Capitolul 8 din If is my life...I will live it in my way...

Capitolul 8

Ok…gata cu filmele de groaza

Perspectiva Elenei

Dimineata cand m-am trezit , Andrew nu era in pat.

-Andrew?Am strigat eu ridicandu-ma intr-un cot.

M-am dat jos din pat si am observat ca era un billet pe podea.Am inceput sa il citesc :

“Elena , m-am dus pana jos sa iti aduc micul dejun .Daca te-ai trezit …Culca-te inapoi.Cand te trezesti voi fi langa tine.

:-* Andrew!”

M-amtrantit din nou in pat , gandindu-ma la ziua de ieri.

Urletul Rebecai imi rasuna in minte .

-Elena?Elena?

-Ce?Am sarit din pat , doar ca s ail vad pe Andrew care se uita la mine speriat.

L-am luat deodata in brate si i-am soptit :

-Nu am lasa singura.

-Nu am sa te las singura , promit!Spuse el incepand sa ma sarute pe gat.

Ce dracu’ facea?In fine nu conta….Imi placea….Foarte mult…Mult prea mult….

Mi-am dus mainile in parul lui indemnandu-l sa faca asta in continuare.

S-a uitat in ochii mei si apoi am saruta pe frunte.

-Micul dejun?Intreba Andrew intinzandu-mi o tava mare in fata.

-Desigur!Am spus dand tava la o parte , asezandu-ma cu picioarele incrucisate .Ca sic and a stiut ce vroiam sa spun Andrew si-a pus capul pe picioarele mele.

Am inceput sa mancam sic and am terminat , eu mi-am luat salul si Andrew si-a luat paltonul indreptandu-ne spre balcon pentru a ne bea cafeaua.

Am inceput sa vorbim prostii pe care le faceam in copilarie.Cum intr-o zi cand mergeam acasa la el m-am impiedicat si am cazut direct peste masa , doar ac el m-a prins exact inainte sa fac contact cu masa.

-Frumos din partea ta!Am spus eu.

-Hei , sunt un domn!Spuse el indereptandu-si spatele.

Trebuia sa fac ceva sa ii dovedesc ca nu e un domn.Dar cum?Stiu…..

-Sa vedem daca mai esti un domn acum…I-am spus tragandu-l spre mine si sarutandu-l.

Perspectiva lui Andrew

Ea chiar a facut asta.Oricat de mult mi-as fi dorit sa o sarut es a facut-o doar ca sa imi demonstreze ca nu sunt un “domn”.Si a facut-o.Nu m-am putut abtine, am apucat-o de talie si am ridicat-o pe marginea balconului ea lasandu-si capul pe spate iar eu sarutandu-I gatul iar apoi din nou buzele.

Dupa ce ne-am despartit buzele pentru aer(eu chiar nu vroiam sa ma opresc , saruta excellent)ea a gamut atat de tare incat am ridicat-o din nou si ea si-a infasurat picioarele in jurul taliei mele.Am mer pana in camera e dandu-mi jos paltonul iar eu dandu-i ei jos salul.Am lipit-o de un perete din camera acum eu gemand usor .Elena mi-a dat jos tricoul , iar eu am incercat sa ii desfac nasturii de la camasa dar ea s-a intors cu spatele .M-am lipit de ea , ea soptindu-mi:

-Tiam spus eu ca nu esti un domn!

Am inceput sa radem de ceea ce tocmai facusem.

-Ai dreptate!Am spus eu inca razand.

-Ok eu am duc sa am schimb!Spuse Elena luand niste haine din dulap si indreptandu-se spre baie.

In timp ce ma imbracam ma gandeam cat de bine am simteam cu Elena.Ma inebunea in sensul bun al cuvantului.O frat…daca este ceea ce cred eu ca este…inseamna ca……m-am indragostit de Elena.Ce dracu’ nu am mai putem minti singur.O iubeam pe Elena .Si nu ca pe o sora sau ceva de genul , ca pe o prietena sau ceva mai mult.

-Esti gata?M-a intrebat Elena iesind din baie.

-Dap.

Am coborat scarile si ne-am intalnit cu prietenii nostrii jos .

-Ok , voi v-ati tras-o sau ce?Se auzeau gamete din camera voastra.Rase Raluca.

Am inceput sa radem in hohte si le-am povestit tot ce s-a intamplat.

Ei doar au ras.In timp ce mergeam spre partie le-am lasat pe fete in fata , doar ca sa vorbesc cu baietii.

-Ce sa intamplat?Au intrebat eu.

-Cred ca……m-am indragostit de Elena.Am spus eu usor rusinat.

-Asta e tot?Au ras ei.

-Frate nu e nici o problema in chestia asta.Elena e indragostita de tine de nu stiu cand…Demonstreaza-I ca o iubesti si gata.Spuse Stefan.

-Crezi ca ma place?

-Tu esti nebun?I-a spus Paulei de ce se purta nasol cu tine.Se purta asa pentru ca o durea sa te vada cu Rebeca.Dar ea mereu te-a iubit sit e iubeste.Spuse Cosmin.

-Multumesc ca mi-ati spus baietii.

-ACUM DU-TE AL EA NU STA AICI CU NOI!!!Spusesere ei impingandi-ma spre Elena .

-Hei!Spuse ea.

-Salut!Am spus.

-Ce s-a intamplat?

-Nimic , vroiam sa vad daca esti ok…

-Acum sunt mult mai bine , spuse ea zambind.

Ne-am petrecut restul zilei tot pe partie.In drum spre hotel Paula ne-a intrebat ce vrem sa facem in seara asta.

Clar nu puteam sa mai merg inca o seara cu Elena in club , ori ma voi da gol.Si Chiar vroiam sa astept momentul potrivit in care sa ii spun ca o iubesc.

-Eu vreau sa ma uit la un film in camera mea in seara asta.

-Sunt de accord.Am spus eu luand-o pe Elena peste umar .

Dup ace am ajuns in camera din hotel Elena a ras spunandu-mi:

-Omul cavernelor.

Eu doar am ras , aruncandu-i camasa si a disparut in baie.Elena m-a

strigat tare si raspicat:

-Andrew!

-Ce s-a intamplat?Am intreba eu.

-Vino si fa un dus …spus ea cu vocea seducatoare..Ok eu am luat-o ca si cand ar fi vrut sa fac dus cu mine.Dar probabil ca nu era asa.

Ea doar a iesit din baie luandu-ma de umeri si bagandu-ma in cabina de dus dand drumul la apa.Am luat-o de solduri si am tras-o si pe ea in caina.

-Andrew!Rase ea.Eu m-am spalat.

-Dar nu te-ai spalat cum te voi spala eu , i-am soptit sexy in ureche.

Ea s-a intors cu spatele la mine .Eu i-am dat camasa jos , iar ea mi-a dat pantalonii jos .Acum era numai in boxeri ar ea era numai in sutien si chilotei….

-Poate mai tarziu , spuse ea si iesi din cabina.

Oooo , frate ii placea sa ma tortureze.

A iesit din baie si eu mi-am facut dusul rece , pentru ca déjà ma excitase destul.

Cand am iesit din dus , Elena imi zambea larg iar apoi se posomara dintr-o data.

-Ce s-a intamplat?Am intrebat-o eu asezandu-ma pe pat .

-Sper ca nu te superi ca am luat o camasa de la tine dar a mea e cam…uda.

-Hei poti sa iei orice vrei de la mine.

-Orice ?Intreba ea cu un zambet malefic pe fata.

Nu stiam la ce se gandeste dar am spus fara nici o ezitare:

-ORICE!

Elena s-a apropiat de mine si m-a sarutat dulce pe bze.

-Multumesc , a spus ea simplu.

-Nu m-ar deranja daca ai mai face asta o data.Am ras eu.

-Poate alta data.A spus ea razand.

-De ce nu acum?Am intrebat eu curios?

-PENTRU CA NU VREAU SA TREZESC TOT HOTELUL!!!Rase Elena.

-Da ai dreptate , dar promite-mi ca o sa se repete.

-Promit…poate chiar ami mult…

Frate o doream atat de mult , vroiam sa ii simt buzele peste ale mele , sa ii simt pielea fina sub palma mea , sa o simt pe ea cu totul.

-Acum la ce film vrei sa ne uitam?A intrebat ea. Intinzandu-se dupa un teanc de cd-uri.

-Ce zice de “The last house on the left”?

-Buna alegere.A spus Elena bagand cd-ul in leptop.Leptopul l-am pus pe pat si am dat drumul la film.Ne-am uitat la jumatate de film pana cand o vad pe Elena tremurand.

-Hei esti ok?Am intrebat-o eu.

-Nu chiar , am cam inspaimantat filmul.

-Vino aici , i-am spus facandu-I loc in bratele mele .

Ea s-a asezat comfortabil cand deodaat cineva bate la usa.

-Du-te tu.A zis Elena

-De ce eu?Am intrebat eu razand putin nervos.Adevarul ca si eu eram putin speriat.

Pana la urma cineva intra in camera noastra strigand:

-HAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Ne-am speriat destul de tare , era o fata , exact ca in film .Cu parul ridicat in sus si cu ceva care semana cu un topor in mana.

-AAAAAAAAA!!!!!!!Tipam noi.

Am inceput sa urlam si sa tipam sis a ne luam iunul pe altul in brate de frica.

6 comments:

:)):)) ce tare e faza de final :)):))=)) incepe sa devina din ce in ce mai hot ;):)):)) pe cand nextul? sper ca azi :D:D foarte tare :X:X

 

:)) ok capitolul asta ce cat se poate de amuzant si sexy :))
Imi place micile lor scaparo :))
pwp :*

 

mortal....... :x trec la urmatorul :)

 

Saracul andrw...ce il chinuie Elena:))
foarte tare finalul:X

 

:))...imi place ca Elena il chinuie pe Andrew

 

imi place faza de la sfarsiit :)))))

 

Trimiteți un comentariu