Capitolul 14 din fikul If is my life...I will live it in my way....

Capitolul 14
Prima seara de Craciun
Perspectiva Elenei
-O sa fie un weekend lung….Ofta Andrew .
-Stiu…crede-ma chiar nu imi convine dar trebuie sa mergem …sunt parintii nostrii…Am spus eu in timp ce ne urcam in masina.
-Pot sa conduc eu?M-a rugat Andrew cu o voce de copilas.
-Ti-ai luat carnetul?Am intrebat eu , in timp ce tineam usa de la masina deschisa.
-Nu.A spus el usor smiorcait.
Nu ii puteam rezista , dar pur si simplu nu vroiam sa mor , pana acasa la mama.
-Ti-ai raspuns singur la intrebare , am spus eu razand.
S-a urcat bosumflat in masina si a fost foarte tacut pe tot parcursul drumului…pana cand…la radio a inceput sac ante melodia “Take a look of my girlfriend”
Am inceput sa cantam impreuna refrenul .
Nici nu am apucat sa terminam de cantat ultimul vers , ca am si ajuns acasa.
-O sa imi fie dor de tine , i-am spus eu in timp ce ii mangaiam parul.
-Si mie.Dar hei , sunt doar cateva ore , si noi vom veni al voi , pentru ca este seara de Craciun.
-Ok...pa!Am spus eu usor infranta.
-Pa!A spus Andrew cu aceeasi voce pe care probabil ca o aveam si eu.
Si a iesit din masina.Am intrat in curtea parintilor mei , si am parcat masina in garaj.Nici macar nu am reusit sa ies , bine din masina ca mama a si iesit sa ma intampine.
-Elena!Tipa ea fericita , venind la mine si luandu-ma in brate.Craciun fericit!
-Mersi mama!
Casa era plina , parintii mei erau aici , bunicii mei erau aici impreuna cu fratele meu
Jeremy , si inca cativa prietenii.
-Salut!Am spus eu incet , uimita de cata lume este in casa.
M-am indreptat spre camera mea de la etajul doi al vilei.Cand am pus piciorul pe prima treapta maam ma intrerupt:
-Elena , unde te duci?
-Ma duc sa ma schimb ,mama!
-Aaaa , bine....te intorci nu e asa?
-Desigur!Am spus eu in timp ce alergam pe scari.
Vroiam sa fiu singura cat mai repede.Mama mea , Simone , era putin uimita pentru ca de obicei stateam inchisa in camera mea de sarbatori.Dar anul acesta era diferit , eram fericita fiindca Andrew am iubea maca cat il iubeam eu si mai eram feericita pentru ca isi daduse seama in sfarsit.
Am ajuns la usa camerei mele si am deschis-o incet.Am intrat increzatoare si am aruncat leptopul pe pat , l-am deschis si am pus melodia de la radio "Take a look of my girlfriend" pentru a o ascluta in timp ce ma schimbam.
Perspectiva lui Andrew
Am intrat usor in casa , si deodata toata lumea a sarit peste mine , luandu-ma in brate si urandu-mi “Sarbatori fericite”.Le-am multumit usor plictisit .Am urcat la mine in camera , doar ca sa observ ca….CE DRACU’?!?!?!Elena era la casa alaturata.Era geam in geam cu mine!!!!Si arata bestial.Draperia de la camera ei nu era trasa , asa ca am observat-o pe Elena care era imbracata intr-o pereche de blugi negrii si stransi ca dracu’ , un tricou Albastru deschis , fara nici un model , care arata demential pe ea.Ma simteam ca un obsedat sexual , asa ca trebuia sa ma opresc in a o privi.Asa ca m-am dus si am tras draperiile cu o miscare rapida.Doamne cat de mult o iubeam!!!!Arata atat de bine , si am facea sa ma simt la fel de bine.Era amuzanta si gasea raspuns la aproape orice.Stia cum sa se poarte cu mine cand eram fericit , cand eram suparat si mcand aveam nevoie de ea.
M-am gandit sa intru un pic pe mess pentru a trece timpul mult mai repede .Am vorbit un pic cu Cosmin si cu Stefan , pana cand mama a venit la mine .
-Andrew , imbraca-te mergem la vecini(adica la parintii Elenei)
M-am imbracat foarte entuziasmat .M-am imbracat cu o pereche de blugi negri si un tricou alb.
Cand am coborat scarile mama se uita uimita la mine.
-Cum ?!?!Sa iesi asa afara?Nici amcar nu ma gandesc.Puneun pluover pe tine.
Mi-am dat ochii peste cap si am urcat din nou scarile si mi-am luat un pluover albastru cu dungi subtiri si negre pe deaspura .Am coborat repde scarile cu paltonul meu in spate.
-Mult mai bine!Ofta mama luandu-ma incet in brate.
Am ajuns la casa Elenei in mai putin de doua minute.Am ciocanit incet la usa , sic ea care ne-a deschis a fost Simone(mama Elenei).
-Bine ati venit !A spus ea imbratisandu-ne pe fiecare si sarutandu-ne pe ambii obraji.
La fel a facut si tatal vitreg al Elenei(parintii Elenei s-au despartit cu cativa anii in urma).Apoi veni randul Elenei .Sa apropiat de parintii mei si a plantat un mic sarut peobrajii lor.Dar cand sa vine spre mine , a ezitat incet iar poi s-a apropiat ….Ma saruta incet pe obrazul stang iar cand sa ma sarute pe cel stang isi trecu rapid buzele peste ale mel , iar apoi saruta si celalat obraz.Bine ca nu a vazut-o nimeni .Daca ne vedea cineva nu stiu ce ne-ar fi facut.Elena mi-a zambit si s-a indreptat inapoi spre locul ei.Ca sa fie si mai am stat la masa langa Elena. Ma uitam la blugii ei extreme de stramti sic red ca imi ieseu ochii din orbite.Mi-am pus mana usor pe genunchiul ei iar ea si-a lasat incet capul pe spate , scotand un geamat usor pe care numai eu l-am auzit.Am zambit in sinea mea cand am observat ca si ea se lupta la fel de mult pentru auto-control cum o faceam si eu.
Intr-un sfarsit seara s-a sfarsit iar eu impreuna cu parintii mei .Dar nu aveam sa las asta neterminata.In seara asta Elena va avea parte de o surpriza.

3 comments:

misto capitolul :X chiar vreau sa vad despre ce surpriza e vorba :X:X oare o sa le spuna parintilor ca sunt impreuna? :-? cand apare urmatorul cap? :X:X:X

 

hopaaa :X:X:X:X misto rau capitolul asta:X:X:X
sa se ascunda asa de parinti uhuuu ::X:X:X
foarte tare :X
pe cand urm? :X
pwp:*

 

imi place capitolul... destul de curioasa cu surpriza... hmm..are legatura cu faptul ca stau "geam in geam" ca sa spun asa?,,oricum foarte tare deabia astept sa vad despre ce e vorba :X:X:X

 

Trimiteți un comentariu