine si m-a sarutat.

-Te iubesc ,a spus ea.

-Si eu te iubesc!I-am raspuns mangaindu-I obrazul.Ar trebui sa plecam nu crezi?Se face cam frig.

-Desigur!A spus ea.

Am sarit amandoi odata .

-Cum poti fi atat de naturala?Am intrabat-o eu punandu-mi mana peste umarul ei.

Ea doar a ridicat din umeri.

-Asa sunt eu.

Cum am ajuns acasa , ne-am schimbat in “pijamale” si ne-am culcat imediat.Diferenat din seara asta era ca dormeam imbratisati ceea ce mi-a convenit de minune.Sunt si filmele de groaza bune la ceva…..

6 comments:

ce frumos :X:X prima data comic si apoi romantic :X:X mi-a placut povestea aceea cu cei doi indragostiti si zapada :X:X:X abia astept urmatorul cap :X:X

 

ce sweet :X:X:X:X....doamne si povestea cu indragostitii a fost cool :X:X:X
ce sa mai un cap romantic asa cu imi place mie :X:X:X
astetp cu nerbadare urm cap :X
pwp :*

 

alma e minunat ca de obicei...... capitolul asta are de toate.... defapt ficul are de toate... trebuuie sa plec maine pe la 6 dar promit sa recuperez knd ma intorc Craciun fericit!

 

Dap,ca de obicei...IMI PLACE!

 

vai ce romantic a fost sfarsitul:D:X

 

romantic capitolul:x

 

Trimiteți un comentariu